Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria sprzęgła - wymiana
Autor Wiadomość
barczykp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 11
Skąd: Olkusz
Wysłany: 24-06-2014, 15:37   Awaria sprzęgła - wymiana

Cześć,

wczoraj przydarzyła mi się awaria sprzęgła w terenie, jakoś wróciłem do domu.
Pedał sprzęgła zapadł się, drążek łączący pedał sprzęgła z pompką wykrzywił się gdy próbowałem silnie wcisnąć sprzęgło. Najwyraźniej padł docisk i teraz pytanie o wyciągnięcie skrzyni (w normalnym osobowym autku to przerabiałem) ale tutaj jest bardziej skomplikowane. Gdyby ktoś mógł krótko opisać demontaż skrzyni aby dobrać się do sprzęgła.

Sprzęgło Sachsa będzie dobre ? (jest w niezłej cenie ok. 450zł komplet)

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
2wb 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Różansko
Wysłany: 26-06-2014, 20:29   

Witam, zaczynasz od spuszczenia oleju z reduktora, potem wyciagasz waly napedowe, nastepnie odkrecasz przewod od wysprzeglika oraz rozrusznik tylko wczesniej odlacz akumulator, nastepnie odkrecasz linke licznika oraz odpinasz wszystkie kable które idą do czujników w skrzyni, potem wykrecasz lewarki od skrzyni i reduktora(zrobisz to ze srodka kabiny), pozniej odkrecasz poduche malą skrzyni oraz belke na ktorej lezy skrzynia(wczesniej dobrze odkrecic poduszke od belki) mozesz podepszeć lewarkiem zeby calkiem nie opadla i nie pozrywala poduszek z silnika. I jak juz masz to wszystko wykrecone zaczynasz wykrecac śruby łączące skrzynie biegów oraz osłone kola zamachowego, i na koniec dwóch chlopa i wyciagasz ja do tylu i potem na dół. Pozdrawiam
 
 
barczykp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 11
Skąd: Olkusz
Wysłany: 16-08-2014, 18:58   

Dziekuję kolego, sprzęgło wymienione.

Przyczyną była proawdopodobnie pompka, sprzegło nie odbijało tak jak trzeba i się przypaliło (fioletowa tarcza i docisk)

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.