Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pajero 3.5gdi błąd 56 i 41 , brak paliwa na powrocie
Autor Wiadomość
tomek126 
Nowy Forumowicz
Tomek

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 1
Skąd: żywiec
Wysłany: 13-11-2014, 08:36   pajero 3.5gdi błąd 56 i 41 , brak paliwa na powrocie

na wstępie chciał bym wszystkich serdecznie powitać dlatego iż jestem tutaj nowy a samochód który niżej opisze to jest mój pierwszy misiek w życiu , chciał bym prosić Was także o jakieś wskazówki dotyczące naprawy mojej bryczki ;-) problem mojego pajero wygląda dokładnie tak jak problem właściciela tego samochodu : http://forum.mitsumaniaki...c91b68ebe8492cd . Mianowicie błędy 56 i 41 , brak paliwa na powrocie ciśnienie na listwie spada z 4.7mpa do 0.1mpa podczas naciśnięcia pedału gazu autko się dusi i nie wkręca na obroty . Pan który miał taki problem w linku ponoć wymienił sterownik i autko chodzi ok, nie jestem co do tego przekonany dlatego chciał bym zapytać Was o zdanie ,co o tym sądzicie?? podobno pompa WC została wymieniona na inna u poprzedniego właściciela 1 dzień przed zakupem misia przezemnie starą dostałem gratis. Wymieniłem pompe w zbiorniku i o dziwo auto zrobiło jakieś 10km bez żadnego zająknięcia ale teraz znowu jest to samo :-( , z góry dziękuje Wam za zainteresowanie , pozdrawiam Tomasz
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-11-2014, 19:59   

Sprawdzić czystość układu paliwowego oraz pomierzyć cisnienia na stronie niskiej i wysokiej, obowiązkowe nowe filtry/filterki, skoro masz stara pompe WC to zrób jej przegląd
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.