Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AutoStop end Go
Autor Wiadomość
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
  Wysłany: 30-10-2013, 20:07   

Nowy rozruch silnika i na nowo muszę dezaktywować AS&G ale wcześniej nie mogłem wcale tego wyłączyć.
Hmm, ale padło pytanie czy chce pan wyłączyć na stałe.
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2013, 23:21   

Pracownicy serwisów Mitsubishi nawet nie marzą o takich autach, trzeba im wybaczyć niewiedzę. Po co mają się interesować czymś co kupią za 10 lat?
Ja musiałem swój serwis nauczyć kilku rzeczy, oczywiście drogą służbową przez centralę.
Zawsze słyszałem: Pana samochód tego nie ma, teraz ma jak napisałem pewnemu Panu że serwis jest niedouczony.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
delibear 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-01-2014, 15:24   

Wczoraj w ramach jazdy testowej jechałem benzyniakiem z CVT, który miał na stałe wyłączone AS&G - sprzedawca twierdził, że wystarczy podłączyć na serwisie pod komputer.
_________________
Mitsubishi Outlander III 2.0 CVT 4WD
 
 
Fun 
Forumowicz
Skimaniak


Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2014, 14:40   

u mnie trzeba wyłączyć za każdym uruchomieniem silnika...trochę wkurzające,ale jeżdzić z tym ustrojstwem to porażka...kilka razy zapomniałem wyłączyć i panika..zgasł :shock: ...no tak nie wyłączyłem....szkoda że nie mozna tego wyłączyć lub włączyć jak np.ECO na stałe...
_________________
Mój OIII

http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874
 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 23-09-2014, 15:43   

delibear napisał/a:
Wczoraj w ramach jazdy testowej jechałem benzyniakiem z CVT, który miał na stałe wyłączone AS&G - sprzedawca twierdził, że wystarczy podłączyć na serwisie pod komputer.
W najbliższych dniach jadę na przegląd... Podpytam :)

Póki co również muszę każdorazowo wyłączać :(
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 28-09-2014, 00:21   

Fun napisał/a:
u mnie trzeba wyłączyć za każdym uruchomieniem silnika...trochę wkurzające,ale jeżdzić z tym ustrojstwem to porażka...kilka razy zapomniałem wyłączyć i panika..zgasł :shock: ...no tak nie wyłączyłem....szkoda że nie mozna tego wyłączyć lub włączyć jak np.ECO na stałe...


U mnie wystarczy wejść w ustawienia komputera i można to wyłączyć na stałe ale z drugiej strony auto mam od maja czyli 5 m-cy i z tego co widzę to przez ten czas auto stało " z wyłączonym silnikiem" dzięki tej funkcji ,prawie 5 godzin... 5 godzin przez te 5 m-cy to w moim przypadku wystarczająco żeby ta funkcja działała...

Kolejna sprawa to (mam auto po faceliftingu) jeśli naciskam mocniej na hamulec auto gasi silnik, jeśli naciskam z normalną siłą to silnik pracuje cały czas nawet jeśli stoję w miejscu 5 minut.
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2014, 23:22   

losdamianos napisał/a:

Kolejna sprawa to (mam auto po faceliftingu) jeśli naciskam mocniej na hamulec auto gasi silnik, jeśli naciskam z normalną siłą to silnik pracuje cały czas nawet jeśli stoję w miejscu 5 minut.


Dokładnie. Trzeba chwilę potrenować, ale da się tym sterować (tzn. czy silnik ma się wyłączyć, czy nie) poprzez siłę nacisku na pedał hamulca.
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
Fun 
Forumowicz
Skimaniak


Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2014, 14:27   

losdamianos napisał/a:
U mnie wystarczy wejść w ustawienia komputera i można to wyłączyć na stałe

To znaczy że możesz to wyłączyć z pozycji komputera pokładowego auta?....bez wpinania się w komputer auta w aso?....a w jakiej pozycji masz opcję off AS&G?
_________________
Mój OIII

http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29-09-2014, 14:51   

Witam
Dla aut z silnikiem ze skrzyniami manualnymi wystarczy wypiac czujnik sprzegla (sa 2 - ten drugi ktory odpowiada za nacisniecie do konca).
Dla aut z CVT ta funkcja w pewnej partii aut jest wylaczana w aso, jest uruchomiona w manu z mozliowscia jej wyl przez kierowce lub zablokowana (wtedy realizuje sie wylaczenie z komputera nie serwisowego)
Sprawdzone/przetestownae na OUT3 benzyna cvt po zalozeniu gazu i kilku asx
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 29-09-2014, 15:26   

Fun napisał/a:
losdamianos napisał/a:
U mnie wystarczy wejść w ustawienia komputera i można to wyłączyć na stałe

To znaczy że możesz to wyłączyć z pozycji komputera pokładowego auta?....bez wpinania się w komputer auta w aso?....a w jakiej pozycji masz opcję off AS&G?


Jak będę w garażu to sprawdzę krok po kroku.
 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 01-10-2014, 14:22   

Wczoraj poruszyłem temat w przy okazji przeglądu.
Powiedziano mi, że nie ma możliwości wyłączenia "trwałego".

Pozostaje pamiętać, tak jak kiedyś o światłach, albo pracować nogą ;)

Mam 2,0 CVT INTENSE z 2013 roku.
 
 
Fun 
Forumowicz
Skimaniak


Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2014, 15:43   

No to pozostaje przykleić na szybę karteczkę ...Wyłącz to g.... :mrgreen: przy każdym rozruchu auta.....
_________________
Mój OIII

http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2014, 16:27   

Fun napisał/a:
No to pozostaje przykleić na szybę karteczkę ...Wyłącz to g.... :mrgreen: przy każdym rozruchu auta.....


Nie wiem czemu tak na to narzekacie. Ja się już tak przyzwyczaiłem, że brakuje mi tego w drugim aucie, które nie ma tego systemu :mrgreen: .
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 01-10-2014, 18:36   

Nie wiem co mi się przysniło , że widziałem to w opcjach komputera. Jest wszystko ale nie ma A S&GO.
Jeśli chodzi o mnie to nawet gdyby była ta opcja to bym z niej nie skorzystał aby trwale wyłączyć ale ja większość czasu stoję w korkach więc dlatego.

Dziś w serwisie się dowiedziałem, że będę miał wymieniany stelaż pod fotel kierowcy o wartości. .. 13.500 PLN... Wada produkcyjna...
 
 
toppk 
Forumowicz

Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 95
Skąd: RW
Wysłany: 14-10-2014, 20:25   

Wadą produkcyjną to jest ten cały system S&G.
Ktoś kazał im to g... robić? Nie. Sami zrobili, chyba tylko po to, aby po okresie gwarancji silnik się szybciej zatarł.
Co za zjeb... mózgi to wymyśliły? Coś im się z hybrydowym napędem chyba pomyliło... :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.