Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:06
[II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2014, 13:36   

Potrzebujesz dostęp z góry i z dołu.
Skontaktuj się z przedstawicielem Garreta na PL firmą Moto-remo z Warszawy, ja biorę turbiny od nich.
Z tym turbinami jest generalnie bida bo producent sam robi regenerację na zasadzie - oddajesz swoją, bierzesz regenerowaną. Ważna za to jest gwarancja, której udziela co w wypadku innych firm może być problematyczne.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 08-07-2014, 14:11   

Hubeeert, dzięki za podpowiedź :-) Będę kombinował, jak się nie uda (lub poddam) to skorzystam z pomocy jakiegoś warsztatu. Niestety moja turbina rzyga już olejem, więc muszę się spieszyć :-/
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-07-2014, 17:15   

vaha napisał/a:
Niestety moja turbina rzyga już olejem, więc muszę się spieszyć :-/


To jak Ci silnik zacznie sam wchodzić na wysokie obroty bez tykania gazu to od razu piąty bieg, hamulec i puszczaj sprzęgło zanim tłok wyjdzie bokiem...
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2014, 10:14   

Obawiam się że po takim strzale ze sprzęgła bokiem wyjdą koła zębate ze skrzyni :)
bonito
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 21-07-2014, 15:01   

@Hubeeert, turbina zdemontowana - poszła do regeneracji. Firma, która się tym zajmuje, na podstawie oględzin turbiny stwierdziła, że coś jeszcze musi być nie tak, bo na wlocie do turbiny dostaje się brud i być może trzeba przeczyścić jeszcze odmę. Stąd silnik wchodził często w tryb awaryjny. Czy tą odmę można przeczyścić samemu? I czy to powinno wystarczyć? Czy jeszcze należy coś sprawdzić?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-07-2014, 15:23   

vaha napisał/a:
Czy jeszcze należy coś sprawdzić?
prawie na pewno przeczyścić przepustnicę i sprawdzić zawór EGR
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2014, 15:56   

vaha napisał/a:
Stąd silnik wchodził często w tryb awaryjny.

Jakie kody błędów?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 21-07-2014, 22:13   

Nie mam komputera, więc nie wiem dokładnie jakie to błędy, ale pojawiał się pomarańczowy wykrzyknik i czuć było, że turbo nie działa.
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2014, 15:01   

Witam dołącze sie do tematu utraty mocy bo mam problem podobny.
Wczoraj wsiadam rano do outka na parkingu i po przejechaniu kilkuset metrów już czuję , że coś jest nie tak.
Objaw jest taki, że muszę wchodzić na wyzsze obroty niż normalnie zeby ,, jechał'' .
Do tej pory zbierał się powiedzmy od okolo 1700 obr a teraz od 2000-2100. Na niższych obrotach pedał idzie do podłogi a auto czeka 2-3 sek i w tym czasie nie reaguje , nie przyspiesza w ogóle. Więc muszę go piłować na wyższych obrotach niż dotychczas a w szczególności czuć to pod jakąś górkę gdy obciążenie wzrasta.
Komputer nie pokazuje żadnych błędów , węże podciśnieniowe sprawdzone itp.
W warsztacie na początku twierdzili , że wg nich nie czują utraty mocy. Po moich ponagleniach sprawdzają i na razie nic nie znaleźli.
Dzisiaj dzwonili do mnie , że spróbują odłączyć rally arta / tak mam go :(
/ bo już nie wiedzą co może być i podejrzewają to ustrojstwo.
Czy ktoś z was miał może podobne objawy w waszym outku :?:
Pozdrawiam Tomek
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2014, 15:57   

Kolego, objawy mogą wskazywać na turbosprężarkę lub przewody powietrza od turbo do silnika. Każdy kto serwisuje TDI grupy VW poradzi sobie - z opisu wynika że twój warsztat jest do d...y (pewnie to Plichta :) ). Poszukaj lepszego warsztatu i będziesz miał sprawę rozwiązaną.
bonito
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2014, 17:08   

Nie , nie Plichta :P Teraz jest w Japan Service .
Mi na myśl pierwsze co po objawach własnie pomyślałem o przewodach od turbo do silnika.
Co prawda jeżeli by powietrze uciekało gdzieś to byłoby słychac a nie jest. Jeżeli nic nie wymyślą to poleć mi ziomal warsztat , bo jestem załamany - za dwa tygodnie mam wyjechać do Chorwacji a tu taki stres :evil:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 30-07-2014, 19:14   

kaammyyk napisał/a:
Nie , nie Plichta :P Teraz jest w Japan Service .
Mi na myśl pierwsze co po objawach własnie pomyślałem o przewodach od turbo do silnika.
Co prawda jeżeli by powietrze uciekało gdzieś to byłoby słychac a nie jest. Jeżeli nic nie wymyślą to poleć mi ziomal warsztat , bo jestem załamany - za dwa tygodnie mam wyjechać do Chorwacji a tu taki stres :evil:
A robiles testy bez RalliArta? U niektorych wlasnie to bylo winny objawow utraty mocy.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2014, 19:59   

Jutro beda robic testy , czytałem o tym w jakim watku tylko nie wiem czy wlasnie takie były objawy.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2014, 22:44   

Kolego kamyk,
niestety "mój" zakład, w którym robiłem przez 200 tys. kom naprawy i przeglądy ostatnio splajtował... Inne auto z tym silnikiem (Passat) serwisowałem też w Volkswagenie w Sopocie (teraz chyba Benepol), ale nie wiem czy przyjmą tam Outlandera...
Może ktoś inny z Trójmiasta coś poradzi?
bonito
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 02-08-2014, 14:16   

Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane :wink:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.