Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.5 V6, 2001r, kombi, Warszawa
Autor Wiadomość
dargal 
Nowy Forumowicz

Auto: Seat Leon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 31-10-2014, 09:47   [EAx 97-04] Galant 2.5 V6, 2001r, kombi, Warszawa

Cześć,
proszę o Wasze uwagi odnośnie poniższego gala. Jadę go oglądać i może podpowiecie na co zwrócić uwagę. Poradnik dla kupującego z FAQ już przejrzałem.
Co można rozkodować z VINu?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C34933336.html

Cytat:
VIN JMBLNEA5W1Z000828
Witam wszystkich przeglądających to ogłoszenie na wstępie nie będę pisał tu nie stworzonych rzeczy jak większość sprzedających więc po krótce wypunktuje.
- nie był garażowany, nie jeździła nim tylko kobieta bo i mężczyzna też, nie będę płakał jak go sprzedam sprzedaje bo potrzebuje jeszcze większy samochód ,
-polecam go szczególnie rodzinie z dziećmi bo jest wyposażony w 11 calowy ekran LCD pod sufitem i 7 cali z przodu jeden z drugim są zintegrowane więc pociechy i pasażera mammy z głowy na jakiś czas podczas podróży więc możemy się rozkoszować jazdą. Silnik 2,5 V6 daje sporo frajdy z jazdy i nie trzeba go prosić żeby z kompletem na pokładzie i włączoną klimatyzacją (sprawną a nie jak w większości aut do nabicia) wyprzedzić TIRA pod górkę, spalanie tego autka to między 7,5 L spokojnie po trasie co nie znaczy powoli do 13,5 L po mieście średnio 50/50 to 12 l na sto kilometrów.
- jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce i posiadam go od 5 lat
-autko służyło mi do jazdy mi na co dzień po warszawie i Polsce więc nosi zewnętrzne ślady użytkowania (tu ryska tam w gniotka) niestety nie wszyscy dbają o cudzą własność.
-z mechanicznego punktu autko jest sprawne i bez żadnego problemu przejdzie przegląd rejestracyjny na dowolnej stacji diagnostycznej
- z rzeczy mechanicznych ostatnio wymienianych to :sprzęgło kompletne w tym roku , w zeszłym 4 razy amortyzator i łożyska kół przednich i naprawa blacharska tylne reperaturki po obu stronach na rozrządzie można pośmigać jeszcze rok albo 50 tys. kilometrów jak by były jeszcze jakieś pytania to proszę dzwonić chętnie odpowiem mój numer to 501


Ostatnio zmieniony przez dargal 31-10-2014, 10:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-10-2014, 09:58   

Kod VIN: JMBLNEA5W1Z000828
Model: GALANT STATION WAGON (EUR)
Modyfikacja: 2500 / 2WD [EA5W]
Klasyfikacja: ELEGANCE (MPI), 5FM / T LHD [LNGESL6]
Opcje: H89
Ciało kod koloru: X08B
Kod Kolor wnętrza: 12J
Data wydania: 03.11.2001
Region: Europa



AK3: AKTYWNY SYSTEM KONTROLI STABILNOŚCI
SPY: Aktywnej Stabilności KONT + FOG LAMP + INNE MNIEJ PO
TT2: Aktywnej Stabilności CONTROL + TCL
R48: FILTR POWIETRZA
TYF: AIR BAG + inna opcja
TN6: AIR BAG + inna opcja
TW5: AIR BAG + / C + INNE OPCJE
THC: AIR BAG + CRU / KONT
TX9: FILTR POWIETRZA + AUTO / C
D42: STEROWANIE AUTO PRĘDKOŚĆ (TEMPOMAT =)
V84: KEY LESS ENTRY
B31: ROZMIAR-UP opona radialna
TB4: Rozmiar opon-UP + koło zapasowe ()
K31: SEAT HEATER
t6d: SEAT SEAT HEATER + ZMIANA TRIM PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA +
X13: SWISS SPEC
B45: STAL KOŁA
B11: koło zapasowe ()
K43: SEAT SPECJALNE TRIM
TMB: INNE OPCJE POŁĄCZENIE
MA1: TITAN PANEL (2)
C32: KONTROLA TRAKCJI
PE0: ZDERZAK ZMIANA
R09 FULL AUTO / C
N77: Privacy glass
SLD: / C + TITAN jak farba
SSS: ASC + TCL
SBP: BXX + opona
SH3: BXX + koło zapasowe opona +
SP5 : CRU / KONT + ZDERZAK zmienić inne OPCJA
T1V: CRU / KONT + TCL + ASC
S0Z: TCL + ASC
T2M: TCL + ASC + INNE OPCJE
SH7: TCL + CRU / KONT
VC2: AIR BAG (kierowcy, pasażera, boczne),
 
 
dargal 
Nowy Forumowicz

Auto: Seat Leon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 04-11-2014, 09:01   

Oglądałem gala i w związku z tym mam dwa pytania. Po pierwsze na forum odradza się zakup auta po uderzeniu przodem. Czy takie uderzenie zawsze dyskwalifikuje gala czy może np jeśli podłużnice są proste to nie jest to wielki problem?
Druga rzecz to wyciek pomiędzy skrzynią i silnikiem. Ile może kosztować doprowadzenie tego do ładu?
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-11-2014, 12:40   

zależy jak mocno był trafiony i jak jest zrobiony, ja poprzednim galem złamałem omegę został poskładany i nie było problemu jedyny problem był przy sprzedaży jak mówiłem że był walnięty to nikt go nie chciał kumpel handlarz raz dwa go sprzedał jako bez wypadkowy.
zdjęcie i założenie skrzyni to miedzy 300zł a 600zł
 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-11-2014, 13:11   

eremita napisał/a:
zależy jak mocno był trafiony i jak jest zrobiony, ja poprzednim galem złamałem omegę został poskładany i nie było problemu jedyny problem był przy sprzedaży jak mówiłem że był walnięty to nikt go nie chciał kumpel handlarz raz dwa go sprzedał jako bez wypadkowy.


Po handlarzach się jeździ jak sprzedają "bezwypadkowe", ale jak już mój gal, i handlarz kumpel, to luz. No offence ;)
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-11-2014, 13:47   

misza116 napisał/a:
eremita napisał/a:
zależy jak mocno był trafiony i jak jest zrobiony, ja poprzednim galem złamałem omegę został poskładany i nie było problemu jedyny problem był przy sprzedaży jak mówiłem że był walnięty to nikt go nie chciał kumpel handlarz raz dwa go sprzedał jako bez wypadkowy.


Po handlarzach się jeździ jak sprzedają "bezwypadkowe", ale jak już mój gal, i handlarz kumpel, to luz. No offence ;)



Nie chodzi że mój gal i że kumpel to była z mojej strony uczciwa transakcja, jak każdy kto oddaje samochód do komisu czy np. w rozliczeniu.

Śmieszne jest to że jak właściciel mówi prawdę to nikt nie chce, ale jak handlarz mówi w samych superlatywach to gotówkę wykładają :P
Mało tego więcej płacą :doubt:


Ja mam swoje zdanie o Polskich handlarzach i nawet od kumpla handlarza samochodu bym nie kupił :mrgreen:
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 12-11-2014, 20:26   

dargal napisał/a:
Czy takie uderzenie zawsze dyskwalifikuje gala czy może np jeśli podłużnice są proste to nie jest to wielki problem?

Do tego potrzebujesz fachowca który określi co i jak zostało naprawione.
Sama dyskwalifikacja auta przez stłuczkę ma indywidualne granice. Jednemu nie będzie przeszkadzać, innemu wręcz przeciwnie.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.