Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Nowy układ WN a zapłon dalej wyrzuca
Autor Wiadomość
blazejjjj 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-10-2014, 17:33   

Faktycznie, pogadałem z facetem i kupiłem OYODO całe cewki razem z fajkami. W pt. zobaczmy czy pojedzie normalnie czy nie.

Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Rozumiem, że w momencie gdy trochę już dziś nim pojeździłem a błędów nadal brak to wszystkie czujniki są ok? Czy któryś czujnik może szwankować pod wpływem temperatury?

[ Dodano: 23-10-2014, 21:49 ]
NOWE INFO

Po wymiane cewek zaświeciła się kontrolka silnika i nie gaśnie (nigdy wcześniej tak nie było). Auto dalej przerywa, błąd 41 czyli wtryskiwacz.

Jak się te wtryskiwacze demontuje, całą listwę a potem odkręcać?
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 24-10-2014, 03:58   

to wszystko jakoś mocno dziwne jest nadal...
dobrze Ty te kody wymrugane odczytujesz?
wcześniej 13 i 25....
o ile 13 nie ma nic do Twojego problemu, to 25 niby mógłby... Barometric Preasure Sensor Error z tego pamiętam, ale ja z tym błędem jeżdżę i nie ma to znaczenia na zachowanie auta...

teraz 41?
jak Ty te przebicia na cewkach stwierdziłeś?
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 24-10-2014, 08:06   

po co chcesz je demontować? - sprawdzana jest tylko oporność wtryskiwacza a nie ile paliwa pompuje
wystarczy odpiąć wtyczkę i zmierzyć
ten błąd wyskakuje w 3 a właściwie w naszych realiach 4 przypadkach:
- padła cewka we wtryskiwaczu
- padł kabelek
- padło ECU

- oraz instalacja gazowa ma zły emulator
 
 
blazejjjj 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-10-2014, 21:46   

Przebicie na cewkach stwierdzilem bardzo prosto. Jak było ciemno to po wystapeniu przerywania na trasie wystarczylo sie zatrzymac i wcisnac but w podloge i idelanie na obu cewkach bylo widać jak sobie przeskakują iskry.

Nagram jutro jeszcze raz te mruganie, może faktycznie coś zle patrze.

[ Dodano: 28-10-2014, 19:30 ]
Błędy- https://www.dropbox.com/s...190020.mp4?dl=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.