Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiary tłumika ralliart
Autor Wiadomość
beti 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2011, 09:57   Wymiary tłumika ralliart

Koledzy, ma ktoś z Was może wymiary tłumika sportback ralliart? Szukam i szukam po necie ale nie mogę znaleźć. Zależy mi na rozstawie wydechód, grubości i szerokości puszki. Chcę oryginalny z ralliart'a zderzak dać ale ASO mi go szuka po kraju i też wymiarów nie znają.
_________________
(o:
 
 
Chuki 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer sportback
Kraj/Country: UK
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 1
Skąd: Londyn UK
Wysłany: 16-07-2013, 11:31   

Apropo tlumika mam pytanie czy warto założyć dworurke do sportbacka 1.8 silnik?
_________________
Chuki
 
 
piotrekt1976 
Nowy Forumowicz
Piotrek

Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 17
Skąd: Frankfurt am main
Wysłany: 09-09-2014, 08:05   

Zalezyco chcesz osiagnac. w kwestii tlumika koncowego to przerabialem temat i wymmiary samego tlumika sa dokladie takie same jak jak lancera evolution z ta roznica ze same juz rury ktore widac sa w ralliarcie dlluzsze o 8 cm ,na szczescie to nie problem bo mozna przerobic mocowania w samym tlummiku i wszystko ladnie pasuje / Tutaj raczej glowne pytanie nie jest w tyle tylko raczej przodzie tlumika czyli ta czescia ktora idzie od strony silnika bo obawiam sie ze tam bedzie sproro przerobek. Koncowy wydech w Ralliarcie jest przygotowany do silnika 2.0 Turbo ( dokladnie ten sam silnik co w Evo). Testuje to na zywca bo jestem aktualnie wlascicielem Ralliarta i na te chwile zdazylem przebudowac :

1. Kompletny wydech HKS wlaczajac 3calowy dowpipe + sportowy kat.
2. IC + filtr K&N
3. Set do skrzyni SST stage 5
4. Turbina EVO X ( fabryczna Ralliart troche mniejsza jest)
5. Wtryski 1000 + pompa Walbro 255
6. Tein
7. Szpera tyl 5,5 kg
8. Zawor DV " amelinowy" bo fabrycznie kawal plastiku siedzi
9. Oczywiscie remap silnika
W miedzyczasie regeneracja pompy dyfrow i kilka innych drobiazgow :D .

Zanim zechcesz zalozyc tlumik od Ralliarta zapytam po co ? Brzmienia on nie ma zadnego, osiagow tez nie poprawisz ?. Chcesz fajny dzwiek+ wyglad+ poprawe to pomysl nad catbackiem lub przebudowa kompletna uklady wydechowego, sam konocowy to strata czasu i kasy.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-09-2014, 08:18   

piotrekt1976 napisał/a:

3. Set do skrzyni SST stage 5


A co się na to składa? Trzeba rozmontować skrzynię? Ktoś w Polsce takie rzeczy robi?

piotrekt1976 napisał/a:
Szpera tyl 5,5 kg


Dało to coś? Ogólnie poradziłeś sobie z mocną podsterownością RA?

Ile wypluło na hamowni? Są jakieś zmienny smarowania w obu silnikach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.