[Cari 1.6] Zapala sie check i auto odpala na 1 s i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 16-08-2014, 18:29 [Cari 1.6] Zapala sie check i auto odpala na 1 s i gasnie
|
|
|
Witam jestem właścicielem pięknej carismy 1.6 16v 1999. Moj problem dotyczy gaśnięcia auta posiadam ta carismę 3 dni i 2 razy już mnie zaskoczyła auto stalo 8 godzin pod praca po czym wsiadłem odpaliłem i podjechałem 500 metrów i poszedlem do sklepu okolo 20 minut wracam odpalam a tu ZOONK auto zapala na okolo 1 sek oswieca sie check i gasnie tak 5/6 razy po czym odpalilem dobilem do 7tys obrotow i check gasnie i juz chodzi normalnie bardzo prosze o pomoc |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-08-2014, 18:44
|
|
|
Zacznij od tego :
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0 |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 16-08-2014, 19:00
|
|
|
Wpinałem kabelek 1-4 ale ta 1 jest strasznie wyrobiona nie mrugał i nie wiem czy to wina kostki czy nie ma błędów |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 16-08-2014, 20:35
|
|
|
Wina zlacza. jesli nie bylo by bledow mrygala by jednostajnie.
Napewno wyrobiona? Moze jekims cudem pin wypadl ze zlacza, odkrec ten plastik dookola w ktorym jest zlacze i zobacz co tam sie dzieje.
Bez sprawdzenia bledu nie da sie ruszyc tego tematu dalej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 16-08-2014, 21:42
|
|
|
Ok jutro po pracy zobaczę co tam jest grane i dam znać |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-08-2014, 22:08
|
|
|
Stawiałbym na czujnik położenia wału korbowego... |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-08-2014, 22:14
|
|
|
Może źle liczysz piny w złączu. Moim zdaniem to jakiś problem z immobiliserem, sprawdzenie błędów na pewno to potwierdzi. Jeśli immo się potwierdzi to warto sprawdzić połączenia w tym obwodzie oraz antenę przy stacyjce. Powinna mieć rezystancje około 30 omów. |
|
|
|
 |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 20-08-2014, 17:27
|
|
|
3 dni miałem spokój i dzisiaj zas 2 razy juz nie moglem odpalic po prze gazowaniu obroty sie normuja i jest ok bylem u mechanika to powiedzial ze moze to byc filter paliwa no i pod kompa trzeba podpiac na razie nie mam kasy a z tym pinem to wlasnie ide sprawdzic jeszcze raz co jestgrane okolo 20sie odezwe dzieki za porady |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-08-2014, 21:34
|
|
|
Ale tu nie trzeba pod kompa tylko wystarczy wymrugac i będzie to samo gratis. Immo to częsty problem w miśkach. |
|
|
|
 |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 20-08-2014, 21:49
|
|
|
jestem robilem dzis przy misku nie ma szans na wymruganie błędów rozkręciłem obudowę wyciaglem kostke i była podpięta ale 1i4 nie ma reakcji wsadziłem 1i4 na dole to nie wyswietla mi teraz ze dzwi mam otwarte i zegara nie ma. Pod realem nie chcial odpalic
[ Dodano: 20-08-2014, 21:53 ]
tak mnie wkurzył wziąłem wd 40 i zacząłem pryskac wszystkie kostki pomogło odpalił tylko strasznie obroty mu zleciały po chwili wyrównało sie i bylo ok zobaczymy rano |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 20-08-2014, 22:43
|
|
|
Skoro masz problem z wymruganiem bledu to w momecie gdy nie che odpalic dobrze bybylo sprawdzic czy ma iskre i czy dostaje paliwo.
Bylby to jakis punkt zaczepienia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-08-2014, 22:58
|
|
|
piotrek_7910 napisał/a: | 1i4 nie ma reakcji wsadziłem 1i4 na dole |
Nie na dole a w szerszym rzędzie skrajny (1) i czwarty od niego w głąb kostki. Jeden skrajny jest pin jest pusty. W sieci krążą dwie numeracje: jedna z kostki, druga z wtyku i nie są te zdjęcia opisane:
Tak jest w kostce. Jak 1 i 4 nie działa to zewrzyj 5 i 8 |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
piotrek_7910
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 6 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 23-08-2014, 20:48
|
|
|
witam mysle ze doszlem do problemu z gasnieciem mojego miska przy zmianie kola uslyszalem trzeszczenie tak jak by sie zwarcie robilo dochodzilo to z kostki od krokowego do kolektora przepustnicy odpalilem silnik i wyciaglem wtyczke z krokowego nie bylo zadnej zmiany w pracy silnika potem wyciaglem z kolektora i wyczyscilem te druciki potem psiklem wd 40 i na razie nie gasnie |
|
|
|
 |
Ptychol
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander TURBO 4W4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 14 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 03-09-2014, 18:31
|
|
|
piotrek_7910, ja miałem dokładnie to samo, tylko że działo się tak przez ok. rok. świrował, potem się uspokoił, ale w końcu było coraz gorzej i było dokładnie tak jak u Ciebie. Po odpaleniu 5000-6000 obr/min i jechałem, ale w końcu musiałem cos zrobić bo szkoda NIUNI. Kupiłem używany czujnik położenia wałka rozrządu, sam wymieniłem, bo to żadna filozofia i jak ręka odjął!!!
Powodzenia |
_________________ TRZY DIAMENTY NA ZAWSZE!!!
Do 2016r. przez 12 lat ujeżdżałem Carismę z 1998r. - 373600km!!! I jeszcze będzie jeździć u innego. |
|
|
|
 |
|