Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:59 |
[I 2.0] outlander 2005r |
Autor |
Wiadomość |
jjks
Nowy Forumowicz
Auto: m6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: poland
|
Wysłany: 17-08-2014, 00:31 [I 2.0] outlander 2005r
|
|
|
Witam
Proszę o pomoc, zamierzam kupic OI z 2005r. z przebiegiem 120 tys km -przebieg faktyczny , dokumentacja ok - i mam kilka pytań odnośnie tego auta.
Po ilu km należy wymienić pasek rozrządu
Czy to normalne że chłodnica jest tak głośna , teraz mam Mazde 6 z 2006 i w porównaniu do OI jest b cicha
Czy w roczniku 2005 jest tempomat -skrzynia manual ,silnik 2 litry benzyna
W aucie pali się czujnik ABS czy to częsta awaria w OI
Dziękuje za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 17-08-2014, 17:12
|
|
|
Cześć...
Ad.1. Producent podaje, że rozrząd trzeba wymieniać po 90tys km
Ad.2. Nie wiem co znaczy, że chłodnica jest głośna, ale wentylator moim zdaniem nie jest jakoś specjalnie głośny, a przynajmniej wewnątrz go nie słychać.
Ad.3. Tempomat występował tylko w wersjach usdm z silnikiem 2,4 w automacie, w innych o ile mi wiadomo nie
Ad.4. ABS raczej rzadko się psuje |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 17-08-2014, 17:46
|
|
|
ja wlasnie kupilem O1, 2.0 z gazem Vialle wtrysk w fazie cieklej i powiem ci.. z jestem bardzo zadowolony. Przebieg ok 140tys ale zuzycie wnetrza a wlasciwie jego brak moze wskazywac, ze jest prawdziwy.. choc ksiazki nie bylo. Niestety obecnie ksiazka nie jest glosem ZA, zrobienie paru pieczatek to koszt 100zl.
Ja jestem uperdliwy i auto ogladam bardzo dokladnie.
Radze to samo. Skoncz gdy uznasz, ze widziales juz wszystko. W koncu wykladasz troche kasy i chcesz jezdzic/cieszyc sie a nie robic od razu.
A wracajac do 2.0
auto bardzo zrywne, nie wiem skad opinie, ze to mul.. moze ktos przesiadl sie z Audi S8, to i moze mu nie ciagnie.. silnik bardzo elastyczny, 40km, zapinasz 5ty bieg i plynnie wyprzedzasz.
Nie pal sie, obejrzyj kilka, najlepiej jeden po drugim, bedziesz mial bezposrednie porownanie. Wez najlepszy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 17-08-2014, 21:06
|
|
|
Czujnik ABS to stosunkowo rzadka awaria, u mnie czujniki były "grzebane" po dzwonie i nic się jeszcze nie popsuło. Co do ABS to u mnie był problem z wtyczką pompy ABS (po tym samy dzwonie), mechanicznie plastik nie trzymał jednego pinu. Aczkolwiek jeśli przewody były pourywane i ktoś je połatał i SŁABO ZAIZOLOWAŁ to kable będą po jakimś czasie gniły. Jeśli nie naprawisz tego problemu od razu, kabel może gnić dalej aż do samego czujnika i wtedy nie będzie już do czego przylutować.
Co do wentylatorów, to jeśli pracują non-stop przy zapalonym silniku, to walnięty jest sterownik. Usterka może nie tyle co typowa dla outlandera, ale ten sam typ sterownika jest w wielu japończykach np Mazdach i po jakimś czasie tak się dzieje. Usterka polega na "odpadającym" scalaku, niekiedy da się go przylutować na nowo. Poczytaj o tym na forum.
Co do zrywności 2.0 to proponuję zatankować bak do pełna i wziąć na pokład 2 osoby. |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-08-2014, 09:27
|
|
|
elektryk napisał/a: |
Co do zrywności 2.0 to proponuję zatankować bak do pełna i wziąć na pokład 2 osoby. |
no ale co, nie jest?:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 18-08-2014, 09:36
|
|
|
Zrywny to jest O1T po dobrych modach choć z kompletem osób na pokładzie, zatankowany pod korek z włączoną klimą już bywa przymulony... to nie wiem co się dzieje w wolnossącym 2.0 |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-08-2014, 09:42
|
|
|
rany, ale nie debatujemy to o osiagach wyscigowych:)
Ja mam na mysli moc i elastycznosc wystarczajaca w zupelnosci do sprawmnego poruszania sie w trasie.
Dla porownania: przed O1 planowalem zakup Dodge Calibra.. bardzo mi sie spodobal z zewnatrz i w srodku (prymitywny czolg:) ) Niestety wyleczylem sie po przejechaniu sie kilkoma egzemplarzami.
Dodam, ze po pierwsze sa lzejze, mniejsze i mocniejsze od O1.
W Dodzowej wersji 1.8 silnik 150KM, 2.4 ma 170KM.
1.8 to tragedia tragedii, doslownie. 2.4 niewiele lepiej..
Jezdzilem paroma sztukami i jednego i drugiego silnika wiec raczej wykluczam to iz byly zrypane.
Reasumujac- 2.0 w O1 uwazam za calkiem udane rozwiazanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 18-08-2014, 10:26
|
|
|
heer75 napisał/a: | rany, ale nie debatujemy to o osiagach wyscigowych:)
Ja mam na mysli moc i elastycznosc wystarczajaca w zupelnosci do sprawmnego poruszania sie w trasie | No właśnie o jeździe na trasie mowa, zapakuj ludzi do środka i na drodze ekspresowej po górkę trzeba redukować bieg
heer75 napisał/a: | Dla porownania: przed O1 planowalem zakup Dodge Calibra.. bardzo mi sie spodobal z zewnatrz i w srodku (prymitywny czolg:) ) Niestety wyleczylem sie po przejechaniu sie kilkoma egzemplarzami.
Dodam, ze po pierwsze sa lzejze, mniejsze i mocniejsze od O1.
W Dodzowej wersji 1.8 silnik 150KM, 2.4 ma 170KM.
1.8 to tragedia tragedii, doslownie. 2.4 niewiele lepiej.. | Nie wiem, nie jeździłem. Natomiast czasem jeżdzę Mazdą 3 mojej mamy. Auto waży 300kg mniej niż O1, ale ma silnik 1.6 bez turbo i mam wrażenie że zwijam asfalt. |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-08-2014, 10:33
|
|
|
heh.. no to nie wiem:) ja nie odnioslem takiego wrazenia. Wracalem ponad 200km i szedl bez problemu. 2 osoby + zaladowany bagaznik.
A to polecam sie przejechac Dodzem. Co ciekawe tam sa silniki z Mitsubishi wlasnie.
Tyle, ze calosc zupelnie inaczej zestrojona. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jjks
Nowy Forumowicz
Auto: m6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: poland
|
Wysłany: 18-08-2014, 13:04 o1
|
|
|
Witam
Odnosnie chłodnicy to już doczytałem że trzeba wymienić jakiś czujnik który już kupiłem na alledrogo za 380pln , odnośnie wymiany paska to rozumiem że druga wymiana tak po 170 tys .
Odnosnie jazdy to obecnie jeżdżę mazda6 kombi z 2006 r i stwierdzam że kopa ma lepszego niż o1 ale ze wzgledu na mijsce gdzie przebywam potrzebuje coś z napędem 4x4 i udało mi się w dobrej cenie kupić o1a czy będę zadowolony okaże się po kilku wypadach
Co do abs to podłącze pod komputer i zobaczę o co chodzi , może to tylko czujnik |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 18-08-2014, 16:25
|
|
|
Z tego co pamiętam, to ABS można wymigać, szczegółów szukaj w serwisówce. |
|
|
|
 |
jjks
Nowy Forumowicz
Auto: m6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: poland
|
Wysłany: 18-08-2014, 19:10 o1
|
|
|
elektryk napisał/a: | Z tego co pamiętam, to ABS można wymigać, szczegółów szukaj w serwisówce. |
co oznacza ,, wymigac,, |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
|
|
|
 |
miron
Forumowicz
Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 326 Skąd: Świlcza
|
Wysłany: 20-08-2014, 20:08
|
|
|
jjks przeplaciles za modul na forum jest adres do goscia ktory wysyla ja do swojego ot1 zaplacilem 180pln |
|
|
|
 |
albercik83
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 49 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 20-08-2014, 20:26
|
|
|
hehe a ja dałem czteropaczka za przelutowanie i też śmiga już ponad rok.
a co do zrywności O1 bez turbo to chyba coś takiego nie istnieje w tym modelu. mam gaz sekwencja BRC i jest trochę na nim mułowaty. żeby dynamicznie wyprzedzić jakieś auto przy 90km/h jadąc na 5biegu muszę zbić do 3. na benzynie jest trochę lepiej. do tego jak klima chodzi to już wogóle to auto nie idzie. ale jest oszczędny za to. mój rekord to 10l lpg na 100km przy jeździe 90-100 na trasie 220 km z 4 dorosłymi osobami i pełnym bagażnikiem
pozdro |
|
|
|
 |
|