Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 22:13
[EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
Autor Wiadomość
arsiser 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2014, 12:43   

a jak z tą carismą i przewodami ? trzeba coś przerabiać ?
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-10-2014, 13:40   

ponoc pasuje wszytko, Ale zmierzył bym rozstaw jarzmna żeby się nie przejechac. Przewody pasują na pewno.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 27-10-2014, 14:38   

Carisma to jarzmo 130mm - także pasuje do gala przed liftem P&P
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 27-10-2014, 17:44   

arsiser, a co cari było lepsze?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 27-10-2014, 18:16   

polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
arsiser 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2014, 18:33   

to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić
_________________

 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 27-10-2014, 20:23   

nerus napisał/a:
lub Carisma po 2000r,ale komplet z zaciskami i jarzmami
u mnie już7 kkm zrobiły
Po 1999r z GDi oraz DiD, po 2002 już wszystkie miały 281mm
U mnie już prawie 20tkm zrobiły.
arsiser napisał/a:
to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić
To z Cari będą jak znalazł
Fragu napisał/a:
polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje.
Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-10-2014, 20:57   

i9i napisał/a:
Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok.

Ori felgi 15 wejdą :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 27-10-2014, 21:12   

Zmiana piast napewno nie będzie tania. Ja u siebie już od około roku mam przewiercone tarcze (5/4) Rotinger 294 i zaciski od Outlandera na 130mm mocowania jarzma. Wszystko pasowało P&P włącznie z przewodami. Nic nie bije, nic sie nie gnie, eleganckie hamulce, a przewiercenie kosztowało mnie 50zł u ślusarza w moim miescie.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 27-10-2014, 22:13   

milo napisał/a:
Ori felgi 15 wejdą

Ori bez problemu.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-10-2014, 22:45   

Fragu napisał/a:
arsiser, zdaje się, że nie ma tarcz 294mm na 4 otwory. Albo wiercisz, albo inny swap - np na zestaw z carismy/volvo. Ewentualnie zmiana piast na te z 5 szpilkami.

Zmiana piast trochę bez sensu... bo trza by mieć od razu felgi na 5 śrub, i to dwa komplety:)
Jak już Outlander to wiercić.
A jak mam być P&P bez zmiany zwrotnić w starszych jednotłoczkowych, to Carisma jak wyżej napisano.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 28-10-2014, 08:56   

i9i, pisałem w porównaniu do poliftowych z gala 276mm :wink:

Zgadza się, też uważam że zmiana piast jest bez sensu, ale jakby się ktoś upierał to ma wybór. Wiercenie w niczym nie przeszkadza, ja jestem zadowolony.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 28-10-2014, 18:30   

Zastanawiam sie nad tą cari - musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice". Obecne hamulce złe nie są tylko strasznie głośne...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-10-2014, 19:42   

polaff napisał/a:
musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice"

To u mnie jak znalazł
Jakie tarcze polecacie od carismy i cena w miarę rozsądku :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 28-10-2014, 19:56   

milo, dla mnie też bo mam w garażu komplet :) po starym galu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.