 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Spadające/pękające przewody paliwowe |
Autor |
Wiadomość |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 12-08-2014, 12:28 [3.2 DID] Spadające/pękające przewody paliwowe
|
|
|
Cześć Wszystkim.
Od jakiegoś czasu moje misia dopada dziwna dolegliwość w postaci spadających czy pękających wężyków paliwowych.
Dwa razy spadł wężyk powrotu paliwa z króćca na zbiorniku.
Równiez dwa razy wężyk pękł już gdzieś w komorze silnika. To już przytrafiło się mojej żonie, a ona nie zabardzo wie gdzie dokładnie. Mechanik wymienił i po sprawie.
Tylko, że teraz to strach na miasto wyjechać, bo nie wiadomo czy wróci i czy misiek nie zostawi znowu pod soba plamy paliwa.
Miał może ktos styczność z podobną dolegliwością?
Jakieś sugestie?
Czy to wężyki padają ze starości?(pojazd z 2000r)
Zbiornik wymieniany na ten od Zbyszka z e-pajero.
Filty wymieniane jakies 4 miesiące temu.
Coś mnie żona zaczyna zmuszać do sprzedaży po powrocie do domu |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-08-2014, 12:51
|
|
|
może sławne węże, muszą być ropo i olejo odporne. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 12-08-2014, 21:11
|
|
|
Wyglada, na fuszerke przy wymianie zbiornika. Kilka razy wymienialem filtr i scagalem zbiornik do czyszczenia i nigdy nie bylo problemow ze spadajacymi wezami. One siedza dosc mocno, a zaciski sa porzadne. |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 13-08-2014, 03:28
|
|
|
No właśnie przewody niby są olejo/paliwo odporne. |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-08-2014, 08:13
|
|
|
może za dużą średnica? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 13-08-2014, 10:52
|
|
|
Wiem, że ciężko tak wyrokować na odległość nie widząc systemu.
Ja też jestem daleko poza domem i nie widzę tego co tam się dzieje.
Bardziej myślałem, że to może jest problem w podłączeniach.
Jak wiadomo jakies drobne modyfikacje przy wymianie zbiornika są wymagane i tu doszukiwałem się możliwych przyczyn.
No nic mam nadzieję, że to może tylko wadliwa partia wężyków lub za mocno ściśnięta opaska.
Pozdrawiam Igor |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
|
|