Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:59 |
brak wolnych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 26-07-2014, 20:26 brak wolnych obrotów
|
|
|
jak w temacie auto ma problem z wolnymi obrotami szczególnie jak jest zimne wydaje mi się że nie ma ssania na wysokich obrotach chodzi normalnie i jak się zagrzeje też silniczek krokowy przeczyściłem ale wielkich efektów nie ma czy ktoś z was miał podobny problem [komputer nie pokazuje żadnych błędów] |
|
|
|
 |
dexter1992
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lip 2014 Posty: 171 Skąd: Siucice
|
Wysłany: 26-07-2014, 21:19
|
|
|
Sprawdź czujnik temperatury/cieczy chłodzącej. |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 27-07-2014, 00:07
|
|
|
czujnik raczej jest w porządku bo jak go odpiąłem to w ogóle nie chciał chodzić |
|
|
|
 |
dexter1992
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lip 2014 Posty: 171 Skąd: Siucice
|
Wysłany: 27-07-2014, 11:51
|
|
|
Hmm a jak szczelność wygląda ? |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 27-07-2014, 13:47
|
|
|
ja bym obstawiał krokowca ale problem jest z dostępnością części nie orjętujecie się od jakiego modelu by pasował na razie podciągnełem linkę gazu ale to nie jest wyjście bo po zagrzaniu obroty wzrastają od 1500 do 2000 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 30-07-2014, 21:37
|
|
|
kumpo napisał/a: | ja bym obstawiał krokowca ale problem jest z dostępnością części nie orjętujecie się od jakiego modelu by pasował na razie podciągnełem linkę gazu ale to nie jest wyjście bo po zagrzaniu obroty wzrastają od 1500 do 2000 | Krokowiec ciężka sprawa, oficjalnie od niczego innego nie pasuje.
Jak patrzyłem na zdjęcia to inne modele mitsu mają optycznie identyczny krokowiec, ew kostka do kabli jest pod kątem. |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-08-2014, 11:34
|
|
|
znalazłem przepustnicę od lansera 2.0 wygląda tak samo ale czy krokowiec jest taki sam to nie wiem gorsza sprawa bo po przekopaniu internetu znalazłem jak go sprawdzić i wyszło na to że jest sprawny i tu moja teoria bierze w łeb ssania dalej nie ma odpalać odpala jak go się przytrzyma trochę na gazie jak się zagrzeje to już chodzi ale obroty trochę mu skaczą ELEKTRYK NIE MASZ PRZYPADKIEM SCHEMATU ELEKTRYCZNEGO i gdzie znajduje się komputer w outku |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-08-2014, 18:51
|
|
|
kumpo napisał/a: | znalazłem przepustnicę od lansera 2.0 wygląda tak samo | Lancer 2.0 brzmi obiecująco, identyczny silnik, bardzo podobny osprzęt.
kumpo napisał/a: | ale czy krokowiec jest taki sam to nie wiem gorsza sprawa bo po przekopaniu internetu znalazłem jak go sprawdzić i wyszło na to że jest sprawny | Ja miałem identyczny objaw, silniczek elektrycznie sprawny, a silnik w samochodzie nie pracował stabilnie. Jak doczytałem w sieci problemem są prowadnice tego "stożka" które się wycierają, jak porównałem "problematyczny" silniczek do "nowego" to widać od razu. Jak są prowadnice wytarte to ten stożek się obraca zamiast wysuwać na ślimaku. Na forum ktoś kiedyś pisał że można lutownicą poprawić lub dolepić te prowadnice z innego tworzywa.
kumpo napisał/a: | ELEKTRYK NIE MASZ PRZYPADKIEM SCHEMATU ELEKTRYCZNEGO i gdzie znajduje się komputer w outku | Mam na papierze, napisz co potrzebujesz, byle bym nie musiał robić tony fotek. |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-08-2014, 21:47
|
|
|
potrzebuję schemat wiązki od komputera do krokowca przepustnicyi wtrysków |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-08-2014, 22:11
|
|
|
kumpo napisał/a: | potrzebuję schemat wiązki od komputera do krokowca przepustnicyi wtrysków | Schemat połączeń prostszy nie będzie, ale proszę:
 |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 05-08-2014, 22:35
|
|
|
zamówiłem tą przepustnicę od lancera jak przyjdzie to spróbuję podmienić ten krokowiec a co z tego wyjdzie zobaczymy i jeszcze jedno jaka powinna być rezystancja na czujniku temperatury |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 06-08-2014, 09:42
|
|
|
kumpo napisał/a: | jeszcze jedno jaka powinna być rezystancja na czujniku temperatury | Coś mi świta że w serwisówce jest nawet wykres charakterystyki. |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 16-08-2014, 15:02
|
|
|
po długim oczekiwaniu otrzymałem zamówioną przepustnicę numery się zgadzają z orginałem krokowiec z zewnątrz był taki sam ale główka jest trochę inna po założeniu auto wróciło do normy więc temat uważam za zamknięty |
|
|
|
 |
|