Zamknięty przez: mkm 29-03-2016, 13:29 |
Miał być, no i jest ... |
Autor |
Wiadomość |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-09-2014, 18:29
|
|
|
czujnik temp. zaczyna fiksować? |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 01-09-2014, 18:33
|
|
|
tomek84 napisał/a: | 1. przednie halogeny podczas jazdy nie wyłączają się przyciskiem. Dopiero po wyłączeniu świateł mijania halogeny się wyłączyły. O co kaman? bo przyznaję, że ja chyba ani raz nie użyłem w tym aucie lamp przeciwmgłowych
|
Może coś z przyciskiem... generalnie jest tak, że przeciwmgłowe można odpalić dopiero przy chociaż pozycyjnych tak to przycisk "nie da" się wcisnąć... może było coś pokombinowane i jest teraz odwrotnie powiedzmy? Albo odwrotnie wtyczka podpięta od guzika? Ciężko powiedzieć.
tomek84 napisał/a: | Wiadomo, że klima podbija te obroty o kilka stówek, ale żeby aż tak?
|
Na zimnym to chyba możliwe... niech sprawdzi jeszcze raz ale nie włącza niczego i nie kreci kierownicą... ale na bardzo zimnym spokojnie startuje z obrotów +1500 |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-09-2014, 19:06
|
|
|
WreX napisał/a: | generalnie jest tak, że przeciwmgłowe można odpalić dopiero przy chociaż pozycyjnych | to się zgadza
WreX napisał/a: | tak to przycisk "nie da" się wcisnąć | u mnie się normalnie wciska, jednak sygnał z niego nie wychodzi bez pozycyjnych
WreX napisał/a: | odwrotnie wtyczka podpięta od guzika? | tak się nie da bo wtyczka nie jest symetryczna
Mój Galant przy odpaleniu zimnego silnika ma niecałe 1500 obr, po włączeniu klimy obroty spadają o ok 100-150 obr, po wyłączeniu wracają do poprzedniego stanu.
Poniżej mój filmik
http://youtu.be/h3qHMwnTlWA |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-09-2014, 19:29
|
|
|
tomek84 napisał/a: | czyli wszystko OK | Nie jestem pewien bo pisałeś, że po odpaleniu były obroty 2k ale pomijając to, to włączenie się klimy na zimnym silniku powoduje spadek obrotów.
Jest jeszcze kwestia, że u mnie jest A/T ale na P to nie powinno mieć znaczenia. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 01-09-2014, 19:52
|
|
|
tomek84 napisał/a: | ale jak włączają się wentylatory to obroty idą w górę
|
To raz a dwa:
tomek84 napisał/a: | i tutaj bym się doszukiwał różnic, a to zależne np. od temp otoczenia itp.
|
No i sprężarka czy co to tam jest od klimy nie jest załączone cały czas tylko się co X czasu włącza na X czasu a dopiero wtedy jest "maksymalne" obciążenie generowane przez klime. |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 01-09-2014, 20:03
|
|
|
U mnie jak wlacze klime, to najpierw wzrosna obroty silnika (ale niewiele, moze 100-200) a dopiero potem zalacza sie kompresor i obroty spadaja na normalny poziom, tyle, ze ja mam e54 czyli 2.0v6 a z tego co wiem, to nowsze silniki byly troche okroje z pewnych rozwiazan... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-09-2014, 20:20
|
|
|
tomek84 napisał/a: | jakbym miał auto pod domem, to bym bez pytania wiedział, czy jest to normalne czy nie
a zdalnie to tak ciężko oceniać | Wtedy to na słuch wiesz czy jest jak powinno być czy nie
tomek84 napisał/a: | to by tłumaczyło, dlaczego było 2 tyś, potem spadło i potem znowu 2 tyś.
choć w pierwszej chwili jak do mnie zadzwonił, to wydało mi się to mega dziwne, i trochę za wysokie te obroty | Klima tłumaczy wahania obrotów ale IMO nie z tak wysokich i nie o tak dużo.
Na moim filmiku odpalam auto które stało dobę, w KRK temp w okolicach 17-20stC a obroty były ok 1500 i takie są do ujemnych temp (przy dużym mrozie idą w górę o jakieś 200-300).
Po rozgrzaniu silnika mam ok 650 obr a jak się włączy kompresor klimy wzrastają o ok 150-200.
WreX napisał/a: | No i sprężarka czy co to tam jest od klimy nie jest załączone cały czas tylko się co X czasu włącza na X czasu a dopiero wtedy jest "maksymalne" obciążenie generowane przez klime. | Przy ekstremalnie dużych upałach, ustawieniu climatronika na 17 stC i bez opcji ECO, może się zdarzyć, że kompresor będzie chodził na okrągło do momentu osiągnięcia zadanej temperatury wewnątrz auta. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-09-2014, 20:27
|
|
|
tomek84 napisał/a: | wydaje mi się, że i w jednym i drugim na klimie podbijało mi do ok. 1100 obrotów | Pamiętaj, że ja mam prelifta i 3KM więcej więc pewnie dlatego u mnie nie podbija aż tak bardzo
A na serio to może rzeczywiście też mam 1100 obr tylko, że mam też A/T i w korkach nie daje na N więc silnik jest cały czas pod obciążeniem. Sprawdzę to kiedyś jak nie zapomnę |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-09-2014, 20:32
|
|
|
tomek84 napisał/a: | więc suma sumarum mam tyle samo | Oczywiście
W podpisie jeszcze masz EA |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
|