| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | franek1994   Forumowicz
 E38A Special Edition
 
  
 Auto: Galant E38A Special Edition
 Kraj/Country: Norway
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 06 Paź 2013
 Posty: 128
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |    Wysłany: 25-09-2014, 16:01   [E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam ponownie koledzy   Posiadam
  Galant 2,0 4x4 109km 8 zaworów 
 Gdzieś z rok temu ostatni raz mierzyłem kompresie na garach.
 Na szczęście wyszło mi po równo
   
 Pokazało mi: 11bara
   Ale wiadomo, chciało by się więcej
   Ktoś mi powie czy to są dobre wyniki
   Jak ciśnienie powiększyć (prócz planowania dużo mm głowicy, i usuwania uszczelki na świecach
  )   |  
				| _________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
 To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-09-2014, 19:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powinno być 13,5 bara minimalnie 9,6 bara  max- różnica 1,0 |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | franek1994   Forumowicz
 E38A Special Edition
 
  
 Auto: Galant E38A Special Edition
 Kraj/Country: Norway
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 06 Paź 2013
 Posty: 128
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2014, 18:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | milo, Regenerowana głowica, powiedzieli mi tam że była w bardzo dobrym stanie.   Ale podejżewam że to pierścienie na garach..
   Ile będzie wymiana kosztowała z robocizną. mniej więcej
   
 Ale zaskakująco, przyśpieszenie (0-100) na 10 sek
   |  
				| _________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
 To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2014, 19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | franek1994 napisał/a: |  	  | Ale podejżewam że to pierścienie na garach | 
 Zrób próbę olejową  jak będzie lepsze sprężanie to pierścienie
 |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | franek1994   Forumowicz
 E38A Special Edition
 
  
 Auto: Galant E38A Special Edition
 Kraj/Country: Norway
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 06 Paź 2013
 Posty: 128
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-10-2014, 09:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | milo, W sumie racja, gdyż sama benz. nie załatwi mega szczelności. 
 Wyczytałem gdzieś że pomiar na garach się robi na gorącym silniku ?!
 
 Ja bynajmniej sprawdzałem ciśnienie na zimnym silniku (próba benzynowa
  ) Czy źle to w takim razie robiłem?
 Przepustnica była owarta na maxa
   |  
				| _________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
 To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |