 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
podróż przez pompę wysokiego ciśnienia |
Autor |
Wiadomość |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 18-10-2014, 20:12 podróż przez pompę wysokiego ciśnienia
|
|
|
fyi - moze tam kogo nie było jeszcze
regeneracja pompy - szlif płytek na szkle
https://www.dropbox.com/s...TLsr7m5Psa?dl=0
[ Dodano: 19-10-2014, 12:07 ]
wszem i wobec - już nie ma błąd ciśnienia - naprawione |
_________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 22-10-2014, 19:33
|
|
|
U siebie mam dwie takie pompy po naprawie metodą "prób i błędów",w profesjonalnym serwisie aut japońskich.Napisz coś więcej jak się za to zabrać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 23-10-2014, 09:49
|
|
|
yanes napisał/a: | U siebie mam dwie takie pompy po naprawie metodą "prób i błędów",w profesjonalnym serwisie aut japońskich.Napisz coś więcej jak się za to zabrać. |
tu masz wszystko - wg tego robiłem ..
http://mycarisma.ru/staty...isi-karizma-gdi
proste to jak futerał na cepy - zero filozofii .. jedyne ostrzeżenie jakie dostałem w polsce to takie, że po szlifowaniu płytek pozbyłem się warstwy wolframu .. i że po szlifowaniu mi to siądzie biegusiem ... ale odbiłem piłeczkę, żeby mi nie opowiadał bzdurek o wolframie, bo jak miałem wybite od przepracowania płaszczyzny - to wybite = brak w tych miejscach wolframu.. do czego zmierzam ? jak dorwę jakąś pompę .. szukam jakiejś taniej na części .. to po szlifie płytek - dam je do poleczenia wolframem .. bo i tak za rok będę czyścił EGR jak winno się robić co roku - więc pompę będę miał i tak i tak w ręku .. więc ... podmienię na zrobione na PRO z powłoką wolframową.. a rosjanie kulaja po paredziesiąt tysi na tak przygotowanych płykach .. i mówią, jak ci się wytrze .. spolerujesz jeszcze raz ..
a co do rekomendacji że tak można robić - to proszę... mi to wystarczyło..
"the most advanced GDI guy in Russia- mek. He had the own gdi service in Moscow and the site mek1.ru with forum. He is repaired gdi cars for over 10 years and sharing his expirience with normal gdi users. This technology of reparing the plates is his idea as far as I know. "
ważne żebyś się zaopatrzył w te klucze gwiazdkowe - ja kupiłem cały komplet za ponad 100 pln ... i sie okazało ze zaczynają się od rozmiaru 10 .. i to jest za dużo ;( .. musi być mniej...
po udanej operacji rosjanin po obejżeniu filmu jak chodzi moje GDI napisał..
"I'am very proud for you. Good work and the result is the prize for that. Actually your pinin on idle working better rhan my car)
I'am very glad that my knowlege was usefull for you and my expirience helped to fix your car) Now you can share your expirienceto other people and help them )"
no to sharuję.. |
_________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 |
|
|
|
 |
|
|