[CJxA] Problem z wentylatorem chłodnicy. |
Autor |
Wiadomość |
robert754
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 11 Skąd: hrubieszów
|
Wysłany: 05-07-2014, 09:38 [CJxA] Problem z wentylatorem chłodnicy.
|
|
|
mam problem z misiemCJ0 96r. Odpala i od razu włącza się wentylator. temperatura wody na zegarze w normie. rura do prowadząca płyn do chłodnicy jest gorąca a od prowadzająca jest chłodna Jeszcze jedno na wolnych obrotach silnik mocno skacze świece są dobre, kable też kopułka i palec wymienione po wymianie kopułki i palucha to się zrobiło.
edit: W temacie podaj konkretny problem a nie 'pomocy', 'ratunku' itd. |
Ostatnio zmieniony przez londolut 05-07-2014, 11:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
mechanior
Forumowicz
Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 51 Skąd: lublin
|
Wysłany: 05-07-2014, 12:18
|
|
|
Robert te dwie rzeczy uklad chlodz. a kopułka nie bardzo mają się do siebie.Ja bym zrobil
tak:jezeli wymieniałes palec i kopul. profilakt. a wcześniej na starym zestawie było ok,
to zalożył. bym spowrotem stary i zobaczyl,jak bedzie dobrze to zakladalbym z powrotem
po jednym najpierw nowy palec a potem kopułke.Nawet nowe częsci moga być wadliwe.wtedy dojdziesz kiedy auto bedzie nierówno chodzic.Ta druga sprawa to myśle że
zbieg okoliczności.Mógl ci się zewrzec czujnik wlączenia wentylatora, i będzie się od razu
wlączał.A jeszcze z tą chłodna rurą -ile czasu ona jest chłodna?może za krotko czekasz.
Jak po dłuzszym czasie nie idzie dolną rurą gorący płyn a na zegarku skoczy choć trochę
temp. to masz walniety termostat.musisz poczekać i popatrzec na zegarek . nie bój sie
nic się nie stanie! |
_________________ mechanior |
|
|
|
 |
robert754
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 11 Skąd: hrubieszów
|
Wysłany: 05-07-2014, 13:14
|
|
|
na starej kopułce mi nie odpalał był wytarty już węgielek. może to komputer? a jeszcze jedno jak go odpalam to pali na dwóch garach na wolnych obrotach jak dodam gazu to chodzi na wszystkich i parę kilometrów zrobię ale boje się go przegrzać bo ta rura na dole jest zimna a górna gorąca. Mało tego to jak ściągam dwa skrajne przewody to pali na dwóch garach środkowych a jak założę skrajne przewody na świece i ściągnę środkowe to pali na dwóch garach skrajnych a jak są wszystkie przewody to pali na dwóch garach na wolnych obrotach.pomocy |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 05-07-2014, 15:18
|
|
|
podejrzewam padajacy aparat zapłonowy.
co do chłodnicy to sprawdz czy nie jest zapchana na dole. odkrec waz z niej i zobacz czy jakis syf z niej nie wyplywa, lub w ogole czy co kolwiek z niej wyplynie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-07-2014, 08:27
|
|
|
Zainteresowałbym się czujnikiem temperatury silnika, drożnościa chłodnicy tak jak zasugerował eve1988
Napisz coś więcej o tym jaki masz silnik, po jakim czasie górna rura chłodnicy robi się gorąca i co wtedy pokazuje zegar na licnziku |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|