Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4g63 sohc 16v
Autor Wiadomość
MattOmer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-10-2014, 13:26   4g63 sohc 16v

Panowie, będę robił swap silnika na 4g63 sohc 16v do mojego colta, gdzie się obkupujecie w części do tego silnika i czy są jakieś znaczące róznice między wersją 136 KM a 133? Będę potrzebował dokupić, pierścienie, uszczelki i kompletne sprzęgło a no i same przewody do cewek, czy wgl można kupić oddzielnie same kable do cewek? No i jeszcze jedna sprawa, będziemy kombinować aby zrobić tył napęd, z czego dyfer i półośki no i wał ;)
 
 
bonsao 
Forumowicz

Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 45
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 11-10-2014, 22:34   

Ja robiłem takiego Swapa ale w CA0 1,6 więc jeśli coś to pytaj będę mógł pomóc w miarę możliwości. co do róznicy miedzi silnikiem 137KM a tym 133KM zdaje się że ten 133KM jest z Space wagona i tam się tylko różni podobno przepustnicą z tego co pamiętam ktoś na coltmani wrzucał taki silnik.Poza tym przewody do aparatu zapłonowego są inne (Z tym ze nie na pewno)niż te silnikach DOHC bo tam są cewki osobno, a w tym SOHC cewka jest w aparacie zapłonowym. Ty bedziesz go wrzucał do C50?? jak tak to fajnie bo ja sie przymierzam do kupna C50 i tez SWAP wiec moze przetrzesz szlak zwłaszcza interesuje mnie jak wiaska silnika czy ta od colta CA0 podejdzie do C50 bo np. wiąska z galanta miał dwie inne wtyczki i nie pasowała do CA0.J już robiłe.Jak coś to pisz pytaj najlepjej na E-maila bo tu nie zawsze zaglądam. E-maila podałem ci na PW
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 11-10-2014, 23:09   

MattOmer napisał/a:
gdzie się obkupujecie w części do tego silnika


japaneze i motoneo.pl

MattOmer napisał/a:
czy wgl można kupić oddzielnie same kable do cewek?


można

MattOmer napisał/a:
No i jeszcze jedna sprawa, będziemy kombinować aby zrobić tył napęd, z czego dyfer i półośki no i wał ;)


to jeszcze musisz silnik ustawić wzdłuż i skrzynię wymyślić jakąś

bonsao napisał/a:
zdaje się że ten 133KM jest z Space wagona


w Galancie po 2 lifcie, czyli koło połowy 2000 roku też był silnik 133 KM (mowa o 2.0)

bonsao napisał/a:
a w tym SOHC cewka jest w aparacie zapłonowym.


jeśli mowa o 4g63 2.0 z Galanta EA (a tak wnioskuje po mocach 136 vs 133) to w tym silniku nie ma klasycznego aparatu zapłonowego,
są za to 2 cewki, które obsługują po 2 cylindry


nie ma klas
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 11-10-2014, 23:11   

137Km mial sohc w galancie e5, w ea byl 136 przedlift i 133 polift. Miedzy e5 a ea roznica jest taka, ze silnik jest odwrocony w druga strone, tzn w e5 rozrzad jest po stronie kierowcy a skrzynia po stronie pasazera, a w ea odwrotnie.

Jesli chcesz robic swapa z silnikiem z e5, to najlepiej znalezc amerykanska wersje 2.4 (wszystko podejdzie od 2.0), dodatkowo ten silnik moze przyjac glowice dohc, a to juz osiagi porownywalne z v6...

Jesli naped ma byc tylny, to skrzynie i mosty ze starego galanta mozna, stary blok 4g63 8v, chyba jest na tyle podobny do nowego ze skrzynia podejdzie, ale szkoda galanta na czesci rozbierac. Lepiej czteronaped np z lancera, to juz latwiej dostac
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
MattOmer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-10-2014, 01:45   

o i bardzo jasne fajne odpowiedzi, dzięki Panowie ;) !
 
 
bonsao 
Forumowicz

Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 45
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-10-2014, 10:28   

tpodsiadlo napisał/a:
Lepiej czteronaped np z lancera, to juz latwiej dostac

np taki:
http://olx.pl/oferta/mits...D5-ID4Awlh.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.