Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 22:13 |
[EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód |
Autor |
Wiadomość |
arsiser
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2014, 12:43
|
|
|
a jak z tą carismą i przewodami ? trzeba coś przerabiać ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-10-2014, 13:40
|
|
|
ponoc pasuje wszytko, Ale zmierzył bym rozstaw jarzmna żeby się nie przejechac. Przewody pasują na pewno. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 27-10-2014, 14:38
|
|
|
Carisma to jarzmo 130mm - także pasuje do gala przed liftem P&P |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 27-10-2014, 17:44
|
|
|
arsiser, a co cari było lepsze? |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 27-10-2014, 18:16
|
|
|
polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
arsiser
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2014, 18:33
|
|
|
to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić |
_________________
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 27-10-2014, 20:23
|
|
|
nerus napisał/a: | lub Carisma po 2000r,ale komplet z zaciskami i jarzmami
u mnie już7 kkm zrobiły | Po 1999r z GDi oraz DiD, po 2002 już wszystkie miały 281mm
U mnie już prawie 20tkm zrobiły. arsiser napisał/a: | to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić | To z Cari będą jak znalazł
Fragu napisał/a: | polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje. | Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-10-2014, 20:57
|
|
|
i9i napisał/a: | Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok. |
Ori felgi 15 wejdą |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
OcIeJ
Forumowicz
Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013 Posty: 49 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: 27-10-2014, 21:12
|
|
|
Zmiana piast napewno nie będzie tania. Ja u siebie już od około roku mam przewiercone tarcze (5/4) Rotinger 294 i zaciski od Outlandera na 130mm mocowania jarzma. Wszystko pasowało P&P włącznie z przewodami. Nic nie bije, nic sie nie gnie, eleganckie hamulce, a przewiercenie kosztowało mnie 50zł u ślusarza w moim miescie. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 27-10-2014, 22:13
|
|
|
milo napisał/a: | Ori felgi 15 wejdą |
Ori bez problemu. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-10-2014, 22:45
|
|
|
Fragu napisał/a: | arsiser, zdaje się, że nie ma tarcz 294mm na 4 otwory. Albo wiercisz, albo inny swap - np na zestaw z carismy/volvo. Ewentualnie zmiana piast na te z 5 szpilkami. |
Zmiana piast trochę bez sensu... bo trza by mieć od razu felgi na 5 śrub, i to dwa komplety:)
Jak już Outlander to wiercić.
A jak mam być P&P bez zmiany zwrotnić w starszych jednotłoczkowych, to Carisma jak wyżej napisano. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 28-10-2014, 08:56
|
|
|
i9i, pisałem w porównaniu do poliftowych z gala 276mm
Zgadza się, też uważam że zmiana piast jest bez sensu, ale jakby się ktoś upierał to ma wybór. Wiercenie w niczym nie przeszkadza, ja jestem zadowolony. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 28-10-2014, 18:30
|
|
|
Zastanawiam sie nad tą cari - musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice". Obecne hamulce złe nie są tylko strasznie głośne... |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-10-2014, 19:42
|
|
|
polaff napisał/a: | musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice" |
To u mnie jak znalazł
Jakie tarcze polecacie od carismy i cena w miarę rozsądku |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 28-10-2014, 19:56
|
|
|
milo, dla mnie też bo mam w garażu komplet po starym galu. |
|
|
|
 |
|