 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wymiana skrzyni w 1.9 td 98r |
Autor |
Wiadomość |
vego041
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 16 Skąd: Wełtyń
|
Wysłany: 02-12-2014, 16:54 wymiana skrzyni w 1.9 td 98r
|
|
|
Witam mam pytanie czy ktos juz wymienial juz sam skrzynie?
Bo ja sie zanosze z wymiana na weekend i chcialem wiedziec czy jest przy tym duzo roboty. |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-12-2014, 17:02
|
|
|
Ja to robiłem i powiem Ci, że jest mega dużo roboty. |
|
|
|
 |
vego041
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 16 Skąd: Wełtyń
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:04
|
|
|
ale da rade sie to zrobic ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2014, 18:38
|
|
|
Bez zurawia albo podpórki silnika cięzki temat do ogarnięcia, dodatkowo pozostaje kwestia zabezpieczenia półosi od strony pasażera, reszta do ogarnięcia, pytanei czy sie wyrobicie w terminie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-12-2014, 19:22
|
|
|
Sprawę utrudnia fakt, że niektóre śruby łączące skrzynię z silnikiem są trudno dostępne i ciężko nawet je dostrzec, a zakładam że cały zespół napędowy masz mocno brudny. Dla ułatwienia sobie zadania warto przed rozpoczęciem pracy zajrzeć do manuala i zorientować się gdzie znajdują się poszczególne mocowania i ile ich jest. Pamiętam, że jedna śruba jest ukryta gdzieś nad rozrusznikiem i "gołym okiem" jest niedostrzegalna z poziomu kanału. Tak jak napisał robertdg, silnik na pewno musisz podeprzeć, a najlepiej zawiesić jak masz do tego warunki, bo w przeciwnym wypadku z chwilą rozłączenia skrzyni znajdziesz go na podłodze Ogólnie jest naprawdę sporo grzebania i dla kogoś kto tego nigdy nie robił po drodze sporo zagadek. Mnie po złożeniu całości została jedna duża śruba i bardzo długo dochodziłem gdzie ona powinna być wkręcona, więc warto sobie zapisać co do czego i posegregować zdemontowane elementy. I jeszcze jedno, o ile samodzielnie dasz radę wyjąć skrzynię, to do jej zamontowania będziesz potrzebował pomocy drugiej osoby, chyba że masz naprawdę dużo pary w łapach |
|
|
|
 |
|
|