Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4 Sigma - nareszcie sedan :)
Autor Wiadomość
yasiu87 
Forumowicz

Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 53
Skąd: B-tów
Wysłany: 17-10-2013, 21:45   

Trochę pracy i 4 bieg już działa :) oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.


Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią?
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 17-10-2013, 22:05   

yasiu87 napisał/a:
Trochę pracy i 4 bieg już działa :) oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.


Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią?

Równie ważne jest jaki olej jest zalany.
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
yasiu87 
Forumowicz

Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 53
Skąd: B-tów
Wysłany: 17-10-2013, 22:21   

czerwony z tego co widzę
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-10-2013, 22:28   

yasiu87 napisał/a:
czerwony z tego co widzę


Większość ATF jest czerwona. Powinien być zalany olej zgodny z normą SP-I (albo SP-II lub III) - Hipol jest czerwony, a nie nadaje się do skrzyń Mitsu (za gęsty), natomiast Mitsubishi jest zółty i się nadaje.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
yasiu87 
Forumowicz

Auto: ToyoRenoFiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 53
Skąd: B-tów
Wysłany: 19-01-2014, 23:39   

Witam ponownie,

[...]

p.s. rozważam też sprzedaż mojego sedana... żona chce mniejsze auto :/


a teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie.
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 19-01-2014, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-01-2014, 23:43   

yasiu87 napisał/a:
Witam ponownie,


mój nowy temat został wrzucony do śmietnika zapewne przez jakieś tam zasady regulaminu więc może tutaj ktoś zajrzy i dowie się że może wyrwać cosik do swojej sigmy ;)


Prosisz się o ostrzeżenie!
Jest regulamin, został wymyślony także dla użytkowników forum i dotyczy WSZYSTKICH. Przeniesienie tematu do kosza to nie moje widzimisie. Zapoznaj się z zasadami:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15923 pkt. 9 -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30651
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20-01-2014, 09:37   

yasiu87 napisał/a:
teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie.

Zużyciem podzespołów, co prowadzi do opóźnień w prawidłowym działaniu skrzyni. Na moje to zużyte tarczki i nieszczelności pomiędzy sekcjami.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
piskle. 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 11-11-2014, 21:21   

witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-11-2014, 09:48   

piskle. napisał/a:
witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala


Do sedana można przełożyć bez większych trudności - instalacja elektryczna jest w każdej wersji. Trzeba tylko odpowiednie elementy zamontować (siłownik, linki, pompka, komputer, przełączniki, czujniki przy pedałach). W kombi jest więcej zabawy bo brakuje instalacji. Sądzę że też jest to wykonalne tylko bardziej pracochłonne ;-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.