 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3,2 DiD 2003] Stuki w zawieszeniu po remoncie |
Autor |
Wiadomość |
gossy
Nowy Forumowicz
Auto: PIII DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-2014, 19:47 [3,2 DiD 2003] Stuki w zawieszeniu po remoncie
|
|
|
Hej, zrobiłem mały remont przedniego zawieszenia.
Wymieniłem praktycznie wszystko oprócz sprężyn i amortyzatorów (nowe wahacze góra i dół z gumami i sworzniami, łaczniki stab. + gumy poliuretany) + drążki kierownicze z końcówkami.
Piasty i łożyska OK
Jeżeli jadę wolno po dziurach "dużych" jest OK, sztywno i cicho. Zaczyna być głośno po szybszej jeździe np. po tzw. "tarce" - jest to dźwięk raczej metaliczny - chyba tylko z jednej strony. Jest tak samo na 2H i 4H.
Dzisiaj zdjąłem koło i wszystko jest na swoim miejscu, sztywno bez luzów. Zacisk hamulca bez luzów. Już nawet pozdejmowałem kołpaczki felg bo myślałem że to ich wina ;-(
Skąd ten dźwięk? wiem że to wróżenie z fusów ale na szarpakach na 100% nic nie wyjdzie bo wszystko nowe ;-( |
|
|
|
 |
rusinol
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Long 3.2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-09-2014, 08:14 [3,2 DiD 2003] Stuki w zawieszeniu po remoncie
|
|
|
Kolego,
Na wstepie powiem ze z mechanika mam nie wiele wspolnego:) A moim miskiem zajmuje sie dobry sprawdzony mechanik dlatego odpowiedz bedzie moze niezbyt fachowa:)
Mialem podobna przygode jak Ty ale z tylu. Wszystko wymienione, wolna jazda duze dziury cisza, szybka np. drobne nierownosci, kostka, nawet jazda po pasie na jezdni - taki ktory terkocze jak zjezdzasz na pobocze i stuki.
Okazalo sie ze byla wybita tuleja na mocowaniu amortyzatora - wymienilem dwa amortyzatory no bo nie bylo wyjscia i problem ustal.
Piszesz ze nie wymieniales ich u siebie wiec moze to. Aczkolwiek u Ciebie to jest z przodu i nie wiem czy tam taki problem moze wystapic - moze inne mocowanie.
Slyszalem ze taki problem moze tez powodowac peknieta sprezyna - ale moze to mit:) |
_________________ Pozdrawiam,
Piotrek |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 02-09-2014, 12:33
|
|
|
gossy napisał/a: | Zaczyna być głośno po szybszej jeździe np. po tzw. "tarce" [...] |
Przy tych objawach, to raczej podjedź na stację kontroli pojazdów i postaw auto na wibrator amortyzatorów. Może wspólnie z pracownikiem zlokalizujecie miejsce hałasu.
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gossy
Nowy Forumowicz
Auto: PIII DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-09-2014, 17:03
|
|
|
Na 99% stukają zaciski hamulcowe - dolnych gum śrub jarzma nie ma ;-( |
|
|
|
 |
|
|