Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprężyny
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-09-2014, 11:02   

kubabrzesko - a z tym "na bank" to bym się tak nie cisnął. Tył ogólnie słabo hamuje, a zewnętrzne klocki trzymane są przez taką łapę i jak np. są albo nie ma gumowej podkładki antywibracyjnej na klocku to mogą źle leżeć. Przez co dużo dłużej się docierają. Ogólnie jak ściągniesz koło to widać czy klocek jest niedotarty czy faktycznie za mały.

A tarcze z tyłu wypada zmierzyć. Jeśli to 302mm to będą takie same klocki jak do Outlandera euroepjskiego. Jak inny wymiar to wtedy trzeba poszukać odpowiednie klocki.
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 15-09-2014, 13:06   

Przyjrzalem się klockom i tarczą dokładniej i z tego co widze to kolega KRZYCHU ma racje.Klocek jest wlasciwej wielkości tylko ze jest zciety od góry i z dolu , dlatego nie dolega na całej powierzchni.Gumki wibracyjne przykleiłem wiec chyba się jeszcze nie dotarly , choć patrząc na zciete kawałki klocka nieprędko to nastapi
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-09-2014, 14:56   

No cóż z ESP łatwiej. Wystarczy parę razy wymusić podsterowność na zakręcie i bardzo szybciutko się dotrą tylne hamulce. :twisted: Oczywiście na własną odpowiedzialność.
 
 
pogan04 
Nowy Forumowicz
pogan04


Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 30
Skąd: W-WA
Wysłany: 11-12-2014, 21:28   



czy ktoś wie jak on to zrobił?[/code]
_________________

 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-12-2014, 08:44   

Podejrzewam że Photoshopem. :wink:
bonito
 
 
pogan04 
Nowy Forumowicz
pogan04


Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 30
Skąd: W-WA
Wysłany: 12-12-2014, 16:37   

dlaczego od razu tak surowy osąd ?
moze mu sie udało to o czym marzy każdy z nas :badgrin:

wysoko, nic nie siedzi , mozna walić przez rabatki na rondzie.... :wink:
_________________

 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 16-07-2015, 05:45   

sprzedaż Mitsu wzrosłaby , gdyby taki zawias montowano fabrycznie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.