Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] kilka pytanek o sprawy techniczne
Autor Wiadomość
dekilla
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 14:49   [CA4A 1.6] kilka pytanek o sprawy techniczne

wiec po pierwszechodzi o colcika 93r CAO 1,6: cos mi halasuje w tylnym kole to chyba lozysko zachodze do sklepu pytam o cene gosc mowi nie wymienne trzeba kupic cala piaste za jedyne 250pln :axe: no pale przegiol :( czytalem tu przed momentem posciki o lozyskach i wywnioskowalem ze sa wymienne:) no chyba ze sie myle bo tam gosc cos zmiksowal i nie wiem czy ten sam model:/ w piascie tylnej jest jedno lozysko?? czy dwa?? jedno za drugim bo gosc ze sklepu nagadal mi ze dwa i juz sam nie wiem co wchodzi w komplet do wymiany? jakies zawleczki?? jakie wymiary lozyska jesli ktos wie??
no i sprawa druga czasem ale czaem nie:) ale jednak czasem gdy wrzuce na luz traci obroty do zera i gasnie czasem obroty wariuja same raz 1000 raz 2000 i znow 1000 :shock: znalazlem na to sposob gasze poruszam wtyczka przeplywomierza odpalam i jest dobrze czasem nawet 2 tygodnie a potem nagle[nosz kurwa mac](cytat ze staszewskiego:)) w naj mnie odpowiedniej chwili :(co moze byc przyczyna bo chyba nie chodzi o zabrudzenia trzeba cos wymienic?? czy jak??
dodam ze nie jestem mechanikiem ani zadnym szpekolem od samochodow grzebe se troszke w colciku i tyle ale nie chce nic spieprzyc
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
LEON1
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 15:28   

Heya. Co do tych obrotów to mialem taki sam problem. Zacząłem od przeczyszczenia kopułki. Krok drugi to zdjecie przewodów WN (jeden po drugim zeby nie pomylic kolejnosci) ktore zakladane sa na kopulke i czyszczonko koncowek. U mnie na koncowkach byla sniedz... Ogolnie dolalem rowniez elektrolitu do aku i oczyscilem klemy oraz te dynksy do mocowania klem. Po tej operacji jak na razie jest git.
 
 
dekilla
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 16:21   

chyba nie bo jak ruszam wtyczka przeplywomierza to sie to normuje tylko nie wiem czy trzeba caly wymienic czy jest tam jakis procesor czy cos takiego
 
 
LEON1
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 18:33   

W tym temacie jak na razie zalamuje rece ale ucze sie ucze :mrgreen: chce znac swojego mitsa na wylot :biggrin: pozdro
 
 
shortybmx
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 19:37   

wiec tak:
co do łozyska w tylnym kole to są dwa, jedno za drugim (przynajmniej tak to wyglada bo są dwie rolki) .. nie orientuje sie czy mozna te łożyska wymienic sobie i wcisnąć, ja mam podobny problem i zbieram sie do wymiany, udało mi sie kupic uzywaną piaste z łozyskami za 60zł i wygląda prawie jak nowa i sądze ze powinno pomóc, poszukaj na allegro .. ale pamietaj ze uzywany sprzet to nie wiadomo jak długo pochodzi...
a nowe, hm.. to prawda ceny własnie takie 250 - 380 ... dlatego ja wolałem zaryzykowac i kupic uzywane...

co do obrotów to próbowałes regulować z godnie z instrukcją Krzyzaka ?
_TU_ masz link i pozniej masz opisaną regulacje do 4G92

spróbuj.. zajmie Ci to max 30 minut a efekty naprawde działają , mozesz tez przeczyscić przepustnice (nigdy nie zaszkodzi a moze tylko pomóc)

:D

a co do przepływomierza to jesli juz wymieniac to całość, możesz posprawdzac czy wszystkie przewody przy koncówce są całe czy którys np sie nie odczepił ...

a wymieniałeś kondensatory w ECU ? bo to tez może byc problem
 
 
dekilla
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 21:04   kondensatory ecu??

co to i gdzie sie miesci??
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 22:01   

ECU to komputer, a kondensatory są w nim i lubią wylewać, a wtedy mogą narobić szkód. Należy bezwzględnie jak najszybciej je wymienić (wszystko masz na stronie Krzyzaka).
Koszt kondensatorow to pare zł. Robocizna moze z 10zl jak nie robisz sam. ECU jest obok schowka pasazera...
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 21-03-2007, 22:26   

dekilla
jeśli poprawienie wtyczki załatwia sprawę to najpierw potraktuj styki drobnym papierem ściernym lub preparatem do czyszczenia styków ( dostaniesz w prawie każdym markecie a napewno sklepie z częściami elektronicznymi ) i lekko rozchyl styki żeby ciaśniej wchodziły i to powinno załatwić sprawę. Na jakiś czas :wink:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2007, 00:08   

dekilla napisał/a:
kondensatory ecu??

co to i gdzie sie miesci??
Kondensatory w ECU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.