Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] ALARM - konkretny - dla tych co mają troche cza
Autor Wiadomość
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 09-09-2014, 16:46   

na schemacie alarmu są dwa kable wyzwalane minusem bądz plusem...kable w szerokiej kostce....oprócz tego są jeszcze dwa z drugiej kostki czerwono-czarny(plus) i niebieski(minus)...Zółty i żołto-czarny podpiąłem pod masę..biały do brązowego a biało-czarny do zielonego w kostce od drzwi...i nic sie nie dzieje...Gdzie mam podpiąc ten niebieski , jezeli ma być wyzwalanie minusem?
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-09-2014, 20:12   

sampler napisał/a:

sterowanie centralnym: zamykanie fioletowo-zielony, otwieranie filoetowo-bialy. Te kable sa przy wtyczce z boku do ETACS-a (niebieska skrzynka ktora sciagniesz po odkreceniu nakretki 10mm).
Krancowki z drzwi zielono-czerwony.


Ok Twój sposób też może być nie dostrzegłem że są drugie wyjscia. Podłącz sie pod kable jak wyżej. Nie widze też na schemacie gdzie podłączyc krańcówki drzwi.
Przewód niebieski w tym przypadku nie powinien być uzywany
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 09-09-2014, 20:27   

może właśnie ten niebieski jest pod krańcówki drzwi...jutro sprawdze twoją podpowiedz z fioletowymi przewodami..
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-09-2014, 20:32   

Niebieski to chyba jednak wyjście dwustanowe 0/GND sprawdz miernikiem. Ty w tej chwili wykorzystales wbudowane przekaźniki ktorych styki NO podłączyłes do masy (żółte) a z pkt COM bierzesz sygnał. Efekt bedzie taki ze uzyskasz raz minus przy otwarciu i drugi raz minus przy zamknięciu.

Przy podpięciu sie pod przewody brązowy i zielony trzeba jeszcze fabrycznym pilotem zamknac i otworzyc auto zeby działało dobrze dlatego przewody fioletowe są lepsze do wykorzystania
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 10-09-2014, 19:36   

dzis udało mi sie wszystko podłaczyc ,,niebieski kabel z alarmu to podłaczenie do krancówki drzwi sterowanej minusem ...fioletowe kable z centralnego sie zgadzają, dzięki Sampler..jeszcze tylko te domykanie szyb
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-09-2014, 20:03   

max_maximus napisał/a:
jeszcze tylko te domykanie szyb


Nie jest to takie hposiup w tym samochodzie.

Musisz podać "bokiem" zasilanie do modułu szyb oraz silników i "nacisnąć" przyciski zamykania szyb przez podanie każdemu z osobna z tego co pamiętam masy (lub +12V ale nie mam pewności - ostatnio robiłem to w 2008 roku ;) ). Więc z panelu musisz wyprowadzić dodatkowy przewód, który poda na każdy przycisk z osobna sygnał (trzeba rozdzielić go diodami, inaczej stracisz możliwość zamknięcia jednej szyby, tylko będą zamykały się wszystkie na raz z każdego przycisku u kierowcy). Sterowanie szybami odbywa się po czymś w guście CAN'a i nie znalazłem prostszej niż opisana wyżej metody
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.