 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sigma 24v |
Autor |
Wiadomość |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2014, 16:55
|
|
|
Na razie Sigma ma problemy z elektryką silnika ( nie odpala, jeszcze nie wiem z jakiego powodu ), a ja mam problemy z licencjatem i cierpię na brak czasu, jak tylko ją uruchomię to od od razu |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 29-04-2014, 23:36
|
|
|
Dzisiaj zakładałem felgi od 3000gt, te w które wejdą zaciski 4tłoczkowe (16" et46 8,5" ) o ile z przodu leżą całkiem dobrze, choć do amora jest z 10mm, to z tyłu 5 mm brakuje, bo felga ociera o wahacz, a właściwie ociera sam ciężarek trzeba będzie jakiś dystans skołować... ale o ile dobrze zauważyłem, to wszystkie poduszki w amortyzatorach od ECSu są całe i wyglądają całkiem przyzwoicie, w ogóle powiem Wam, że cholernie się cieszę przy każdej okazji grzebania przy nowej Sigmie, we wcześniejszych Sigmach, jak się za jedno zabierałem to przy okazji odkrywałem 5 interwncji druciarzy i 3 rzeczy które jeszcze trzeba zrobić nawet samo to, że z tyłu osłony tarcz nie są zgniłe, właściwie pierwszy raz na żywo widzę osłony tarcz... jutro robię nawierty pod wtryskiwacze LPG i będę składał wszystko w całość, o ile zdążę. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-04-2014, 23:40
|
|
|
mazda10000 GO!! obejrzymy |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 06-05-2014, 20:18
|
|
|
Keihiny jak i hany mogą się nie zmieścić, chociaż może z adapterami T wejdą, jak sie odpowiednio popieści. Daj znać czy się udało |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 07-05-2014, 23:26
|
|
|
No niestety, nie ma możliwości zamontowania Keihinów starego typu na adapterach - te które próbowałem założyć nie nadają się do współpracy z Keihinami. Także wtryski na razie są na sprzedaż, a w ich miejsce trafią Keihiny w nowej odsłonie, które mogą być montowane na adapterach, albo ew. założę Hany. A gdyby nie udało się sprzedać wtrysków, to zamontuję je w listwach, na dłuższych wężykach, aczkolwiek wolałbym tego uniknąć, bo mam takie zboczenie, że jeżeli już się czegoś w aucie tykam, to musi być możliwie najlepiej |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2014, 09:17
|
|
|
Raport z wczoraj :
- ogarnięta instalacja elektryczna, po starej instalacji LPG, na razie zlutowałem fabryczną instalację, a LPG wepnę tak, żeby to jakoś estetyczniej wyglądało, bo gaziarze wpinali się tak, żeby im wygodnie było ( prawie przy samych wtryskiwaczach ), a estetyką zbędnie sobie d**y nie zawracali
- dzięki poradom kolegi pawel216 z lpg-forum.pl udało się wcisnąć wtryski pod kolektor( trochę spiłowałem wkrętki i rozwierciłem adaptery kątowe). Jeszcze nie złożyłem dolotu, a to w związku z tym, że zastanawiam się nad umiejscowieniem reduktora i tu moje pytanie do Sigmowiczów - gdzie macie zamontowane u siebie to ustrojstwo? W starej instalacji siedział w okolicach akumulatora, ale nie widzi mi się to rozwiązanie, bo węże wychodzą długaśne wprowadzają i ogólny rozgardiasz. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-07-2014, 10:23
|
|
|
Jeśli nie masz zaworów od ecs, to moim zdaniem idealne miejsce. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2014, 11:57
|
|
|
A no właśnie mam |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-07-2014, 13:01
|
|
|
To może spróbuj pod zaworami nad skrzynią. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 09-07-2014, 18:44
|
|
|
Ostatnie parę dni byłem trochę zajęty, dzisiaj znów parę godzin poświęciłem Sigmie - jako, że własnoręczna przeróbka wkrętek w kolektor mnie nie do końca zadowalała, zakupiłem nowy komplet i zawiozłem je do tokarza - niech on się męczy. Zrobiłem za to wiązkę do czujnika temperatury w zderzaku, która potrzebna jest do klimy z ekranikiem, a taką zakładam do siebie, czujnik kupiłem od Górka, w miejscu gdzie chcę go zamontować, blaszka mocująca wymagała spiłowania, no i co się z tym wiąże zabezpieczenia antykorozyjnego - i tu przyjemny akcent - gość u którego robię piaskowanie i malowanie proszkowe( http://piaskowanie.szczecin.pl/), zrobił mi to gratis, może się nie narobił przy tym, ale szczotką drucianą to bym to pogiął, a rdza i tak by tam siedziała. Tak to wygląda:
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6034102069902324609?authkey=CJC11tbytomRxwE
Przy okazji przymierzania czujnika do zderzaka, zauważyłem, że wzmocnienia są mocno nadgryzione, czy trapi to wszystkie Sigmy, czy można dostać wzmocnienia zderzaka które są pozbawione rudego? |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2014, 21:07
|
|
|
Chciałbym wreszcie napisać, że auto odpaliło, ale jeszcze nie dziś - przez parę dni przerabiałem wkrętki gazowe w kolektor, takie z gwintem M8 ( trzeba było je skrócić, bo wcześniej wspomniane wtryskiwacze się nie mieszczą pod kolektorem dolotowym- zostały skrócone o 8mm i został zrobiony nowy kołnierz, który zapobiegnie ześlizgiwaniu się wężyka), parę dni temu już bym poskładał dolot w całość, gdyby nie fakt że jakaś tęga głowa postanowiła, że wkrętki mają gwint M8x1,0, zamiast standardowego m8x1,25... parę godzin temu wreszcie dostałem odpowiednie gwintowniki i wkrętki trafiły na swoje miejsce. Na razie przegrywam walkę ze swapem klimatyzacji, ( za który się zabrałem z braku gwintowników potrzebnych do dolotu ) prawdopodobnie trochę zbyt brutalnie się z nią obchodziłem przy przekładaniu pinów do starych kostek i po złożeniu w całość wszystkiego tak jak trzeba nie działał wyświetlacz klimy, także jeżeli ktoś z Was ma zbędną wiązkę klimy z ekranikiem, chętnie przygarnę
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6040079732596651969?authkey=CIyO9OKM1veU8AE |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2014, 22:17
|
|
|
Poskładałem dzisiaj silnik w całość - przekręcam stacyjką - nic nawet nie kręci, wymontowałem z bordowej stacyjkę: kręci, po krótkiej chwili załapał i zaczął tłuc, nie wiem jeszcze czy zawory są przestawione ( raczej to wykluczam, bo stukot też by się pojawił przy kręceniu rozrusznikiem ) czy to kwestia panewek. Sam chciałbym siebie w tym momencie zobaczyć - liczyłem, że za chwile usłyszę aksamitny dźwięk V6tki, a tu taka kiszka... no ale może to i na dobre wyjdzie - swój silnik z bordowej mam pewny, jutro przejrzę skrzynię ze srebrnej to za jednym razem bym założył manuala Do Szczecinian - jeżeli ma ktoś dostęp, albo wie gdzie można pożyczyć podnośnik do silników, będę wdzięczny.
Dziękuję dobranoc |
|
|
|
 |
|
|