Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2,5V6 SE Bydgoszcz 1999
Autor Wiadomość
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 06-11-2014, 09:21   

Ja taki kupiłem :D No może olej do wymiany :P
_________________

 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-11-2014, 14:42   

Ja taki jakiś czas temu sprzedałem :P Ale wisiał na olx dwa dni, i pierwszy kupujący nawet się zbytnio nie targował ;)
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 06-11-2014, 18:24   

eremita napisał/a:
musi być bezwypadkowy (malowana część to oznacza że jest po wielkim dzwonie i robiony na sprzedaż) z gazem (i to w miarę nie dawno założonym) no i oczywiście z wymienionym olejem i rozrządem
Zapomnieliście kolego o przebiegu, 190 tysi to prawie trup a jak trójka z przodu to tragedia. Nieważne, że skręcony z 700 na 140 przy imporcie. Ma być mało na cyferblacie i tyle :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-11-2014, 19:06   

dla mnie mały garb ma znaczenie gdyż chciałem sobie w swoim wymienić zderzak i maskę na polifta czyli maska min 500zł i zderzak drugie tyle jak nie więcej. Do tego malowanie od elementu 300zł dałoby 1600zł - podziękowałem bo się nie opłacało. Więc gdybym szukał drugiego egzemplarza bym się na to nie zdecydował bo detale kosztują. Zapewne zaraz napiszecie, że maskę można dostać za 200zł i zderzak za 100zł ale kto szuka, ten wie, że są to drogie części. Gadacie też że za 10 tyś to kupujący chcą igłę a sprzedawcy puszczają szroty a komentować jest łatwo dopóki się nie będzie jedną z tych stron. Reasumując za 10 tyś można kupić dobry egzemplarz. Nie jest to niska cena jak za taki samochód.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-11-2014, 10:12   

Ale skoro tak patrzysz to też od kwoty wydanej na części odlicz tą w której sprzedaż maskę i zderzak zwłaszcza że sprzedajesz elementy gotowe do założenia jak ktoś kupi pod kolor :)
Ja kupiłem w czerwcu gala tyle że ja szukałem tylko w Niemczech i Avanca minimum 01 rok , i uwierz mi nie ma tam tak tanich gali w dobrym stanie a do tego dolicz przywiezienie koszt doprowadzenia do stanu wizualnego by kupujący myślał że kupuje igłę od doktora (np. zaszpachlowanie i sikniecie nadkoli bo nikt nie będzie wspawywał reperaturek) i jeszcze najważniejsze zarobek.
Do tego jak chcesz kupić opłacony i z instalacją to dolicz 2tys opłacenie i minimum 3tys na instalacje.
Więc realnie patrząc małe są szanse na kupienie dobrego w tej cenie

Oczywiście zawsze możesz trafić na okazję :P
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-11-2014, 17:15   

Ja mam przedlifta 98 zwykłego glsa z gazem, z historią na forum oraz na papierze. Wymienione dużo rzeczy jak kompletny rozrząd, hamulce przód-tył, amorki, sprężyny, sprzęgło, remont skrzyni, naprawa kielichów jak i nadkoli. Miał kilka elementów malowanych, licznik skręcony o czym pisałem w chyba w pierwszym poście. Generalnie doinwestowany na co mam dowody. A co najgorsze, że zapewne wkrótce coś się jeszcze odezwie. Gdybym wystawił go za np 8000zł to pewnie by nikt nie zadzwonił. Wracając do egzemplarza z tematu nadal twierdzę, że za tą cenę są inne egzemplarze warte uwagi bo z opisu jak i zdjęć nie wiadomo praktycznie nic.
 
 
Robercik 
Nowy Forumowicz

Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2014
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-11-2014, 15:50   

eggforever był na tyle uprzejmy, że pojechał obejrzeć tego galanta i za jego zgodą wrzucam tutaj wrażenia:
Cytat:
Maska przód duży garb a nie mały jak jest napisane w dziale zakupu.

Maska ma dość liczne wgniecenia, nie zdziwiłbym się gdyby lakiernik zakwalifikował do wymiany, zderzak przód poniszczony w kilku miejscach, grill pęknięty, drzwi kierowcy porysowane dość znacznie dodatkowo na nich ma wgniotek taki też wgniotek mają tylne od pasażera. Prawy tylny błotnik był kitowany - widać kiepską jakość szlifowania szpachli. Wszystkie drzwi od dołu zdrowe. Tył nadkoli zrobiony, nie widziałem nic niepokojącego. Kielichy też raczej są ok. Kierownica wytarta bardzo mocno. Środek na pierwszy rzut oka czysty, letnie opony nie nadają się do użytku, zimówki z 2008 roku dla mnie też słabe choć właściciel twierdzi, że są dobre. Wydech głośny, osobiście mi się nie podobał, chyba źle zamontowany bo jak się chwyci za końcówkę to puka o podwozie, sprzedawca ma ponoć oryginalny i dokłada go do auta. Na tyle ile mogłem to zerkałem pod podwozie, nie widziałem czy podłużnice są skorodowane lecz było widać jakąś konserwacje. Prowadzenie auta tragedia, ponoć jest po wymianach amortyzatorów, drążków i jakiś wahaczy lecz strasznie ściąga w lewo (ponoć wystarczy zrobienie geometrii). Przy 80km/h wibracja na kierownicy bardzo uciążliwa. Jazda po drodze leśnej nie wykazała luzów, było słychać pukanie tłumika. Gaz raczej ok, przełączałem na benzynę i gaz i w obu przypadkach jechał. Jak przyjechałem to samochód był już rozgrzany, chodził równiutko, po jeździe testowej wróciliśmy pofalowały obroty i samochód zgasł. Ponoć akumulator się rozładował i jest konieczność nauczenia komputera obrotów - u mnie ten objaw inaczej występuje ale mam 2.0 więc nie wypowiadam się. Klient mówił na początku, że ma plik faktur za naprawy, przyniósł go i dopatrzyłem się 2 faktury - jedna za naprawy zawieszenia z chyba 2010 roku oraz druga książka za gaz. Resztę to papiery typu brief. Prosiłem o pokazanie faktur za bieżące naprawy to nie mógł ich znaleźć i obiecał dosłanie ich w formie zdjęć na mmsa. Klient zakupił go od mitsumaniaka i właścicielem jest od kwietnia tego roku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.