Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Turbo w lancerze
Autor Wiadomość
aniol_jojo
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 19:24   [C62A 1.5] Turbo w lancerze

Ma ktos pojecie jak zamontowac turbinke w seryjnym lancerze bez turbo;> jesli tak proooosze pomozcie! :D
Ostatnio zmieniony przez akbi 09-06-2007, 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 19:29   

Kupic silnik turbo z Hyundaia S-Coupe z wiazka oraz ECU + osprzet i przelozyc. Jezeli ma to byc 4G15 turbo.

Lub kupic 4G63T z Eclipse - www.lilevo.com
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2007, 19:48   

Hubert, jakbyś mógł napisz co o tym myślisz:
Czy silnik w specyfikacji JDM (4G63T) wraz ze skrzynią (Manual) pasuje plug&play do Galanta E39A (Dynamic-4 N/A) oczywiście 6 bolt. A może jednak zakupić 7 bolt wraz ze skrzynią ?
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 20:00   

Blok ten sam
skrzynia z zewnatrz ta sama

Inne
1. wiazka - :shock: - to moze byc bariera - Bartek cos wie na ten temat
2. Caly dolot powietrza oprocz puszki filtra - mozna dorobic z akuminium badz kwasowki
3. wydech - kwas 2,5 " od razu
4. PODUSZKI POD SILNIK I SKRZYNIE - takie jak w ECLIPSE GSX
5. osprzet typu solenoidy itp - cos sie wyrzezbi ;-)

To tak na szybko
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
aniol_jojo
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 20:18   

hmm.. lub jakas inna opcja by podniesc do 120km ;> (tlumik wymieniony na przelotowy, strumiennica lezy i czeka jakies jeszcze propozycje (swiece i przewody ngk z wysokiej "lini") bo troche mnie przeraza to ECU inne i wiazki.. (silnik 4g15)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 20:30   

aniol_jojo napisał/a:
jakas inna opcja by podniesc do 120km ;> (tlumik wymieniony na przelotowy, strumiennica lezy i czeka jakies jeszcze propozycje (swiece i przewody ngk z wysokiej "lini") bo troche mnie przeraza to ECU inne i wiazki.. (silnik 4g15)
Nie bądź śmieszny. Chcesz mieć więcej KM to musisz kupić auto z mocniejszym silnikiem. Koszt przeróbki i tak przewyższy koszt zakupu innego, mocniejszego auta w podobnym roczniku. Strumienica, tłumik przelotowy w najlepszym wypadku nie odjęły KM, a w najgorszym masz ich teraz mniej. To są bzdury. Poszperaj na forum a znajdziesz wiele o pseudotuningu.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2007, 20:41   

Dzięki za szybką odpowiedź. Na szybko również podzielę się informacjami z sieci:
1. Podobno są problemy z przednim mocowaniem silnika JDM w GVR4 na rynek USA.
Przeróbka. Jak jest w wersji europejskiej tego nie wiem.
2. Faktycznie wiązka to może być problem, szczególnie dla dolotu Cyclone. Silnik będzie
skompletowany, wiązka na długości do ECU. Może tragedii nie będzie.
Oczywiście łatwiej byłoby poszukać froncuta ale nie wiem czy trafię. To będzie priorytet. W drugiej kolejności silnik wraz z osprzętem przyległym. Niestety wówczas pozostaje sprawa wszelkich dodatkowych urządzeń (FMIC, BOV, Solenoidy, itd...).
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 20:44   

Hubeeert napisał/a:
4. PODUSZKI POD SILNIK I SKRZYNIE - takie jak w ECLIPSE GSX
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
aniol_jojo
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 21:09   

Poszperaj na forum a znajdziesz wiele o pseudotuningu.[/quote]

mhm czyli szybsze oproznianie cylindrów ze spalin odejmuje KM? hm jak dla mnie nowosc...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 21:21   

aniol_jojo napisał/a:
mhm czyli szybsze oproznianie cylindrów ze spalin odejmuje KM? hm jak dla mnie nowosc...
Poczekaj niech Ci coś napiszą koledzy wypowiadający się również w tym temacie to zobaczysz, że w Mitsubishi nie bardzo idzie cokolwiek poprawić.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 21:36   

Serek, www.flashoptions.com - front cut ;-)

aniol_jojo, www.4g61t.org - polecam - masz opisana droge z 4G15. Co do strumienicy - dziala owszem ale w silnikach pracujacych na stalych obrotach poniewaz zakres uzyteczny strumienicy jest bardzo waski.

W skrocie - jak chcesz poprawic 4G15 to zastanowilbym sie nad (w kolejnosci)

Obrobka glowicy
Poprawieniem dolotu (polaczenie kolektor/glowica)
Wydech 4-2-1 (kazdy kolektor bedzie lepszy niz seria ;-) ktora na dodatek lubi pekac)
Owiniecie wydechu (kolektora) tasma zaroodporna
Wydech o srednicy max cal i 3/4 (2 cale do N/A 1,5 to ciut za duzo moim zdaniem) wykonany z kwasowki
Lekkie tloki i korbowody
Walek rozrzadu

Wydasz wor kasy na NA i moze uzyskasz 100KM z 1,5 :?

SWAP na 4G63 DOHC N/A da Ci 144-150KM na dzien dobry. I taki swap ma Tomasz82. W Colcie - ale to ten sam samochod do srodkowego slupka.

Oprocz silnika, skrzyni, wiazki, ECU z 4G63 powinienes miec tez polosie z 4G61 i hamulce z ColtaGTi. Zawias tez by sie przydal bo to ma skrecac ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
aniol_jojo
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 21:45   

Hubeeert napisał/a:
Oprocz silnika, skrzyni, wiazki, ECU z 4G63 powinienes miec tez polosie z 4G61 i hamulce z ColtaGTi. Zawias tez by sie przydal bo to ma skrecac


cos czuje po kosciach ze chyba jednak Qpie sobie ecplise ;) a puki co pobawie sie w wizualne przerobki ;) [śr wydechu 11.5 cm hehe ;) ale "mruczy jak v6 mrach :D ]
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 21:47   

aniol_jojo, poszukaj rozbitego/zaniedbanego GTi i z niego poprzekladaj co potrzebujesz - Jest tu uzytkownik tez Lancerka (obecnie w Irlandii) ktory zeswapowal 4G67 DOHC (1,8) do Lancerka.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Sauron
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 03:03   

Hubeeert napisał/a:
aniol_jojo, poszukaj rozbitego/zaniedbanego GTi i z niego poprzekladaj co potrzebujesz - Jest tu uzytkownik tez Lancerka (obecnie w Irlandii) ktory zeswapowal 4G67 DOHC (1,8) do Lancerka.


Tak tak i działa bez problemów...właśnie za trzy tygodnie lecę po mojego potworka do Polski :D :D:D

By the way: U mnie jest przełożony z Gti nie tylko silnik ale i zawieszenie,hamulce itp....
 
 
kamilex189
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 14:49   

rowniez mam taki plan zalozyc turbo do swojego tylko mowili ze wyjdzie mnie okolo 7 tysi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.