Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Ogromne spalanie lancelota
Autor Wiadomość
misiek18 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer IV 1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-10-2009, 11:03   [C62A 1.5] Ogromne spalanie lancelota

Lancer znowu się rozbestwił :mrgreen: Z jednej strony się cieszę bo to chyba rekord ale z drugiej niedługo zbankrutuje. Po stłuczce z drzewem robiona była blacharka ale już zdążyli mi przedziurawić bak i zrabować paliwko :cry: Po naprawie bak został sklejony i juz nic z niego nie ciekło. Nie działa tylko wskażnik poziomu paliwa. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że po naprawie za benzyne wartą 20 zl mój lancer robi 20 km, 30zł-30km.... Według mojego prelicznika to wychodzi 1zł za kilometr czyli lancer bierze jakieś 25 litrów na setke !?!?!?!? :shock: Przy tym zdaje mi się że osiągi nieco się pogorszyly a jak jest nierozgrzany to obroty nieźle wirują. Na postoju jak włączy się światła obroty spadają o 100-150 i wszystko zaczyna się trząść. Nie wiem czy oddawać go do mechanika bo samochód nie jest za wiele wart. Prosze o jakieś rady :)
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
West 
Mitsumaniak
Mitsubishi forever!


Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 195
Skąd: Gryfów Śląski
  Wysłany: 06-10-2009, 15:26   

Powiem szczerze... :wink: Jeżeli na diodzie nic nie "wypstryka"... to nie wiem, ale mam szczere chęci - a ponoś chcieć to móc :mrgreen: Leciał bym SONDA, KOMPUTER, później może czujnik temperatury. Może po "dzwonie" przeskoczył rozrząd i przestawił się zapłon?
_________________
Był Lancer, był Galant jest Grandis :-)
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 06-10-2009, 17:38   

Sonda na bank nie! Daje sygnał do ECU dopiero po osiągnięciu 600 stopni, czyli na zimnym nie podaje sygałów. Obejrzyj kopułkę i kable, może dostały gdzieś przy dzwonie. Może przelew paliwa gdzieś zatkany/załamany. Wyglądało by na to że po stłuczce coś się pochrzaniło. Sondę też możesz sprawdzić mimo że to nie ona powoduje problemy z zimnym silnikiem. Może to przez nią tyle pali.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-10-2009, 04:17   

A silnik chodzi normalnie? 4g15 umnie jak był jeden wtrysk lejacy to palił z 15 litrów, niech silnik pochodzi chwile, potem dodaj na chwile gazu i znowu niech z 20 sek pochodzi na wolnych, potem odkręcaj po kolei swiece . Która mokra lub wilgotna- wtrysk do wymiany
 
 
 
owiecs 
Forumowicz

Auto: Colt 1.3 CZ3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-12-2014, 16:25   [C61A 1.3] Lancer 1,3 12litrów/100km w trasie??

Witajcie,

Odziedziczyłem po tacie pięknego Lancera '93 1,3 12V z przebiegiem, uwaga, 93 400. Przez ostatnie 3 lata zrobił ok. 3000km; stał bardzo długo prawie nie używany, posiada kilka rzeczy do zrobienia, którymi po kolei będę się musiał zająć.

Pierwsza z nich to szok jaki przeżyłem na stacji benzynowej. Zatankowałem do pełna jak go dostałem i po zrobieniu 266 km zatankowałem ponownie. Wyszło 21.85 litra...(ponad 12l/100)! A przejechałem 21km w warunkach miejskich i reszte w super oszczędny sposób w trasie.

Coś mi tu nie gra.. Nie ma możliwości, żeby przy stylu jazdy gdzie M Coltem miałem wynik 5.2-5.4 l/100lm nagle robił się taki wynik.

Pytanie do was, od czego zacząć, żeby nie wymieniać 'na chybił trafił'.

Poniżej zdjęcia lancera



 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2014, 17:11   

Podjedź rozgrzanym samochodem na analizator spalin - bardzo bogate będą wskazywać na prawdopodobnie uwaloną lambdę.
Mój Colt palił 14 minimum, ale 4G67 to nałogowy pijak ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-12-2014, 17:14   

owiecs napisał/a:
Zatankowałem do pełna jak go dostałem i po zrobieniu 266 km zatankowałem ponownie. Wyszło 21.85 litra...(ponad 12l/100)!
Masz spalanie na poziomie 8,21litra/100km jak sama wykładnia mówi litry przez kilometry, a że chcesz wynik na 100km to mnozysz razy 100:

21.82/266 = 0.0821*100 = 8,21 l/100km
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
owiecs 
Forumowicz

Auto: Colt 1.3 CZ3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-12-2014, 17:37   

kyrie elejson, taki błąd! spalić się ze wstydu to mało..

a tak poza tym... to nawet 8.2 wydaje się sporo za jazdę 110 po autostradzie :d
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 01-12-2014, 19:10   

owiecs napisał/a:
a tak poza tym... to nawet 8.2 wydaje się sporo za jazdę 110 po autostradzie :d
No niestety, ale posiadasz "ten typ", co tak ma. :wink:
 
 
Mietek 
Forumowicz


Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 101
Skąd: Owsiska
Wysłany: 05-12-2014, 16:13   

Na początek błędy sprawdź. Później obstawiałbym sondę i wtryski.

Wiecie co się dzieje ze stroną Krzyżak 'a?
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
Tam miałbyś podane na tacy jak wymrugać błędy ECU etc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.