Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mitsurshmitt...
Autor Wiadomość
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 11-07-2012, 08:38   

tpodsiadlo napisał/a:
mam nadzieje ze nie ubije zaworow...
zawory są tanie w porównaniu do całych głowic czy też tłoków i korbowodów :)
Gdzieś wyczytałem, że fotele z EA podchodzą P&P do E5 :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 11-07-2012, 09:49   

zawory sa tanie - ale 24szt w sumie juz tak tanio nie jest - pasek jest jeden wiec glowice w razie czeo do roboty beda dwie

fotele wiem, pamietam...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 15-08-2012, 21:48   

tak... bylo troche zastoju ze tak powiem - forumowego...
ale tak, Galant znow przyjal troche gotowki, idzie sie juz do tego przyzwyczaic...

doszły:
FILTR POWIETRZA Mann Filter - nie wiem, chyba tylko dla czystego sumienia, poprzedni byl w miare czysty, nie zauwazylem tez zadnej roznicy po wymianie. Ale jest

OLEJ. mialem problem z wyborem - na naklejce mialem mobil 10W40, ale czasami mi stukal zaworek wiec postanowilem zmienic gestosc - nie wiedzialem jaki i po wielkich klotniach i bojach padlo na Castrol EDGE pelny suntetyk... Pierwszego dnia bylo lux, ale juz po kilku z rana zwlaszcza jak jest troche chlodniej - lubi sobie pocykac przez chwile i to nawet wiecej niz wczesniej, ale jak sie zagrzeje to ustaje. Tak wiec olej chyba za rzadki... no ale: po 3tys
km nie ubylo nic ze stalki, rura wydechowa suchutka, i ogolnie poza tymi zaworkami jest super, wiec postanowilem nie zmieniac na razie oleju tylko w najblizszym czasie popychacze i bedzie git...

ŚWIECE. Padlo na Bosch platynowo-irydowe do LPG, FR5KI332S - maja jakies takie ostre konce, zmniejszona przerwe (0.7mm), i wbudowany rezystor co by cewki nie ubic na benzynie...
Nie wiem czy sam to sobie wmowilem, ale wydaje mi sie, ze po swiecach szybciej mi odpala, to znaczy nie krece juz rozrusznikiem sekunde tylko 0.8s, ale moze to tylko zludzenie bo chyba sie doszukiwalem czegos po tych swiecach... Ale oto ciekawostka. Jezeli 4-cylindrowe 4G63 bez jednej swiecy telepie jak Ursus 330, i wogole nie chodzi rowno, to V6 bez swiecy praktycznie chodzi identycznie jak ze wszystkimi, przynajmniej na wolnych obrotach...

HAMULCE. Troche po dobrym zagrzaniu zaczelo telepac kierownica wiec zmienilem tarcze na przodzie (Girling) i klocki (chyba Bosch albo TRW - nie pamietam ale jakies markowe),
plyn przelalem na K2 Dot4 i pomalowalem sobie na czerwono przednie zaciski

Fota w nocy robiona i kiepska komorka, ale costam widac...



I WRESZCIE FELGI.
Felgi byly ladne rowne, ale chcialem cos z tym zrobic i padlo na czarny polysk, bedzie do tego bialy lub czerwony rant, w zaleznosci od tego jaki humor bede mial w dniu malowania/naklejania go...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-08-2012, 22:40   

A jak sie blacha trzyma ??? :wink:
Zaciski nawet spore jaka srednica tarczy tam jest ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 16-08-2012, 00:39   

blacha na zewnatrz nawet niezle, az sie zdziwilem bo to moj trzeci E5. jedynie kielichy z przodu juz poprawiane byly i niedlugo tylna jedna podluznice lewa trzeba bedzie poprawic. nie wiem czy nie byl gdzies zawadzony dolem, bo podloge ktos konserwowal i jest ladna cala, tylko w tym jednym miejscu z tylu...

delikatne ma zaprawki przy kierunkach z przodu i przy antenie. poza tym jest calkiem niezle... tylko mam taki problem, ze jak go wypoleruje to sie blyszczy ze 3 dni a potem traci polysk i trzeba od nowa sie meczyc...

srednica tarczy z tego co pamietam 256mm . czyli dosc mala. tarcze nowe i zaciski malowane wiec na razie ladnie to wyglada...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 02-03-2014, 08:56   

dlugo mnie tu nie bylo, a galant troche ewoluowal....
wiec napisze liste tego, co zrobilem
zmienilem hamulce przednie - wieksze tarcze i zaciski dwutloczkowe
fotele elektryczne skorzane z e88
odbylem walke z wahaczami z przodu co skutkowalo niepotrzebna zmiana maglownicy, ale stara zregenerowalem i juz zalozylem z powrotem
pozmienialem WSZYSTKIE zarowki spalone, te w przyciskach zegarach itd, teraz w nocy wszystko swieci jak nowe,
olej, swiece itd
nowy parownik od gazu 140kw
nowy komp gazu stag 100 z pelnym wskazaniem
zrobilem rewolucje elektryczna pod maska, juz nie bede sie wstydzil jej otwierac na zlocie,

odbylem duzo walki z roznymi perdolkami typu klemy, wkladka zamka drzwi, lacznik elastyczny wydechu, ogolnie poza absem jest 100% sprawny
dostal drugi wzmacniacz, do starego jbl'a doszedl alpine

teraz walcze z swapem klimatronika, ecs,
na pewno bede chcial zmienic manual na automat i zobacze co jeszcze mi do glowy wpadnie

tu fotka przelacznika gazu, to zielone dokola pokazuje ile gazu jest...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 24-04-2014, 21:45   

dalem modul start/stop i... i dziala.
jednym przyciskiem teraz odpalam, gasze, wlaczam zaplon i takie tam...
teraz bede szukam sposobu zeby jakos zaslepic dziure po stacyjce...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 03-05-2014, 12:07   

klimatronik z dwukolorowym wyswietlaczem, automatycznym sciemnianiem i wbudowanym jonizatorem powietza,

plastiki w czarnym polysku

przycisk odpalania w miejscu regulacji swiatel
i jeszcze pare drobnych poprawek...

_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 18-09-2014, 21:54   

Swiatla mijania wlaczaja mi sie automatycznie po uruchomieniu silnika, bez postojowek, bez sciemniania zegarka, wyswietlacza klimy i radia

Radio wylacza sie z opoznieniem po wylaczeniu zaplonu, a nie od razu jak do tej pory, uzylem przekaznika podtrzymujacy sterowanie szyberdachu

Nowy modul centralnego zamka, otwieranie bagaznika z pilota i pare funkcji sterowanych pilotem...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-09-2014, 13:38   

Ładnie go doposażyłeś :) Jakie wrażenia po przesiadce na jonizator? :D Czuć burzę w aucie?

Ten panel zegarka też przydałoby się machnąć pod kolor panelu :)
_________________


 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 19-09-2014, 19:52   

Panowie, o co chodzi z tym jonizatorem? Chyba każdy klimatronik nie jest w to wyposażony i jak to działa?
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-09-2014, 21:28   

W puszce gdzie jest chłodniczka od klimy są stalowe igły między którymi wytwarzane jest wysokie napięcie. Przez to powietrze jest jak po burzy i masz lepsze samopoczucie :) tpodsiadlo, na panelu wyświetlają Ci się ikonki z falami?
_________________


 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 20-09-2014, 08:20   

Na moim klimatroniku nie ma wogole takiej kontrolki. Czasem swieci A/P ale to chyba lfiltr elektrostatyczny.

Jonizator wytwarza ozon, a ozonem sie odgrzybia klime. Ogolnie jest bakteriobojczy. Na razie nie wiem czy jest roznica bo jak mialem poprzednio klime, to byla dosc swieza, nabita niedawno i wyczyszczona. Na razie jest dobrze, nie czuje zasadniczo roznicy, ale zobaczymy po jakims czasie co bedzie.

Panelu nie robie bo mam juz ukp ktory pojdzie w to miejsce, ale czekam na przyplyw czasu

A tymczasem:
Doszedl mi dosc gruby gadzet

Modul swiatel dziennych ktory dziala tak:
jak jest widno, po odpaleniu i wykryciu napiecia powyzej 13.5V, wlaczaja sie plynnie swiatla dzienne, czyli wewnetrzne dlugie na 30%, po zgaszeniu rowniez wygaszaja sie plynnie. Co wiecej, galant e5 ma 4 swiatla drogowe polaczone razem wiec musialem dodac osobny przekaznik od wewnetrznych lamp zeby je rozdzielic. Wszystkie swiatla wlaczane recznie dzialaja bez zmian.

Jak jest ciemno, wlaczaja sie swiatla mijania, postojowe i podswietlanie deski, sciemnia sie radio zegarek i wyswietlacz klimy. To samo np wjezdzajac w tunel. Czujnik swiatla ma ok 2sekundy bezwladnosci zeby nie migalo np jak jest na pograniczu granicy jasno/ciemno i np jadac mijam cienie drzew czy cos. Dosc dokladnie wystrojone.

Swiatla coming home/leaving home
Tylko jesli jest ciemno, po zamknieciu lub otwarciu zamka centralnego wlaczaja sie plynnie swiatla, swieca 40sekund, sciemniaja sie o ok polowe i jeszcze 3 sekundy swieca slabiej, tak, zeby przypomniec ze juz sie wygaszaja i mozna sobie czymkolwiek kliknac na pilocie centralnego i kolejne 40sekund

Mam jeszcze modul doswietlania zakretow i kierunkowskazow, ale doswietlania na razie robie, bo to ma dzialac na halogenach, a bede zmienial zderzak od diamonda wiec i halogeny beda inne.
Z kierunkami podobnie. Jak ogarne zderzak to bede to robil.

Dzis jeszcze koncze rozne dodatkowe punkty swietlne w kabinie i bede probowal podlaczyc tak, zeby otwierajac zamek od razu zapalalo mi sie swiatlo w kabinie.

Postaram sie wrzucic filmik wieczorem
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-09-2014, 12:24   

To taki moduł z allegro?
_________________


 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 20-09-2014, 14:34   

No ja akurat nie kupilem na allegro, ale na allegro jest ich wybor. Ja troche musialem prserobic ten co kupilem. Ale dziala tak, jak chcialem
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.