 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Pływające obroty Carisma 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
jurusxxx
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 1 Skąd: Podzamcze
|
Wysłany: 25-11-2010, 10:38 [Cari 1.6] Pływające obroty Carisma 1.6
|
|
|
Witam
Proszę pomóżcie mi bo ja już nie wiem co mam robić.
Byłem już u 10 mechaników i każdy podkręca mi obroty do 2000 za dwa dni ta sytuacja znowu wraca.
Ciągle pływające obroty ( co wymienić, co naprawić, jaka może być tego przyczyna)
Za odpowiedź z góry dziękuję
Pozdrawiam |
_________________ jurusxxx |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-11-2010, 10:45
|
|
|
Wyczyścic przepustnice, sprawdzić jej ustawienie i przyuczyć ECU |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 25-11-2010, 11:14
|
|
|
Do powyższego sprawdź to co było przyczyną pływających obrotów w mojej Cari a przez co straciłem wiele nerwów...
Sprawdź w jakim stanie jest plaster miodu w przepływce, musi być w prawie idealnym stanie, bez żadnych zagięć. U mnie niby wcześniej wyglądała nie tak źle, ale to wyprostowaniu obroty są prawie idealne. A straciłem wiele czasu na szukanie przyczyny. |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
campanelli
Nowy Forumowicz Campanelli
Auto: Carisma 1.6 73KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 11 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-09-2014, 20:59
|
|
|
w moim Carisma 1.6 też miałem problem falujących obrotów. Pojawiły się, ot tak, jak stałem któregoś dnia w korku. Jak zajrzałem do przepływomierza, to zobaczyłem ściśnięty plaster miodu, praktycznie przysłaniający połowę prześwitu. Po dość niedbałym i byle jakim udrożnieniu (śrubokrętem, ot, żeby były dziury) i wyprostowaniu blaszek wszystko wróciło do normy! Przydałoby się go porządnie wyprostować albo wymienić.
PYTANIE: Jak wyciągnąć i wymienić plaster miodu w przepływomierzu, po wypięciu i odkręceniu przepływomierza? |
_________________ Carisma 1.6 16V 98' |
|
|
|
 |
|
|