| [E33A 2.0] za niskie wolne obroty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | misio-1992   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 170
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |    Wysłany: 16-10-2014, 13:31   [E33A 2.0] za niskie wolne obroty |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 
 Od pewnego czasu zauważyłem że moje obroty na biegu D są w granicach 500-600 obr/min (a 2 miesiące temu były w granicach 850).
 Przepustnica była czyszczona, obroty ustawiane, nawet czujnik położenia przepustnicy był zmieniany i aparat zapłonowy z kablami i świecami.
 Co może być tego powodem że obroty są tak niskie? Dodam że silnikiem zaczęło trochę trząść ( i nie obstawiam balansu bo też był robiony)
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-11-2014, 18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Radzę patrzeć w kierunku ssania, u mnie komputer nie steruje i też niskie obroty, ale jak się rozgrzeje to  lepiej ale nie to samo co było, i czekam na okazję komputera |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misio-1992   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 170
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-11-2014, 21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko że w moim przypadku lukas12125 Jak silnik jest zimny to ma 950 obr/min czyli mniej więcej jak być powinno. Natomiast jak się rozgrzeje to obroty spadają mu do 500-600 i trzęsie budą a teraz nawet obroty zaczęły falować od 950-500 i tak cały czas na rozgrzanym. |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-11-2014, 22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | tyle może mieć na rozgrzanym silniku 	  | misio-1992 napisał/a: |  	  | Jak silnik jest zimny to ma 950 obr/min czyli mniej więcej jak być powinno. | 
 zimny E3x ma ok. 1500 rpm a w zimie nawet 1800
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misio-1992   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 170
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-11-2014, 00:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zgadza się, jak go odpalam to ma 1500 obr lecz gdy stanę jak będzie już całkowicie rozgrzany to jak wspominałem wcześniej obroty spadają do 500-600 i falują. |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-11-2014, 20:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | misio-1992 napisał/a: |  	  | Zgadza się, jak go odpalam to ma 1500 obr lecz gdy stanę jak będzie już całkowicie rozgrzany to jak wspominałem wcześniej obroty spadają do 500-600 i falują. | 
 
 A jaki masz problem wyregulowac je ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misio-1992   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 170
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2014, 10:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Regulowane były nie całe dwa tysiące kilometrów temu. Czy tak szybko by się rozregulowały i czy dlatego falowały by od 1000 do 500 bo wydaje mi się że chyba nie? 
 [ Dodano: 23-11-2014, 17:47 ]
 To nie jest kwestia wyregulowania wolnych obrotów bo to nic nie dało. Jak było tak jest. Jak silnik jest zimny to wszystko jest łądnie pięknie ale jak się tylko rozgrzeje to zaraz obroty zaczynają falować jak głupie do 500-set. Wskazania sondy lambda według Pama wachają się do 1V do 0 i tak na zmianę w tak szybkim czasie że trufdno zapamiętać wartości wyświetlane na wyświetlaczu
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |