Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ssanie (przyspieszacz zapłonu) Pajero Sport....
Autor Wiadomość
pio76 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2.5 TD 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 21
Skąd: Chełm
Wysłany: 22-11-2014, 09:53   Ssanie (przyspieszacz zapłonu) Pajero Sport....

Witam. Mam problem z tzw. przyspieszaczem zapłonu ssanie w Pajero Sport 99r. 2.5 TD (99KM)...nie załącza się ono chyba przy odpalaniu auta, bo obroty nie wzrastają i są kreskę niżej od 1000 obr., później jak się nagrzeje to dopiero wtedy są trochę wyższe (a chyba powinno być odwrotnie) a teraz jak jest zimno to chyba powinien się załączać, bo przy ujemnej temp. potrafi "rzucić" autem ze dwa razy (wszystkie świece nowe)...Ewentualnie czy da się naprawić ten przyspieszacz...Dzięki, pozdro
_________________
Piotr. Mitsubishi Pajero 2.5 TD (99KM) 1999r.
 
 
Besiek 
Forumowicz


Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 135
Skąd: W-wa
Wysłany: 22-11-2014, 10:32   

W dieslu nie ma zapłonu a w związku z tym przyspieszacza zapłonu, jest:

Kąt wyprzedzenia wtrysku

Termin odnoszący się do położenia (kąta obrotu, wychylenia) wału korbowego w silniku wysokoprężnym pomiędzy momentem, gdy rozpoczyna się wtrysk paliwa, a położeniem, gdy tłok osiągnie Górne Martwe Położenie (GMP). Wtrysk paliwa zawsze musi rozpoczynać się tuż przed osiągnięciem przez tłok GMP, by mieszanka paliwowo - powietrzna miała wystarczająco dużo czasu, by w pełni się zapalić.

Według mnie opisywana przez Ciebie sytuacja z poziomem obrotów jest ok. Przyczyn "rzucania" szukaj gdzie indziej.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2014, 18:34   

Polecam jakiś dobry diesel service bo możesz miec problem z regulacją zapłonu zalezną od temperatury
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.