Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] ciężko zapalić jak zimny
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
  Wysłany: 14-03-2007, 18:36   [E33A 2.0] ciężko zapalić jak zimny

Witam serdecznie jestem nowy nieznam jeszcze zasad więc jak cos żle robie to prosze o wybaczenia .a wiec mam taki problem posiadam galanta z 91 roku silnik 2.0 na pełnym wtrysku 8 zaworów chyba jak silnik jest całkiem zimny ciężko mi go zapalić musze go długo łechtać jak juz zapali to ma bardzo małe obroty i musze czekac az sie troszke nagrzeje wtedy moge dodac gazu efekt taki jak by niebyło ssania na dodatek świeci mi sie czerwona lampka chek engine cały czas jak juz pali to cos niechce wchodzic na obroty jak jade muli go czasem strzeli w rure czy to moze byc przyczyna rozrządu bo tez cos mi stuka chyba ze to stuki z jakiegos łożyska dodaje że autko jest tez na gazie wymieniłem wtryski poniewarz mi przerywał niechodził stabilnie jestem z olkusza woj małopolskie między katowicami a krakowem prosze o pomoc nieznam sie na tych jakichs kodach mówcie tak zebym mógł zrozumiec a moze ktos mieszka gdzies niedaleko to mógłbym tym miskiem podjechac oczywiscie nic za darmo odwdzięcze się pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-03-2007, 18:56   

Zczytaj jaki kod usterki się pojawia i pozaglądaj na stronę domową Krzyzaka a wiele tam znajdziesz z tego co cię interesuje. Jak już będzie wiadomo jaka usterka to się pomyśli co dalej.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2007, 19:09   

tu masz strone Krzyzaka klik
mozna sie sporo nauczyc.... :wink:
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 14-03-2007, 21:23   

dzięki chłopaki jesteście super czytałem i duzo sie ucze podejrzewam czujnik temperatury silnika tylko jak go sprawdzic i gdzie mozna go kupic niemusi byc nowy ale jeszcze niepokoi mnie ta jazda nim cięzko sie zbiera niewchodzi na obroty tak jak by go coś trzymało pozdrawiam i bede naprawiał nara

[ Dodano: 16-03-2007, 15:32 ]
a mam jeszcze jedno takie pytanko czy czujnik temperatury silnika jest taki sam od colta jak w galancie? chciałbym sprawdzić czy to jest przyczyną nieodpalania jak zimny

[ Dodano: 20-03-2007, 17:57 ]
chciałem zakupić czujnik temperatury silnika który odpowiada za ssanie ale w sklepie mi powiedzieli ze maja tylko czujnik temperatury płyny chłodzącego czy to jest to samo?????????
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-03-2007, 15:06   nadal niepali

a więc mam problem z zapaleniem auta jak zimny wszedłem na stronke którą mi podaliście wyszło z niej ze to czujnik temperatury odpowiedzialny za ssanie kupiłem go założyłem jest nowy ale nadal niepali jak zimny co teraz mam zmienic pomocy
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2007, 15:46   

tak to samo. Ale sa 3 czujniki. Jeden w chlodnicy do wiatraka/ow, drugi dla ECU i trzeci do wskaznika na desce.

Ktory kupiles?

[ Dodano: 24-03-2007, 15:49 ]
UWAGA TECHNICZNA
Kontynuuj w tym temacie. Zakladanie kolejnych dla tego samego problemu moze skutkowac szczegolna uwaga ze strony osob odpowiedzialnych za forum.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-03-2007, 17:11   

a więc kupiłem ten który ponoc steruje ssaniem a znajduje sie obok takiego z jedna końcówka wkreca sie go do jakiegoś kolanka w którym jest płyn chłodniczy z lewej strony silnika
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2007, 22:22   

Czy elektrolity w ECU wymieniałeś jeżeli nie to proponuje wymienic opis jest na stronce krzyzaka,sprawdzić ciśnienie paliwa.
pozdrawiam
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 25-03-2007, 00:49   

waldi/ jeżeli masz możliwość, podmień dla sprawdzenia też przepływkę (tam jest czujnik temperatury powietrza zasysanego). może to też ma wpływ? ew. trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie.

dla testu - kup samostart (najlepiej xeramics, dostępny np. na stacjach BP). jak silnik będzie zimniutki po nocy to przed samym odpaleniem napsikaj przez jakies 3-5s bezpośrednio do puszki od filtra powietrza (owierasz te trzy klamerki, psikasz, zamykasz) i zaraz spróbuj odpalać (może być z minimalnie wciśniętym gazem). jeżeli odpali bez problemu to mamy ten sam problem ;)

uwaga natury technicznej (chociaż to mod powinien zwrócić uwagę): proszę, dziel swoje wypowiedzi na zdania, w ogóle używaj znaków interpunkcyjnych, bo zaiste trudno się czyta twe wypowiedzi :D

pozdr
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-03-2007, 11:55   

a więc cisnienie powinno byc dobre,wymieniłem pompke paliwa na nową , wtryski też a ten drógi czujnik to gdzie sie znajduje mozesz mi podpowiedzieć?

[ Dodano: 25-03-2007, 12:56 ]
cześc pisałes mi o jakiejs przepływce co to jest i gdzie sie znajduje? a jak mi ten samosrart zadziała to co moze być? pisałes tez ze masz ten sam problem pozdro
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 18:09   

Przepływka znajduje się tam gdzie filter powietrza a dokładnie w tej pokrywie co go zasłania(wygląda jak plaster miodu z ula)jest tam też czujnik temp.zasysanego powietrza.w tej pokrywie jest wtyczka z podłonczonymi przewodami taka kwadratowa.(podmianka zajmuje może 60 sekund.
Pozdrawiam.
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 25-03-2007, 20:07   

waldi/

jeżeli samostart zadziała, to znaczy że elektryka w porządku, a problem jest z ilością dawkowanego na początku paliwa. może zalewa, może jest go za mało.

ja problemu jeszcze nie rozwiązałem, po prostu jak jest zimno (poniżej 0oC) to psiknę dziadkowi i jeździ. też zmieniałem wtryski, pompę, czujniki, kable, świece, przepływkę, ECU, czyściłem przepustnicę, ustawiałem obroty - brak efektu.

może ktoś z tutaj obecnych wie na jakiej zasadzie jest utrzymywane ciśnienie w listwie? czy na końcu (już przy zejściu paliwa spowrotem do baku) nie ma jakiejś membranki/zaworka, który utrzymuje ciśnienie w listwie? może to będzie dla nas podpowiedzią/rozwiązaniem?

pozdr
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-03-2007, 20:11   

swees, na koncu listwy wtryskowej masz regulator cisnienia (sterowany podcisnieniem z kolektora - kabel z niebieska kreska)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-03-2007, 20:36   

swees no to mnie teraz pocieszyłes ,wyglada na to ze wszystko co mozna wymienic jest sprawne ale dlaczego nadal niepali cos jeszcze mozna wymienić? Wydaje mi sie ze z cisnieniem paliwa to niema nic wspólnego bo jak przełącze na gaz nawet po pewnym czasie to poprostu mi gasnie,definitywnie jest cos ze ssaniem
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 20:50   

Zczytaj kody ECU.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.