 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kod 22 kontrolka sc |
Autor |
Wiadomość |
snajpielec
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 (CX3A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-09-2014, 17:52 Kod 22 kontrolka sc
|
|
|
Mruga mi kontrolka SC, pomaranczowa w środku zmiany napędów i czerwona SRS pali na stałe. Zbadałem metodą chałupniczą i wybija mi kod 22 kontrolką od ABSu i tą srodkową w napedach. Samochód jest w trybie awaryjnym, nie zmienia napędów i troche szarpie lekko przy przezucaniu z D na R i na odwrót. Stało sie to nagle po wrzuceniu R. Dzień wcześniej wymieniałem olej, czy mogł mi mechanior zruszyć jakiś kabelek czujnik. gdzie szukać przyczyny??? |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-09-2014, 09:41
|
|
|
u mnie tak sie zrobilo-przelozylem bezpieczniki (brak styku gdziestam) i wrocilo do normy. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-09-2014, 16:12
|
|
|
Hm. Moze byc zbieg okolicznosci. Blad 22 tobrak synchronizacji, ale moze byc cos innego, okaze sie jak podlaczysz kompa.
Jak skrzynia jest w trybie awaryjnym payli sie jednoczesnie d i n. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
taliban020
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-10-2014, 11:58
|
|
|
Miałem to samo, kiedy znalazłem na internecie dość nietypowy sposób kasowania tego błędu z napędami, wygląda to następująco. Wsiadasz do samochodu, przekręcasz kluczyk na pierwszy stopień, wrzucasz na skrzyni luz (N), zaciągasz ręczny, puszczasz hamulec, i gałką od reduktora, zaczynając od napędu na 2 koła (2H), przełączasz na każdy napęd po kolei (2H, 4H, 4HLC, 4LLC) następnie wracasz kolejno 4LLC, 4HLC, 4H, 2H i powtarzasz całą czynność jeszcze raz to samo, i jak wrócisz do napędu 2H po całym tym procesie odpalasz samochód wrzucasz napęd 4H i kontrolki od napędu wracają do normy.
Ten proces pomaga również gdy świeci się kontorlka od kontroli trakcji i nie da się jej wyłączyć.
Sposób przetestowany, u mnie pomogło. |
|
|
|
 |
|
|