Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec tarcz przednich
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2014, 11:18   

PiotrKw napisał/a:
Na pewno lepiej od handlowca .

Nie jestem handlowcem mój pieprzący trzy po trzy przyjacielu.
Prowadzę serwis samochodowy, ale nawet to , że w ramach świadczonej usługi sprzedaję części nie robi ze mnie handlowca :)
Zresztą - nie podałem lokalizacji serwisu, ani jego nazwy, nie zaprosiłem do siebie na wymianę, nie stwierdziłem, że u mnie naj (lepiej, taniej, szybciej).
Naprawde według Ciebie jestem handlowcem bo stwierdziłem?
Hubeeert napisał/a:
sklep.hipol.pl
Tarcze i klocki Dokuji, niekoniecznie Sport. Testowane na kilku Outlanderach i innych samochodach spod znaku trzech diamentów.
W ten sposób dałem do zrozumienia tylko jedno - że ta konkretna marka sprawdza się jako tarcze i klocki a wiem to z własnych obserwacji. I to robi ze mnie handlowca :lol: Hehehehehe inżynierów jednak powinni uczyć logiki :)
regon jeszcze raz - nie jestem handlowcem :) I popatrz wyżej dlaczego :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-08-2014, 16:17   

Hubeeert napisał/a:
Prowadzę serwis samochodowy, ale nawet to , że w ramach świadczonej usługi sprzedaję części nie robi ze mnie handlowca


Sprzedajesz towar klientowi końcowemu , z montażem czy bez , bez znaczenia co to więc jest ?? Nie ważna semantyka , sprzedając ( bo chyba nie rozdajesz ? :D ) stajesz się osobą handlującą danym towarem . To nic złego ani powód do wstydu i wypierania się tego .

Natomiast ja , jako klient końcowy , ostrożnie i z rezerwą podchodzę do opinii osób sprzedających dane towary.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2014, 19:27   

PiotrKw napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Prowadzę serwis samochodowy, ale nawet to , że w ramach świadczonej usługi sprzedaję części nie robi ze mnie handlowca


Sprzedajesz towar klientowi końcowemu , z montażem czy bez , bez znaczenia co to więc jest ?? Nie ważna semantyka , sprzedając ( bo chyba nie rozdajesz ? :D ) stajesz się osobą handlującą danym towarem . To nic złego ani powód do wstydu i wypierania się tego .

Ależ ja się tego nie wypieram, a tym bardziej - nie wstydzę polecając towar dobrej jakości za rozsądną cenę. Tego własnie oczekuje statystyczny Klient.
Jednak handlowiec to jedno (byłem handlowcem kilka lat w innej branży) a prowadzący serwis samochodowy to jednak coś innego. Poza tym - ja udzielam gwarancji na to co sprzedaję a nie odsyłam do hurtowni jak to robią niektórzy ;) więc nie mam interesu w sprzedawaniu byle czego.

PiotrKw napisał/a:
Natomiast ja , jako klient końcowy , ostrożnie i z rezerwą podchodzę do opinii osób sprzedających dane towary.

Oczywiście masz rację - zawsze ktoś sprzedający i zachwalający jeden konkretny towar powinien być traktowany z nazwijmy to ostrożnością. Dlatego ode mnie Klient dostaje do wyboru kilka opcji, które w tej dyskusji przedstawili już inni dlatego poleciłem jedną konkretną markę bo Autor oczekiwał odpowiedzi a biorąc pod uwagę zakres cenowy z ogłoszeń postanowiłem polecić mu coś co zostało już sprawdzone przez moich Klientów z pozytywnymi opiniami.

Dyskusja odeszła jednak od meritum czyli zestawu tarcz i klocków na to kto jest a kto nie jest handlowcem - wróćmy do meritum. Jeżeli masz mi coś jeszcze do powiedzenia - polecam PW.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-08-2014, 21:38   

regon napisał/a:
Panowie, samochody i części do nich tworzą inżynierzy i …. sami wiecie jak jest czasami z ich sukcesami, a handlowiec musi to sprzedać. Gracie do jednej bramki
pozdrawiam
zapomniałeś, że między inżynierem a handlowcem jest jeszcze księgowy, który poprawia inżyniera ;) np. w Outku 2 zamienił wytłumienie podłogi matami (MY2006) na styropian (>MY2007) :lol:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 17-08-2014, 21:46   

rezon napisał/a:
np. w Outku 2 zamienił wytłumienie podłogi matami (MY2006) na styropian (>MY2007)

nie sądzę aby to się odbyło bez wiedzy inżyniera, ktoś to musiał zatwierdzić z technicznego pkt widzenia.
_________________

 
 
Tux 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-08-2014, 10:34   

Wracając do tarcz.... Moim nacinanym DBA jesienią stuknie 100 tyś km. Razem z Green Staff EBC robią za fajny zestaw.
_________________
Michał
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 18-08-2014, 22:44   

[quote="Tux"]Wracając do tarcz.... Moim nacinanym DBA jesienią stuknie 100 tyś km. Razem z Green Staff EBC robią za fajny zestaw.[
Ja w zeszłym roku założyłem tarcze zimmermana i klocki EBC żółte. Zestaw się nie sprawdza. Klocki są zbyt twarde i po dwóch naciśnięciach hamulca ich sprawność spada. Muszę założyć bardziej miękkie.
Zgadzam się z tym co pisze Rezon - trzeba dobrze wyczyścić prowadnice także z tyłu bo lubią stanąć. W zeszłym tyg. byłem na serwisie i po 10 m-cach stały wewnętrzne z przodu i wewnętrzne z tyłu, a wiem, że zamontowane zostały dobrze.
_________________
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-09-2014, 13:27   

emil_d napisał/a:
Ja w zeszłym roku założyłem tarcze zimmermana i klocki EBC żółte. Zestaw się nie sprawdza. Klocki są zbyt twarde i po dwóch naciśnięciach hamulca ich sprawność spada. Muszę założyć bardziej miękkie.


Dziwię się jak ktoś montuje prawie wyczynowe klocki do tanich tarcz... Ale co tam. A z tą utratą sprawności to wymieniałeś ostatnio płyn hamulcowy? Bo na moje oko klocki z dużą domieszką metalu dużo lepiej odprowadzają ciepło do zacisku gdzie mogą przygotować płyn hamulcowy...

[ Dodano: 07-09-2014, 13:28 ]
Tux - już chyba druga osoba u której DBA się sprawdza...
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 07-09-2014, 17:15   

Więc zamontowałem na przód tarcze Boscha a klocki ATE na tył klocki Boscha zobaczymy co się będzie działo.Po wiele to co koledzy piszą na tym forum już wielokrotnie ,podczas wymiany tylnich klocków stwierdzono zapieczone dwie prowadnice czy tłoczki już nie wiem jak to się nazywa w efekcie klocki zbierały z jednej strony np góra a dół był jak nowy
_________________

 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 07-09-2014, 18:33   

krzychu napisał/a:
emil_d napisał/a:
Ja w zeszłym roku założyłem tarcze zimmermana i klocki EBC żółte. Zestaw się nie sprawdza. Klocki są zbyt twarde i po dwóch naciśnięciach hamulca ich sprawność spada. Muszę założyć bardziej miękkie.


Dziwię się jak ktoś montuje prawie wyczynowe klocki do tanich tarcz... Ale co tam. A z tą utratą sprawności to wymieniałeś ostatnio płyn hamulcowy? Bo na moje oko klocki z dużą domieszką metalu dużo lepiej odprowadzają ciepło do zacisku gdzie mogą przygotować płyn hamulcowy...

[ Dodano: 07-09-2014, 13:28 ]
Tux - już chyba druga osoba u której DBA się sprawdza...


Tak płyn wymieniony. Objawy ustały po odblokowaniu zapieczonych klocków ;) . PS. klocki EBC "spuchły" i nie mieściły się w prowadnicy (a podobno mają powdyższoną temperaturę).
Generalnie hamulce w tym aucie to jedna wielka porażka. Będę sprawdzał przy każdej wymianie opon bo szkoda mi mojego życia. :rolleyes:
_________________
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-09-2014, 22:03   

Aleksander1965 napisał/a:
Po wiele to co koledzy piszą na tym forum już wielokrotnie ,podczas wymiany tylnich klocków stwierdzono zapieczone dwie prowadnice czy tłoczki już nie wiem jak to się nazywa w efekcie klocki zbierały z jednej strony np góra a dół był jak nowy
powinno to sprawdzać ASO przy przeglądach, ale jak widać różnie z tym bywa nie tylko u mnie.
emil_d napisał/a:
Będę sprawdzał przy każdej wymianie opon bo szkoda mi mojego życia.
Uczmy się na błędach - najlepiej na cudzych - np. moich ;) Nie sprawdzałem ;) A poważnie - niewiele czasu to kosztuje, a może zaoszczędzić również trochę kasy na wymianach klocków i tarcz z przodu. Dotyczy to prawdopodobnie również O3 :( . Bezpieczeństwo jest oczywiście po za dyskusją
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
  Wysłany: 09-09-2014, 16:16   

[quote="krzychu"]
emil_d napisał/a:
Ja w zeszłym roku założyłem tarcze zimmermana i klocki EBC żółte. Zestaw się nie sprawdza. Klocki są zbyt twarde i po dwóch naciśnięciach hamulca ich sprawność spada. Muszę założyć bardziej miękkie.


Dziwię się jak ktoś montuje prawie wyczynowe klocki do tanich tarcz... Ale co tam. A z tą utratą sprawności to wymieniałeś ostatnio płyn hamulcowy? Bo na moje oko klocki z dużą domieszką metalu dużo lepiej odprowadzają ciepło do zacisku gdzie mogą przygotować płyn hamulcowy...

[ Dodano: 07-09-2014, 13:28 ]
Tux - już chyba druga osoba u której DBA się sprawdza


Mi org tarcze skonczyly sie po 60 tys.Zainwestowalem wtedy w DBA nacinane , plus klocki Ashika.Caly zestaw sprawdzal sie b.dobrze .Dzis po blisko 125tys tarcze wciaz sa dobre , choć naciecia juz sa plytkie to jakosc hamowania nie spadla.Klocki co prawda wymienilem juz chyba 3 razy .Pyla mocno ale sa tanie i zuzycie w
tolerancji. No i nie dra tarcz.Co do klockow - jesli komus zalezy na naprawde dobrym hamowaniu to polecam
Hawki performance. Rewelacja za 300zeta
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 11-09-2014, 20:57   

Auto jest ponoć częściowo oparte na lancerze. A może da się przełożyć hamulce od evo? Ktoś się nad tym zastanawiał?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-09-2014, 07:02   

paweldm - pewnie można (najwyżej do wymiany będzie też piasta chociaż niekoniecznie, trzeba by sprawdzić) ale:
- koszt kompletu wystarczy chyba na 3-4 komplety do Outlandera
- na zaciski od EVO IX to felgi 17 cali z odpowiednim ET
- na zaciski od EVO X tylko 18 cali
 
 
grunzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II - 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2015, 22:24   

W moim Outku wystąpiła bolączka tych aut czyli bicie przy hamowaniu. Ok 20tyś. km temu wymieniłem na nawiercane, nacinane i malowane tarcze atm mikoda i muszę przyznać, że EBC turbo groove (też nawiercane i nacinane) mają opinię, że przy hamowaniu hałasują jak "odrzutowiec". Moje mikody nie hałasują, szczerze nie zauważyłem żadnej różnicy w głośności. Tarcze współpracują z klockami EBC Green Stuff. Tarcze póki co nie biją więc jestem zadowolony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.