Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka instalacja LPG do Lancera 1,6 `06?
Autor Wiadomość
lolipop 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: kuj.-pom.
Wysłany: 20-08-2013, 08:57   Jaka instalacja LPG do Lancera 1,6 `06?

Witam,
pytanie jak w tytule. Co polecacie?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-08-2013, 17:29   

Sterownik Stag lub Tech, wtryski Hana lub polskie Barracudy, reduktor KME Silver lub Zeta N i najważniejsze, dobry i uczciwy gazownik.
 
 
lolipop 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: kuj.-pom.
Wysłany: 24-08-2013, 11:25   

Dzięki za odpowiedz. W sporej części pokrywa się to z tym co zaproponował mi gość z zakładu gdzie będą montować. Teraz jeszcze tylko muszę się zdecydować którą opcję wybrać. Chcę żeby dobrze to chodziło bo jeżdżę dużo.
Do wyboru mam:
Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze

STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER / REG FAST

STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER / AC W01

STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER / HANA 2000

STAG 4 PLUS / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER / HANA 2000


Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego

Zawór tankowania pod klapkę lub w zderzaku - na życzenie klienta

Wielozawór TOMASETTO

Węże gazowe PARKER
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-08-2013, 17:28   

Wybierz Stag 4 Plus bo wersja ECO jest trochę okrojona ale ja bym jednak wybrał sterownik LPGTecha, bardzo łatwo się go ustawia. Zawór pod klapką spokojnie się zmieści, sam montowałem i mieści się bez wykręcania i nie przeszkadza przy tankowaniu benzyny.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-08-2013, 22:25   Re: Jaka instalacja LPG do Lancera 1,6 `06?

lolipop napisał/a:
Witam,
pytanie jak w tytule. Co polecacie?


BRC Sequent 24 - mam w galu i nie mam zadnych problemow, kolo zamontowal w space star i podobnie. Nie montuj wynalazkow tylko porzadne LPG
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-08-2013, 22:47   

BRC robi dobre instalacje ale jest mało warsztatów które te instalacje porządnie montuje i dodatkowo cena (głównie serwisu) zabija. Stag czy LPGTech z dobrymi wtryskami i reduktorem wcale nie będą się gorzej sprawowały niż BRC. Najważniejszy w tym jest gazownik, bo czy BRC czy inna instalacja właściwie dobrana i dobrze wystrojona oraz regularnie serwisowana będzie długo i bezproblemowo służyła.
 
 
lolipop 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: kuj.-pom.
Wysłany: 25-08-2013, 22:03   

Myślałem żeby wybrać ten zestaw - STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER / HANA 2000 - jest w cenie 2800 (chyba w miarę przyzwoita cena, co?)
W czym Stag 4 plus będzie lepszy od ECO?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-08-2013, 22:27   

Który będzie lepszy a właściwie czy 4 Eco będzie wystarczający, to zależy od konkretnego silnika i gazownik powinien dokładnie to wiedzieć. Wiem, że wersja Eco ma mniej funkcji niż wersja Plus i czasem nie daje rady w bardziej wymagających silnikach. Jeśli gazownik twierdzi, że Stag 4 Eco wystarczy i na tym sterowniku właściwie wystroi instalację, to można brać Eco. Instalacja powinna być strojona podczas jazdy lub na hamowni. Jeśli instalacja będzie dobrze ustawiona, to auto powinno chodzić jednakowo na benzynie i na gazie w całym zakresie obrotów i obciążeń,
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 23-10-2013, 21:20   

Różnica w cenie między Eco a Plus jest znikoma. W Eco brakuje ustawiania dodatkowych korekt, wydaje mi się że nie ma korekty po ciśnieniu, ale mogę się mylić. Ja mam Plusa i u mnie korekta po temperaturze się przydała.

Ostatnio podobno Hanom spadła jakość. Ja mam Hany tzw złote, z wkręcanymi dyszami - akurat te jakość trzymają. Za instalkę na ACR01 zapłaciłem 2000. Jestem świadomy, że było tanio i samemu drobne poprawki musiałem wykonać. Jak na razie po niemal 3000km jestem tylko zadowolony. Choć dziś jakbym miał wybór to bym brał LPGtecha ze względu na łatwość strojenia.

EDIT: sorry, zobaczyłem, że już to archeologia i pewnie Ci się te informacje nie przydadzą...
_________________

 
 
Arktic 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4g63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 106
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-11-2013, 16:12   

Odświeżę trochę temat i podłączę się z pytaniem;), koledzy jestem umówiony na montaż instalacji lpg za tydzień ale cały czas zastanawiam się nad sensownym miejscem na umieszczenie centralki gazu w lancerze. powiedzcie gdzie u siebie macie zamontowany ten przełącznik.(fajnie by było jak by ktoś wrzucił jakąś fotkę)
Pozdrawiam 8)
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-11-2013, 13:42   Re: Jaka instalacja LPG do Lancera 1,6 `06?

Pieraś napisał/a:
lolipop napisał/a:
Witam,
pytanie jak w tytule. Co polecacie?


BRC Sequent 24 - mam w galu i nie mam zadnych problemow, kolo zamontowal w space star i podobnie. Nie montuj wynalazkow tylko porzadne LPG
'wynalazki' maja ta zalete,ze mozna je tanio i wszedzie naprawic,co nie jest bez znaczenia przy polskim syfiastym gazie.zobacz tylko ile kosztowalaby Cie wymiana listwy wtryskowej w tej porzadnej instalacji i nie mow,ze masz 100% pewnosci,ze wytrzyma np 100tys km,bo roznie to byw przy tym naszym gazie.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-11-2013, 14:31   

Bury, nikogo, kto przepłacił nie przekonasz aby przyznał się do błędu.
Tańsze od BRC wcale w tym temacie nie oznacza gorsze. Dodatkowo wiele słyszałem o spapranym montażu BRC z powodu braku kompetencji montażystów.
Osobiście wolę tańszą i wcale nie gorszą instalacje opartą o podzespoły polskich producentów od o wiele droższego w zakupie jak i w późniejszym serwisie BRC.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-11-2013, 18:26   

Nie nazywałbym błędem montażu dobrej markowej instalacji,od doświadczonego producenta,będącego na rynku od wielu lat.Trzeba tylko zdawać sobie sprawę,że niektóre rzeczy mogą kosztować potem kilka krotnie drożej niż przypadku tańszego jak to się mówi 'składaka'. Niestety gaz mamy nie najlepszy i nawet przy zastosowaniu najbardziej polecanych filtrów,mogą pojawić się problemy,a jazda na dobrze zamontowanym "składaku" niczym nie będzie różniła się od jazdy na "porządnej"jak to kolega napisał instalacji,zwłaszcza dla nas przeciętnych użytkowników.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 24-02-2014, 22:51   

Jeździłem kilkoma autami na instalacjach jak zostały nazwane wyżej składakach i zawsze było ok. Najważniejszy jest bardzo dobry gazownik, który potrafi porządnie zamontować i zestroić instalację.
 
 
MitsuMotos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2014, 23:36   

Podepnę się pod temat. Chciałbym zagazować mojego Lancera z 2010 roku. Motor 1.8. Trochę poczytałem i tak sobie wymyśliłem że wsadzę do niego BRC Sequent 24, montaż chciałbym wykonać w warsztacie autoryzowanym przez CZAKRAM (znalazłem 3 w Warszawie). I tu moje pytanie, co sądzicie o tej instalacji, czy to dobry wybór czy lepiej iść w inne firmy? Podobne pytanie na temat warsztatów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.