Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Problem z wrzuceniem biegów
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-02-2010, 16:23   

Denver89, to są własnie takie objawy. Niestety nie wiem w którym konkretnie miejscu jest ten łacznik. Skrzynia jest ok.
 
 
lambe 
Nowy Forumowicz

Auto: EA6A GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2010, 18:32   

Jak już do kolegi @Denver89 pisałem, koszt kompletu cięgien jest na tyle niewysoki, że można rozważyć jego wymianę bez zabawy w spawanie łącznika, które u mnie okazało się nietrwałe - pojeździło miesiąc i to samo.
Cytat:
Rozebrałem i jak próbuje wbić trzy to sie przesuwa jedna z linek druga pozostaje w miejscu;( ale ona ani nie spadła ani nic próbuje na bok i też nic.

A mógłbyś napisać co konkretnie rozebrałeś? W kabinie przy lewarku, czy przy silniku?
Spróbuj też pomanipulować dźwigniami przy silniku - jeśli chodzą bez oporów, to na pewno problem cięgien.
 
 
Denver89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi GALANT 2.0 TD 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: KIELCE
Wysłany: 06-02-2010, 10:18   

Rozebrałem tylko w kabinie i tam mi sie wydaje wszystko ok. Jedno z ciegieł to na wprost sie przesówa tak ze jest czwarty bieg i mozna go wbić i wybić. Ale drugie cięgło nie reaguje a wydaje mi sie ze jest w porządku bo sie trzyma i nic nie jest urwane.

[ Dodano: 06-02-2010, 12:40 ]
Jesli to bedzie wina cięgien to trzeba wymontować skrzynie? bo jak narazie dzwoniłem po mechanikach i to jest troche problem ze skrzynią aby sie ktoś tym zajoł. Nie wspominając już o wymianie synchronizatora bo o to to nawed nie pytam.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-02-2010, 00:33   

Nie trzeba wyjmować skrzyni.
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 13-07-2014, 19:59   

witam, lewarek zmiany biegów ciężko chodzi na boki. Biegi wchodzą normalnie. Samochód był rozbrojony wewnątrz przez kilka tygodni bo była spawana podłoga więc mógł się dostać jakiś syf do linki za to odpowiedzialnej. Silikonem w sprayu od strony lewarka smarowałem ją, ale mało to dało. Da się to linkę jakoś łatwo wyjąć ze ściany grodziowej? Jakieś rady jak się będę do tego zabierał?
 
 
Banan02 
Nowy Forumowicz

Auto: Planuje zakup
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-07-2014, 14:34   [EAxx] Luźny drążek zmiany biegów, prawdopodobnie linka.

Witam,

ostatnio jak jak jechałem nagle lewarek do zmiany biegów zaczął luźno latać w kierunku góra dół, bez możliwości wbicia żadnego biegu, auto zablokowało się na biegu na którym aktualnie jechałem. Udało mi się jakoś dojechać na trójce do mechanika, który stwierdził że to prawdopodobnie zerwana linka zmiany biegów, kiedyś w mondeo miałem dokładnie taką samą usterkę i faktycznie było to zerwane cięgno ale zanim zakupię część zamienna chciałem się dowiedzieć czy to na pewno to. Mechanik stwierdził ze linka od strony lewarka jest dobrze przymocowana, tak samo od strony silnika i musiała pęknąć gdzieś w pancerzyku, czy ktoś miał może podobny problem?

A zakładając że to linka chciałem się dowiedzieć czy do tego modelu (97 rok 2.0 Benz+LPG) było kilka różnych linek? Gdzieś na allegro w jednej aukcji wyczytałem że był dwa rodzaje, ale jak oglądam zdjęcia to wszystkie te linki niczym się nie różnią, ewentualnie czy pasowała by linka od 2.4 GDI? Bo też na oko niczym się nie różni.

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 14-07-2014, 15:30   

Zanim była spawana podłoga też tak było? może podkładek brakuje pod regulacja sworznia w lewarku zdejmij oslonę lewarka i popuść nakrętkę (klucz 10) i zobacz czy jest poprawa
_________________
martinez_g
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-07-2014, 21:07   

Wystarczy jak jedna osoba będzie poruszać lewarkiem a druga zobaczy pod maską czy na pewno linka chodzi bo może okazać się że uchwyt przy skrzyni jest pęknięty
Banan02 napisał/a:
Gdzieś na allegro w jednej aukcji wyczytałem że był dwa rodzaje,

Z tego co wiem to będzie pasować od 2.4 gdi
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 14-07-2014, 23:16   

Przed spawaniem było ok. Zapomniałem napisać, ze mechanizm jest sprawny i dobrze skrecony bo na sucho chodzi lewarek dobrze. Dopiero jak podepne linkę dzieją się takie rzeczy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.