4 Sigma - nareszcie sedan :) |
Autor |
Wiadomość |
yasiu87
Forumowicz
Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 53 Skąd: B-tów
|
Wysłany: 17-10-2013, 21:45
|
|
|
Trochę pracy i 4 bieg już działa oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.
Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią? |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 17-10-2013, 22:05
|
|
|
yasiu87 napisał/a: | Trochę pracy i 4 bieg już działa oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.
Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią? |
Równie ważne jest jaki olej jest zalany. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
yasiu87
Forumowicz
Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 53 Skąd: B-tów
|
Wysłany: 17-10-2013, 22:21
|
|
|
czerwony z tego co widzę |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 17-10-2013, 22:28
|
|
|
yasiu87 napisał/a: | czerwony z tego co widzę |
Większość ATF jest czerwona. Powinien być zalany olej zgodny z normą SP-I (albo SP-II lub III) - Hipol jest czerwony, a nie nadaje się do skrzyń Mitsu (za gęsty), natomiast Mitsubishi jest zółty i się nadaje. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
yasiu87
Forumowicz
Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 53 Skąd: B-tów
|
Wysłany: 19-01-2014, 23:39
|
|
|
Witam ponownie,
[...]
p.s. rozważam też sprzedaż mojego sedana... żona chce mniejsze auto :/
a teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie. |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 19-01-2014, 23:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-01-2014, 23:43
|
|
|
yasiu87 napisał/a: | Witam ponownie,
mój nowy temat został wrzucony do śmietnika zapewne przez jakieś tam zasady regulaminu więc może tutaj ktoś zajrzy i dowie się że może wyrwać cosik do swojej sigmy
|
Prosisz się o ostrzeżenie!
Jest regulamin, został wymyślony także dla użytkowników forum i dotyczy WSZYSTKICH. Przeniesienie tematu do kosza to nie moje widzimisie. Zapoznaj się z zasadami:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15923 pkt. 9 -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30651 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 20-01-2014, 09:37
|
|
|
yasiu87 napisał/a: | teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie. |
Zużyciem podzespołów, co prowadzi do opóźnień w prawidłowym działaniu skrzyni. Na moje to zużyte tarczki i nieszczelności pomiędzy sekcjami. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
piskle.
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1 Skąd: Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 11-11-2014, 21:21
|
|
|
witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-11-2014, 09:48
|
|
|
piskle. napisał/a: | witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala |
Do sedana można przełożyć bez większych trudności - instalacja elektryczna jest w każdej wersji. Trzeba tylko odpowiednie elementy zamontować (siłownik, linki, pompka, komputer, przełączniki, czujniki przy pedałach). W kombi jest więcej zabawy bo brakuje instalacji. Sądzę że też jest to wykonalne tylko bardziej pracochłonne |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|