Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Temperatura
Autor Wiadomość
JDMFORLIFE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Kutno
  Wysłany: 13-09-2014, 16:02   [E54A 2.0 V6] Temperatura

Witam posiadaczy Miśków mam problem, jeździłem wcześniej ea2 2.0 16v , zmieniłem na 2.0v6 jestem zadowolony , lecz od wczoraj coś mu się nie spodobało. Temperatura na wolnych obrotach tak jak w japończyku przystało połowa skali, lecz dodając gazu np do 2-3tys widzę jak wskazówka idzie w górę (wcześniej tak nie było) , załącza się wentylator zbija temp znów na połowę i tak ciągle ;/
Termostat wydłubany w celu wyeliminowania go (nadal to samo)
pompa wody była wymieniana z rozrządem tj 12 tys km temu.
Oleju nie przybywa nie ubywa, z płynem również nie dzieję się nic
dodam że temp nie skacze aż do czerwonego pola tylko max 3/4 skali , po włączeniu się wentylatora opada od razu w swoje miejsce. Proszę o jakąś podpowiedź od czego zacząć .
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-09-2014, 19:26   

Sprawdz pompę płynu chłodniczego i czy czasem nie masz zamulonego układu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 13-09-2014, 20:10   

płynu chłodniczego dolej. Miałem tak w hondzie
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 13-09-2014, 23:37   

W 2.0 v6 na luzie temperatura rosnie dosc wolno, i jak wyjdzie ok 2 mm za polowe juz powinien pierwszy bieg sie zalaczyc.
Moze byc malo plynu lub zapowietrzony, moze byc brak pierwszego biegu wentylatora czyli rezystor.
Jak plyn jest czysty, nie leca babelki, jak nie ma wody w oleju albo odwrotnie to raczej nic powaznego...a
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11137
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-09-2014, 10:55   

Załóż nowy termostat,i jak pisał Tomek,porządnie odpowietrz układ.Czy węże od chłodnicy są twarde?
_________________

 
 
 
JDMFORLIFE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Kutno
Wysłany: 14-09-2014, 14:24   

Nie bąbelkuje w wyrównawczym , płynu jest wszędzie okey w chłodnicy jak i w zbiorniczku . olej i płyn bez ,,majonezów,, itp. Zauważyłem że kontrolka od ładowania zaczęła się palić , sprawdziłem napięcie i jest za wysokie , aż elektrolit w aku zaczął wrzeć , czy to może być wina tego ? alternator szmelc pewnie któraś dioda,ale czy przez niego może mi się dziać coś takiego z temp ? ;/ . dodaję gazu do 2-3 tys temp idzie w górę , dodam wyżej spadnie . puszcze gaz na wolne obroty to stał 20 minut i nic nawet temp nie drgnęła. Termostat wyciągnięty był okey, włożyłem na razie bez żeby sprawdzić efekt ale jest to samo. węże da się ścisnąć nie są tak bardzo twarde .
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 14-09-2014, 14:40   

Tak, temperature masz dobra, tylko czujnik oszukuje przez bledne napiecie. Zmien lub zregeneruj alternator bo za duze napiecie moze ubic kompa lub modul zaplonowy. Temperatura szaleje na obrotach przez uszkofzony alternator, normalnie powinien sie nagrzewac dosc dlugo na luzie

Temperatura po wlaczeniu wentylatora spada bo to spore obciazenie, a sprobuj zrobic tak, ze po odpaleniu jak wskazowka pojdzie w gore wlacz swiatla, ogrzewanie i podgrzewanie szybyi lusterek i obserwuj czy spadnie temperatura. Jesli tak masz juz pewnosc ze ta wina napiecia
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 14-09-2014, 14:54   

przy nieodpowiednim działaniu alternatora wskazania mogą szaleć lub całkowicie zanikają funkcje
 
 
JDMFORLIFE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Kutno
Wysłany: 15-09-2014, 07:31   

na luzie temp stoi w miejscu stał wczoraj ok 20 min później 30 i nic . dopiero przy dodaniu gazu wbija trochę dalej puszcze gaz to opada od razu. czyli na wolnych daję jeszcze napięcie normalne ,ale później z wyższymi obrotami daje większe napięcie i wszystko się wali. Dziękuję serdecznie za podpowiedzi ;) ostatnie pytanko altek pasuje od innego modelu gala czy musi być konkretnie od 2.0 v6 , nie wiem jak wygląda sprawa mocowania i różnica napięć z innych alternatorów. jeśli pasuje jedynie od 2.0v6 to może ma ktoś z forumowiczów jakiś na sprzedaż ? :) pozdrawiam


# W razie składania ofert kontakt tylko przez PW, żeby mi się tu zaraz allegro nie zrobiło.

[ Dodano: 15-09-2014, 12:07 ]
znalazłem alternator w dobrym stanie za rozsądne pieniądze , chcąc się upewnić jak pisał tpodsiadlo , odpaliłem auto czekałem aż temp wskoczy a tu po chwili zgasł ;/ nie mogę go odpalić , nie mówcie że komp padł ;/ coo za dzień.. samodiagnostyka nic mi nie powie na temat uszkodzonego komputera ??
Ostatnio zmieniony przez londolut 15-09-2014, 10:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 15-09-2014, 22:12   

jak padnie komp to raczej samodiagnostyka nie pokaze nic. Moze tylko zawieche zlapal. Zdejm kleme, wcisnij hamulec, policz do 10 i probuj od nowa. Jak padnie calkiem komp to moze wogole bledow nie pokazywac, moze byc komp a moze modul zaplonowy. Za duze napiecie moglo roznecrzeczy ubic moze czujnik jakis, ale zdejm kleme i wtedy zobacz.

Alternator z tego co wiem nie pasuje z innego silnika zadnego, ale 100% pewnosci nie mam
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
JDMFORLIFE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Kutno
Wysłany: 16-09-2014, 06:43   

wgl nie słychać pracy pompki paliwowej , poszedłem dalej tym tropem . wiem że nie powinno się tak zrobić ale odpaliłem go awaryjnie na gazie (sekwencja) i zapalił ślicznie , pracował normalnie. jedynie nie chodzi na BP przekaźnik od pompki paliwa ?? dziś już jadę po altka także muszę znaleźć gdzie jest przyczyna że nie trybi na bp wtedy od razu wezmę więcej części od znajomego. Pech że wyleciały mu dziki w niedzielę , szczęście że ma dużo nowych gratów i także 2.0 v6 :) . sprawdzałem i nie dochodzi napięcie do pompki.
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 16-09-2014, 11:32   

sprawdz bezpieczniki i przekaźniki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.