 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ceny serwisu w ASO - za wysokie? |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-08-2014, 21:32
|
|
|
tomek84 napisał/a: | na podstawie jakich przepisów? | przecież jeśli samochód używasz w 100% w działalności i prowadzisz ewidencję km to odliczasz 100% VAT od wszystkiego. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-08-2014, 23:33
|
|
|
rezon napisał/a: | przecież jeśli samochód używasz w 100% w działalności i prowadzisz ewidencję km to odliczasz 100% VAT od wszystkiego. |
A to nie od lipca 2015? Bo coś mi tak jakoś świta... |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-08-2014, 09:00
|
|
|
Tomek84 pytał: "na podstawie jakich przepisów"...? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-08-2014, 09:01
|
|
|
to dla tych co odliczają 50% bez ewidencji. 50% od paliwa dopiero w lipcu 2015.
[ Dodano: 30-08-2014, 09:06 ]
RalfPi napisał/a: | Tomek84 pytał: "na podstawie jakich przepisów"...? | jest tylko jeden, który to reguluje USTAWA z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Artykułów w necie od groma na temat zasad odliczania podatku VAT - wystarczy wpisać w wyszukiwarkę. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2014, 09:29
|
|
|
Co z odpowiedziami na moje pytania? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-08-2014, 16:21
|
|
|
napisz je jeszcze raz - na większość wydaje się, że odpowiedziałem.
1. Sprzedaż poleciała mocno w dół i Mitsu straciło rynek i wg mnie wcale nie świadczy to o niszowości tylko z wielu przyczyn Mitsu nie potrafi zatrzymać przy sobie większości klientów, a wręcz robi wiele aby zmieniali markę.
2. Powtórzeń Miśków jest bardzo mało - przynajmniej Outlanderów. Skoro aż tyle przesiada się na Pajero to skąd taka niska sprzedaż Mitsu w pierwszej połowie roku? Przecież w połączeniu z L200, Outkiem z uwagi na zamieszanie VAT'owe powinny być rekordy sprzedaży. Liczby tego nie potwierdzają.
3. Możecie dalej bić pianę, że niszowość, że nie chcemy więcej, ale raptem 4 lata temu było mocne parcie na rekordy sprzedażowe, co roku są kilkunastotysięczne rabaty na zalegające modele - to nie ma nic wspólnego z niszowością. Jakoś nie widziałem takich przecen Jaguarów, a szkoda
4. Relacja ceny/jakość przeglądów w ASO Mitsu jest dla mnie diamentowa - niestety w negatywnym znaczeniu. Za wysokie ceny w 6/7 przypadków otrzymywałem jakość poniżej przeciętnej, a tylko 1/7 jakość była wyższa od moich oczekiwań.
W jednym przypadku z tych 6 opisywanym w innym wątku otrzymałem jakość, z jaką nigdzie indziej się nie spotkałem co potwierdził wyrok Sądu.
Bardzo mało jest pochwał ASO z Polski płd. - nie jest to tylko moja opinia. wystarczy poczytać. Przysłowiowy "garaż" potrafił sprawdzić tylne hamulce co sprawiało problem dwóm różnym ASO. Na pewno nie jestem jedyny, który zraził się do Mitsu przez ASO. Mój kolega, któremu Autoryzowana Stacja Oszustów w Rzeszowie "zapomniała" wymienić filtr oleju też już nie zamierza powtarzać Miśka - na fakturze oczywiście miał nowy filtr. Serwisuje obecnie w tzw. "garażu" bo i taniej, i lepiej. Pojeździ jeszcze 3-4 lata po 10kkm rocznie i sprzeda. Nowy samochód wypada gdzieś sensownie serwisować, a nie jeździć dwa razy 160km aby wymienić ewidentnie czerniejący halogen na gwarancji jak było to w moim przypadku. Zalecany serwis wg forum dla Wrocławia - Kalisz. W Krakowie - pojawił się na szczęście AutoKrak, bo wcześniej to były Kielce. Dla Rzeszowa - Białystok Mogę płacić 1350 zamiast 350zł za serwis - pod warunkiem chociaż podobnego poziomu jakościowego. Nie otrzymuję - to zmieniam. Nie mam innego sensownego ASO w pobliżu - to zmieniam markę. To z flot oraz takich klientów jak ja żyją dealerzy samochodów - kilkadziesiąt kkm rocznie, zmiana co 3-5 lat. Przeglądy w ASO, bo samochód jest narzędziem pracy i musi być sprawny. Co więcej - może z racji wieku, a może wygody - nie mam ambicji zmiany marki za każdym razem aby spróbować czegoś nowego. W Skodzie też nie zawsze jest różowo, ale zawsze jakoś udało się dogadać - raz z pomocą SAP. Jeden telefon z Poznania załatwił sprawę ku zadowoleniu wszystkich. I jestem tam od 15lat - z jednym skokiem w bok, ale w firmie i tak była też Octavia .
A w zakresie obsługi od ASO po MMC to Mitsu ma bardzo dużo do zrobienia. Wystarczy poczytać opowieści innych o korespondencji z Panem J. z centrali.
Ponadto brak liftingów Lancera i Colta, powtarzanie błędów - np. słabych hamulców w Outku, baaaardzo przeciętna jakość obsługi w wielu ASO i horrendalne ceny części - nic dziwnego, że słupki poleciały w dół. Po pierwsze powtórki marki, a tych jest mało. Jak byłoby dużo, to Mitsu sprzedałoby na poziomie 5 tys. , podczas gdy nie dobiło nawet do 3,5tys. Niech wycofa ze sprzedaży Colta, Lancera, Outka, Pajero Sport to też stwierdzę - sprzedaż na poziomie 200szt. jest adekwatna do niszowości marki. Na razie próbuje mało skutecznie konkurować z innymi np. Mazdą, która wcale nie ukrywa, że chce pograć z innymi o rynek. Nowa 3, 6, CX - to ewidentne dowody ekspansji. Mitsu po prostu przegrywa wyścig z innymi i nie ma to nic wspólnego z niszowością czy luksusem. Lancer luksusowy Postaw go obok Mazdy 6 czy chociaż 3.
To, że Jackie ma często powtórki to jestem w stanie uwierzyć - serwisując u niego sam byłbym skłonny to zrobić, ale słupki sprzedaży w PL są beznadziejne - przynajmniej na tle innych marek oraz pozycji sprzed 4-6 lat.
Chyba dwa lata temu był bodajże w AutoŚwiat ranking ASO różnych marek - Mitsu zajęło o ile dobrze pamiętam zaszczytne 16-te miejsce - na 16-ście uczestników.
Można oczywiście i to zinterpretować nie stawiamy na ilość, tylko na jakość - no ale sorry, to jakość oceniano. Ale wiadomo, że AutoŚwiat to tuba propagandowa Niemców - to i Skody
Wskazywanie koncernu Mitsubishi jako giganta o niczym nie świadczy. Mitsu jest DUŻYM graczem w przemyśle stoczniowym, lotniczym, elektronice, itd.... To wcale nie oznacza silnej pozycji działu moto. Ten po ewidentnych europejskich sukcesach 2006-2010 po prostu spoczął na laurach, zaczął drenować markę, efekty widać dzisiaj. Opatrzone modele i słaba sprzedaż.
Oczywiście zawsze wciąż można powiedzieć - teraz stawiamy na jakość nie na ilość. Mamy markę niszową, itp. bełkot uzasadniający niski poziom sprzedaży. Mnie to przypomina tylko stary kawał radziecki: Tow. Breżniew wystartował w wyścigu przywódców mocarstw światowych z Prezydentem USA - R. Reaganem. Oczywiście wygrał Reagan. Na drugi dzień Prawda opublikowała reportaż z wyścigu. "Towarzysz Breżniew zajął zaszczytne drugie miejsce w wyścigu przywódców światowych mocarstw. Prezydent Reagan przybiegł przedostatni.
Wielkość sprzedaży ma być zgodna z planem, a nie jak wyjdzie to dopasujemy komentarz? no nie tak. Na razie wyszło słabo. Na I półroczu 2014 w jakiejś tam Polsce świat się nie kończy. Zmienił się Big Boss to i może być duża zmiana na plus - również w EU i PL.
A może tak wy podacie ile sprzedało się w pierwszym półroczu br. Pajero i Outlanderów, aby mieć orientację o tych częstych powtórkach. Jeszcze raz podkreślę - uważam Outka za przyzwoity samochód użytkowy, może niezbyt komfortowy, ale funkcjonalny i w miarę niezawodny. Przy dobrym poziomie obsługi posprzedażowej szansa na jego powtórkę u mnie byłaby nie mała. Czy O3 wygrałby z Superbem nie wiem, ale na pewno byłby poważnie brany pod uwagę. To ten sam poziom cenowy nowych autek, a cen przeglądów i tak nie sprawdzam przy zakupie samochodu. Wyciągam z nich wnioski przy kolejnym
Się opisałem i chyba wystarczy w temacie. Wielbiciele Mitsu i tak będą pisać o niszowości dopóki nie będzie rekordów sprzedaży. Wtedy znowu pojawią się artykuły o wielkości marki Grunt to odpowiedni PR |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2014, 19:28
|
|
|
Chyba wiem na czym polega Twój problem.
Pomyliło Ci się Forum posiadaczy i sympatyków Mitsubishi z infolinią lub działem skarg i zażaleń MMC Car Poland.
A skoro oni Cię (kolokwialnie mówiąc) olali sikiem prostym przy okazji sprawy z Boguchwałą to Ty teraz robisz im czarny PR spamując nasze Forum. Hmm.
Podtrzymuję swoje ostrzeżenie przed spamem lub OT w Twoim wykonaniu - konsekwencje znasz.
Tak na marginesie - żyję z naprawy i przeglądów samochodów. Ponieważ nie jestem ASO, nie mam ekspresu do kawy, recepcjonistki, doradców serwisowych, obowiązkowych szkoleń dla mechaników za chore pieniądze (ustalane przez MMC EU) itd ale za to mam narzędzia, wiedzę, wyposażenie i chęć, żeby zrobić dobrze robotę zleconą przez Klienta - mam tych Klientów całkiem sporo. Doskonale wiem za to ile kosztuje utrzymanie tego co ASO musi mieć. I ceny przeglądów jakoś mnie nie dziwią. Jedyne co wywołuje moje zdziwienie to ceny oryginalnych części Mitsubishi, ale raz, że są zamienniki, dwa, że ASO nie jest jedynym źródłem części a trzy - wiele rzeczy taniej można kupić w ASO niż w zamienniku, ale to trzeba wiedzieć.
Bo niewiedza nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla przepłacania za przeglądy w ASO.
Kolejnym tematem na który chciałbym zwrócić Ci uwagę jest to, że w zdecydowanej większości przypadków Klient nagłaśnia przypadki negatywne a nie pozytywne. Złe doświadczenie to poczucie krzywdy i złość, dobre to wzruszenie ramionami i przyjęcie tego do wiadomości na zasadzie - płace to mam i OK, po co o tym mówić?
Co zaś się tyczy wolumenu sprzedaży Mitsubishi w PL - poczytaj sobie to co napisał Jacek oraz jeszcze raz to co ja napisałem o Mitsubishi Corp. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 03-09-2014, 14:44
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Pomyliło Ci się Forum posiadaczy i sympatyków Mitsubishi z infolinią lub działem skarg i zażaleń MMC Car Poland.
A skoro oni Cię (kolokwialnie mówiąc) olali sikiem prostym przy okazji sprawy z Boguchwałą to Ty teraz robisz im czarny PR spamując nasze Forum. Hmm. | wyciąganie oczywistych wniosków chyba nie jest twoją najmocniejszą stroną - ten jest błędny. Wiele razy wyrażałem się pozytywnie o tych, którzy na to zasługują i o Outku jako takim podkreślając jego funkcjonalność i przyzwoitą niezawodność. Niestety nie jestem zapatrzony w Mitsubishi jako najlepszą markę na świecie - btw jeszcze na taką nie trafiłem - więc piszę też o czarnej stronie mocy nazywanej Mitsubishi w PL.
Hubeeert napisał/a: | Co zaś się tyczy wolumenu sprzedaży Mitsubishi w PL - poczytaj sobie to co napisał Jacek oraz jeszcze raz to co ja napisałem o Mitsubishi Corp. | Przeczytałem obydwa. sprzedaż Mitsu PL była dla mnie zaskoczeniem - myślałem jednak o wyższej pozycji w świetle zmian przepisów. Brak w 20 oznacza bardzo słabą sprzedaż i nic tego nie zmienia.
Skoro ASO jest takie szkolone, takie profesjonalne to dlaczego nie potrafi zmienić klocków albo sprawdzić hamulców. Dla mnie samochód jest narzędziem pracy i oczekuję jakości adekwatnej do ceny. Rzadko jestem przy przeglądzie - zazwyczaj mam coś innego do roboty niż patrzeć mechanikom na ręce. Nie wiem czy Jacki pamięta, ale u niego też byłem na przeglądzie "przy okazji" i nawet byli uprzejmi podrzucić mnie do klienta. Jak płacę 350zł w ASO to jeszcze mógłbym przymknąć oko na drobne niedociągnięcia, ale jak przegląd o podobnym zakresie kosztuje 1350, - to chyba mogę oczekiwać w zamian co najmniej podobnego poziomu jakości i uczciwości.
Jeśli są niższe to po prostu ceny za przeglądy w Mitsu są horrendalne i tyle w temacie. Nikt mi nie wmówi, że 1350 to taniej niż 350, albo że Outek to bardziej prestiżowy samochód niż Superb i dlatego przeglądy w ASO mają być 4x droższe. Nie tylko ASO Mitsu szkoli swoich mechaników - inne marki też to robią. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-09-2014, 15:26
|
|
|
Uczepiłeś się tej jednej ceny i jedziesz na niej jak Kaczyński na kocie.
Czy w ogóle pamiętasz jakiego zakresu ta cena dotyczyła?
Co zaś się tyczy Twoich opinii - z opublikowanych w sieci materiałów nie jawisz się ekspertem w dziedzinie motoryzacji. Dlaczego w takim razie kreujesz się na wyrocznię w tym akurat temacie? Bo to Forum i masz prawo? A może dlatego, że gdybyś próbował swoje wypowiedzi gdziekolwiek (specjalistyczne serwisy motoryzacyjne) publikować to by Cię wyśmiano? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-09-2014, 20:20
|
|
|
Ja napiszę tak, cena jest drugorzędna jeżeli klient jest zadowolony z usługi. Ja serwisowałem w Markach i było w miarę ok. ( raz zapomnieli po naprawie założyć osłony silnika i nadkoli ) ASO niejednokrotnie ma związane ręce przez importera (ASO chciało mi naprawiać na gwarancji rdzewiejące ramki, centrala się nie zgodziła chociaż wiedziała że był to błąd produkcyjny)Tak więc na postrzeganie danej marki składa się wiele czynników. Mnie chyba zniechęciło podejście importera.
Ale to dotyczy wszystkiego, Laptop Toshiby naprawiali bez mrugnięcia, Apple nie chciało wymienić pękniętej obudowy, co tez było wadą konstrukcyjną i dotyczyło całej serii.
Tak więc kolejnym laptopem tez została Toshiba, a samochodem już inna marka. Samo życie. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-09-2014, 07:42
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Co zaś się tyczy Twoich opinii - z opublikowanych w sieci materiałów nie jawisz się ekspertem w dziedzinie motoryzacji. | ponownie masz wycieczki osobiste - bo jesteś adminem to Ci wolno? Nie kreuję się ekspertem, ale coś tam jednak wiem. Np. wiem, kto mi sp.... hamulce przy zmianie klocków - ASO Mitsubishi, jak tylko zająknę się o wyczynach innego ASO to grozisz mi banem - bo to czarny PR. A jak piszę o bardzo pozytywnym zaskoczeniu przez ASO Mitsu Jacki'ego - to już wolno pisać .
Już raz zadawałeś pytanie czy potrafię wyregulować luzy zaworowe - odpowiedziałem, że tak i nawet jakieś spec klucze mi się plączą. Co nie oznacza, że kreuję się na supereksperta - potrafię jednak odróżnić po tarczach czy klocki nie pracowały całą powierzchnią od 5 czy od 50kkm. Co wypowiedź admina ma wspólnego z tematem - nie wiem. Hubeeert napisał/a: | czepiłeś się tej jednej ceny i jedziesz na niej jak Kaczyński na kocie.
Czy w ogóle pamiętasz jakiego zakresu ta cena dotyczyła? | Pamiętam. Za wyjątkiem przeglądu klimy i wymiany klocków - takiego, jaki miałem w Superbie przy drugim przeglądzie tj. po 60kkm za 350zł.
sla napisał/a: | Ja napiszę tak, cena jest drugorzędna jeżeli klient jest zadowolony z usługi. | i o tttttoooo chodzi.....Jak przegląd ma kosztować 4x więcej to chociaż jakość niech będzie porównywalna do innej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-09-2014, 16:49
|
|
|
Czyli jak ktoś potrafi otworzyć maskę i przy okazji doleje sobie płynu do spryskiwaczy to może się już autorytatywnie wypowiadać na temat tego co importer w swojej modnie to nazwijmy "polityce sprzedaży" powinien zmienić?
Żeby była jasność - kiepska jakość usług w większości przypadków jest mitem - w przeciwnym wypadku mielibyśmy forum zalane przez opisy mrożące krew w żyłach i wysyp rezonujących włascicieli pokrzywdzonych przez dilerów.
Z drugiej strony takie przypadki się zdarzają. I to jest pole do popisu dla ASO.
Oraz temat do dyskusji, ale nie spamowania każdego tematu związnego z danym przypadkiem tylko obecnością na jednym i tym samym forum.
I tego się trzymajmy.
Co do zakresu przeglądu - czy w Skodzie reguluje sie luz zaworowy przy takich samych przebiegach jak w Mitsubishi? O ile w ogóle sie to robi... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-09-2014, 19:18
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Czyli jak ktoś potrafi otworzyć maskę i przy okazji doleje sobie płynu do spryskiwaczy to może się już autorytatywnie wypowiadać na temat tego co importer w swojej modnie to nazwijmy "polityce sprzedaży" powinien zmienić? | potrafię jeszcze sprawdzić poziom oleju i ciśnienie w oponach oraz wymontować silnik, zrobić remont główny silnika, wymienić przeguby w wale kardana, rozebrać i złożyć manualną skrzynię biegów (nawet nie zostało mi za wiele części ) i nawet wszystkie biegi udało się znaleźć, dotrzeć zawory, wyregulować luzy zaworów, wymienić pompę oleju, wymienić łańcuch rozrządu oraz koła zębate wraz z ustawieniem, ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu oraz wiele innych napraw, które kiedyś robiłem sobie sam. Wiem do czego służy przy samochodzie stroboskop, stetoskop, oscyloskop. tak btw jestem ciekaw czy którekolwiek ASO Mitsubishi w PL ma na wyposażeniu oscyloskop i człowieka, który potrafi go ogarnąć. To też potrafię. Dlatego też potrafię ocenić np. jakość wymiany klocków hamulcowych czy montażu osprzętu elektrycznego przez ASO. Nie tylko uzupełnić płyn do spryskiwacza - chociaż tego nie robię najlepiej.
importer wcale nie musi mnie słuchać - swoje zdanie mogę mieć. Można się z nim zgadzać lub nie. W mojej opinii 1350zł to bardzo wysoka kwota za bardzo zróżnicowany poziom jakości - od wysokiego do beznadziejnego albo wręcz szkodliwego.
Hubeeert napisał/a: | Co do zakresu przeglądu - czy w Skodzie reguluje sie luz zaworowy przy takich samych przebiegach jak w Mitsubishi? O ile w ogóle sie to robi... | już pisałem, że nie reguluje się luzu, bo są hydrauliczne kompensatory, nie wymienia się klocków przy 60kkm - bo nie ma takiej potrzeby (przynajmniej u mnie). Ale za to sprawdza się stan tarcz i klocków oraz informuje o ich stanie klienta. 2 różne ASO Mitsu mi tylko zaznaczało sprawdzenie tarcz - przednie wymieniali, tylnych nie oglądali.
Zakres czynności w Superbie przy 60kkm obejmował u mnie 26 czynności + 3 końcowe, za co łącznie z filtrami zapłaciłem 347,60zł. Tylko olej miałem swój. Był to zaledwie drugi przegląd w ciągu dwóch lat.
Koniecznie chcesz udowodnić, że cena niższa o 1000zł bo zakres znacznie mniejszy. każdy czytający niech oceni sam. Tym bardziej, że przegląd w ASO Mitsu też potrafi kosztować 500zł - tylko w innym |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-09-2014, 23:56
|
|
|
Ale nie za ten sam zakres, co konsekwentnie pomijasz a nawet ignorujesz.
Co ciekawe wypowiadając się na tematy wszystkich ASO Mitsu możesz podeprzeć się doświadczeniami z ilu? A może przeprowadziłeś jakieś badania rynku?
Nie? A tyle masz do powiedzenia |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-09-2014, 11:38
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Co ciekawe wypowiadając się na tematy wszystkich ASO Mitsu możesz podeprzeć się doświadczeniami z ilu? A może przeprowadziłeś jakieś badania rynku? | Nie wypowiadam się na temat wszystkich ASO Mitsu. Sam korzystałem z usług 4 co biorąc pod uwagę całkowitą liczbę ASO Mitsu jest wcale nie tak małym odsetkiem. Wśród przebadanych osobiście ASO Mitsu 25% realizowało usługi wzorowo, 25% realizowało usługi przeciętnie nie realizując wszystkich obowiązujących czynności serwisowych, 25% nie potrafiło wykonać prawidłowo i rzetelnie prostej naprawy, 25% prezentuje standardy poniżej wszelkich standardów niespotykane przez badacza w żadnej innej marce. 100% badanych ASO stosowało ceny w opinii badającego wyższe niż przeciętna dla ASO popularnych marek. Ale Ty broniąc wszystkich ASO też chyba nie robiłeś żadnych badań rynku ani testów jakości ich usług. Byłeś chociaż w 4 ASO Mitsubishi ze swoim autkiem?
Nasza dyskusja staje się już jałowa - fakty są takie: 1350 czy 550 to więcej niż 350. 2 przeglądy za 350 to znacznie mniej niż 3 przeglądy średnio po 1000zł - na przestrzeni 60tys. km. Dlatego też Outka uważam za samochód dość drogi w utrzymaniu. pomimo większego o 1l zużycia paliwa mam w Superbie niższy koszt 1km - głównie z uwagi na koszty serwisu oraz wymiany kompletów hamulcowych zawdzięczanych w dużej mierze nieprzestrzeganiu przez połowę odwiedzonych ASO Mitsubishi listy czynności serwisowych. i tyle w temacie
Aby mówić drogo/tanio trzeba do czegoś porównywać - trudno porównywać ASO jednej marki, trzeba z innymi. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|