 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
4g63 sohc 16v |
Autor |
Wiadomość |
MattOmer
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 29 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-10-2014, 13:26 4g63 sohc 16v
|
|
|
Panowie, będę robił swap silnika na 4g63 sohc 16v do mojego colta, gdzie się obkupujecie w części do tego silnika i czy są jakieś znaczące róznice między wersją 136 KM a 133? Będę potrzebował dokupić, pierścienie, uszczelki i kompletne sprzęgło a no i same przewody do cewek, czy wgl można kupić oddzielnie same kable do cewek? No i jeszcze jedna sprawa, będziemy kombinować aby zrobić tył napęd, z czego dyfer i półośki no i wał |
|
|
|
 |
bonsao
Forumowicz
Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 45 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 11-10-2014, 22:34
|
|
|
Ja robiłem takiego Swapa ale w CA0 1,6 więc jeśli coś to pytaj będę mógł pomóc w miarę możliwości. co do róznicy miedzi silnikiem 137KM a tym 133KM zdaje się że ten 133KM jest z Space wagona i tam się tylko różni podobno przepustnicą z tego co pamiętam ktoś na coltmani wrzucał taki silnik.Poza tym przewody do aparatu zapłonowego są inne (Z tym ze nie na pewno)niż te silnikach DOHC bo tam są cewki osobno, a w tym SOHC cewka jest w aparacie zapłonowym. Ty bedziesz go wrzucał do C50?? jak tak to fajnie bo ja sie przymierzam do kupna C50 i tez SWAP wiec moze przetrzesz szlak zwłaszcza interesuje mnie jak wiaska silnika czy ta od colta CA0 podejdzie do C50 bo np. wiąska z galanta miał dwie inne wtyczki i nie pasowała do CA0.J już robiłe.Jak coś to pisz pytaj najlepjej na E-maila bo tu nie zawsze zaglądam. E-maila podałem ci na PW |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 11-10-2014, 23:11
|
|
|
137Km mial sohc w galancie e5, w ea byl 136 przedlift i 133 polift. Miedzy e5 a ea roznica jest taka, ze silnik jest odwrocony w druga strone, tzn w e5 rozrzad jest po stronie kierowcy a skrzynia po stronie pasazera, a w ea odwrotnie.
Jesli chcesz robic swapa z silnikiem z e5, to najlepiej znalezc amerykanska wersje 2.4 (wszystko podejdzie od 2.0), dodatkowo ten silnik moze przyjac glowice dohc, a to juz osiagi porownywalne z v6...
Jesli naped ma byc tylny, to skrzynie i mosty ze starego galanta mozna, stary blok 4g63 8v, chyba jest na tyle podobny do nowego ze skrzynia podejdzie, ale szkoda galanta na czesci rozbierac. Lepiej czteronaped np z lancera, to juz latwiej dostac |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
MattOmer
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 29 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-10-2014, 01:45
|
|
|
o i bardzo jasne fajne odpowiedzi, dzięki Panowie ! |
|
|
|
 |
bonsao
Forumowicz
Auto: Colt CA4T i MSR II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 45 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
|
|