Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
dexter1992 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 171
Skąd: Siucice
Wysłany: 16-07-2014, 10:23   [Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym

Witam, zauważyłem gdy odpalę silnik, że obroty dziwnie skaczą od 200 do 900 tak przez 20-30 sekund gdy go przegazuje to znika i trzyma się na 900. Auto jest sprowadzone, rozkręcałem przepustnicę i jest czysta. Czy to już wina krokowca ? Skaczą trochę obroty i gdy włączę światła czy klimę to spadają i czasami jak nie dam gazu przy ruszaniu to zgaśnie. Myślę, że powinien trzymać obroty tak 750-900 i nie mniej. Co mam zrobić ?
Ostatnio zmieniony przez dexter1992 16-07-2014, 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 16-07-2014, 11:03   

tez podejzewam krokowca. zacznij od tego.
_________________

 
 
dexter1992 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 171
Skąd: Siucice
Wysłany: 16-07-2014, 11:05   

Jakiś patent na wyjęcie go ? Czym go wyczyścić czy wstawić nowy ?
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 16-07-2014, 16:03   

wyczyscic. trzy srubki go trzymaja, jest on pod ta gruba rura co wchodzi na przepustnice. ja robilem to zwykla benzyna, tak z nudow :)
_________________

 
 
dexter1992 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 171
Skąd: Siucice
Wysłany: 16-07-2014, 16:11   

Zlokalizowałem. Dziś nie wiem czy będę robił bo noga mi nie daje, zabiorę się jutro z rana. Może falowanie ustąpi.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 16-07-2014, 16:18   

mysle ze powinno pomoc :)
_________________

 
 
dexter1992 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 171
Skąd: Siucice
Wysłany: 16-07-2014, 16:44   

Może korkowiec się przycina, jutro pojadę też na komputer do znajomego mechanika.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 16-07-2014, 20:59   

a co chcesz sprawdzic na kompie?
_________________

 
 
dexter1992 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 171
Skąd: Siucice
Wysłany: 17-07-2014, 11:01   

Podłączyłem go tylko, tak aby zobaczyć czy nie ma żadnych błędów itp. Krokowiec dobry. Mechanik mówił, że to może być wina przewodów ciśnieniowych.

Edit//

Po odpięciu przepływomierza silnik troszkę stracił obroty i jak ją podpiąłem to obroty się wyrównały. Może tam twki problem.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-07-2014, 20:29   

Proponuje poczytać wątek o Evoscanie i samemu zrobić logi z parametrów pracy rzeczywiostej silnika, inna praca silnika po wypięciu przepływki to dobry objaw, znaczy, że działa, ale dla pewności można przebadac ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gieras1988 
Forumowicz


Auto: Carisma 99r, 1,6 16V+sekwencja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 38
Skąd: Starachowice
Wysłany: 12-08-2014, 11:56   

U mnie mam to samo, wymieniłem komputer ECU, świece, lambda, zawory porobione, przeczyszczone wszystko i dalej nie podbija mi obrotów, jak klima chodzi to już całkiem tragedia, ssanie automatyczne wcale nie zdziała
Niestety stwierdzam, że nie Carisma to jeden z gorszych modeli Mitsu, na dodatek w Holandii składany
Nie mam już do tego siły, a jak przyjdzie zima to już tragedia będzie jak zeszłej zimy
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-08-2014, 17:22   

Czasem niedomykający się z powodu brudu EGR może stwarzać takie problemy. Można na próbę go zaślepić wstawiając blaszkę zamiast uszczelki. Dość łatwo się do niego dostać, wystarczy odkręcić dwie śruby go trzymające.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.