Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Klimatyzacja manualna na automatyczna - climatronic
Autor Wiadomość
corker
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 22:06   [EAxx] Klimatyzacja manualna na automatyczna - climatronic

Witaj szanowne grono. Kupiłem Gala z klimą manualną choć chciałem klimatronik. Złożyło się na to kilka powodów ale to inna bajka.

Pytanie czy da się przerobić klimatyzację manualna na klimatronik.?
Czy wystarczy zamontować sterownik klimatronika i czujmiki , czy różne też są układy chłodzenia.
na razie po 1 dniu użytkowania manualnej nie narzekam ale marzyłem o klimatroniku a nie mam ,choć auta szkoda by było sie pozbywać bo ma dobry stan techniczny.
Ostatnio zmieniony przez robertdg 22-11-2014, 18:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10719
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-08-2008, 22:19   

Ja mam klimatronik,. i nie uzywam trybu auto.. czyujnik tem głupieje.. zawsze mamwłoaczony nawiew na szyble i czasami nogi, wiuatrak na minimum, a temp.. top rzecz wzgledna jak bardzo goraco to na 19 a jak chłodniej to na 21...
Nie ma sensy zmieniac jak tak ywazam, po to by miec wyświetlacz,,,, na którym i tak nic nie widac w dzień...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 02-08-2008, 22:52   

Marcino ma rację ja też raz tylko z ciekawości włączyłem w auto, a tak używam w ten sam sposób także nie ma co się bawić bo na jedno wychodzi. Zresztą w galach jest przypadłość klimy że albo leci totalny chłód albo gorąc wiec climatronic albo cię ugotuje albo zamrozi :mrgreen: .
 
 
 
unioo
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2008, 01:45   

Ja uważam inaczej. Mam zawsze włączone na "auto" i jest bardzo super, uważam, że jak jak klima to automatyczna, po prostu wsiadam i w zimie grzeje do 21 st. , a w lecie chłodzi. Tak więc jeśli jest możliwość - polecam
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-08-2008, 07:08   

Szukałam , bo wiem że gdzieś było na ten temat , i znalazłam tu:
http://forum.mitsumaniaki...ima+climatronic
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
corker
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2008, 10:06   

Dzięki wielkie za odpowiedzi . Nie jest to robota na teraz lecz za jakiś cza może sie tego podejmę . Na pewno ładniej to wygląda . Fakt iż przyjechałem z holandii 950 km było 30 stopni z manualna ust nawiew na minimum a chłodzenie na godzinie (10 zegar ) i było ok , faktyczny spadek mocy silnika lecz bez klimy na samym nawiewie nie dało rady jechać .

Co do przekładki to nie jest taka trudna i kosztowna trzeba tylko znaleźć dobre źródło części
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-08-2008, 11:08   

corker napisał/a:
Co do przekładki to nie jest taka trudna i kosztowna trzeba tylko znaleźć dobre źródło części

Na pewno! dla chcącego nic trudnego :!:
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
pawel_201 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v XLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Rumia
  Wysłany: 22-11-2014, 16:11   [EA2A/W 2.0] Przeróbka manualnej klimy na climatronic

Witam . chciał bym sie dowiedzieć co dokładnie trzeba dokupić i czy coś pozmieniać w układzie manualnej klimy żeby zrobić z tego climatronic , wiem ze były już takie tematy ale w nich są linki do poprzednich tematów które już nie działają wiec niewiele można sie dowiedzieć . z góry dzięki
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-11-2014, 19:13   

pawel_201, wiem, że pewnie nie takiej odpowiedzi się spodziewasz ale najlepiej kupić... Galanta z klimatronikiem :( Roboty przy przekładce jest więcej niż przy zmianie silnika...
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
pawel_201 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v XLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Rumia
Wysłany: 23-11-2014, 02:40   

Ja sie roboty nie boje , lubie grzebać w swoim galu :) tylko chciał bym wiedzieć co dokładnie by trzeba było tam pozmieniać
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-11-2014, 09:30   

Zaczynając od spraw oczywistych:
Konsola środkowa plus panel automatycznej klimy (zintegrowany z AC ECU ) z wiązką elektryczną - kompletna
Zestaw nadmuchu - kompletny z silniczkami sterującymi i rureczkami typu peszelki
Czujnik nasłonecznienia w kratce dmuchawy szyby
Czujnik temperatury zewnętrznej
Czujnik temperatury cieczy nagrzewnicy
Schematy elektryczne ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawel_201 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v XLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Rumia
Wysłany: 23-11-2014, 13:36   

I to jest konkretna odpowiedź :) Wielkie dzięki
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 01-04-2015, 19:39   

podejmował ktoś się takiej przeróbki? :) czy w galach z klimą manualną istnieją wszystkie potrzebne mocowania itd czy trzeba coś rzeźbić?
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-04-2015, 07:47   

ja taki klimatronik z galanta EA będę pakował do colta niedługo , i skoro tu wszystko pasuje to do twojego gala tym bardziej. :) .
 
 
pawel_201 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v XLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Rumia
Wysłany: 07-11-2015, 17:56   

Witam mam zamiar podjąć się tej przekładki i mam kilka pytań może ktoś będzie wiedział ,
1. Mam źródło części od gala 97 2.5 automat i czy ten klimatronik mogę wsadzić do mojego 2.0 16v 99r ?

2.Czy musze przekładać cały kombajn czy można podłączyć same silniczki ?

3. Czy muszę przełożyć tą całą grubą wiązkę co idzie w poprzek kokpitu ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.