[1.6] ASX 1.6 chiptuning |
Autor |
Wiadomość |
Kierba
Nowy Forumowicz
Auto: Scirocco 2.0TSI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 19-08-2014, 14:47 [1.6] ASX 1.6 chiptuning
|
|
|
Cześć
Szukam ASX'a dla mojego taty, wstępnie ustaliliśmy że będzie to benzyna 1.6. Jako że silnik ten jest lekko "słaby" ojciec chciałby go z chipować, ale tylko poprzez firmę zajmującą się chip tuningiem, coś ala CompSport.
Moje pytanie jest następujące, czy ktoś z Was poddał swój egzemplarz takiemu zabiegowi i czy możecie polecić jakieś warsztaty zajmujące się głównie tymi modelami, autami japońskimi.
Box'y nie wchodzą w grę, z resztą jest już kilka tematów na ich temat.
Moja wiedza na temat japończyków jest dość słaba ze względu na to iż nigdy nie posiadałem takiego samochodu, jeżdżę autem od Vaga, także proszę o wyrozumiałość i pomoc. |
|
|
|
 |
juras2013
Mitsumaniak

Auto: ASX 1.6 Blue-Sky
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013 Posty: 84 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 20-08-2014, 08:33
|
|
|
Z tego co wiem (gdzies poczytałem, uslyszlame ..etc.) tego silnika nie "chip'uje" się.
Coz można extra osiagnac z tego silnika?
Zaplacisz a efektu nie będzie -szkoda kasy bo niewiele to da. Dla "trzech" konikow nie oplaca się nic robic...
Pzdr. |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-08-2014, 10:53
|
|
|
"Czipuje" się silniki turbodoładowane. W silnikach wolnossących bez modyfikacji mechanicznych raczej nic się nie osiągnie. Radzę się najpierw doedukować a następnie wybrać odpowiedni silnik lub pogodzić się z mizerną mocą 1,6. |
|
|
|
 |
Kierba
Nowy Forumowicz
Auto: Scirocco 2.0TSI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 20-08-2014, 11:02
|
|
|
Znalazłem coś takiego:
http://unitronic.pl/?p=879
http://www.autochip.eu/pl...x-16-16v-117hp/
jakieś tam przyrosty są, szału nie ma, ale mimo to ogólnie da radę.
Temat jak dla mnie już i tak zamknięty, bo jednak zapadła decyzja że będzie diesel po tym jak ojciec przejechał się wczoraj kilka razy "benzyną", stwierdził że dla niego za słaby motor i nie będzie się męczył, woli zapłacić więcej. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-08-2014, 11:13
|
|
|
Co innego obietnice gruszek na wierzbie a co innego faktyczne podniesienie mocy. Nie sądzę, aby w tym silniku czipem dało rodę podnieść moc o te 10%. Diesel do tego auta to dobry wybór, nawet bez ruszania mapy powinno się przyjemnie jeździć dzięki momentowi obrotowemu. |
|
|
|
 |
Kierba
Nowy Forumowicz
Auto: Scirocco 2.0TSI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 20-08-2014, 11:22
|
|
|
@viader to są kreski z przeprowadzonych modyfikacji U tego pierwszego tunera jest Stage II także pewnie nie obyło się bez dłubania w motorze. Co do drugiego linku to nie jestem pewny. W każdym bądź razie też uważam że te 300Nm zapewni przyzwoite osiągi i dobrą elastyczność, a co za tym idzie większą przyjemność z prowadzenia samochodu. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-08-2014, 12:19
|
|
|
300 Nm to chyba nie z 1.6 wolnossącej benzyny |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Kierba
Nowy Forumowicz
Auto: Scirocco 2.0TSI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 20-08-2014, 12:25
|
|
|
@Bartek to była odp. na to co napisał @viader:
Cytat: | Diesel do tego auta to dobry wybór, nawet bez ruszania mapy powinno się przyjemnie jeździć dzięki momentowi obrotowemu. |
|
|
|
|
 |
|