Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Czy gaz zaszkodzi
Autor Wiadomość
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 11-11-2014, 18:09   

Cześć

Silniczek krokowy wymieniłem, bo po odpaleniu nie trzymał obrotów i potrafił zgasnąć. Tak samo potrafił zgasnąć jak podczas jazdy zamknęło się przepustnicę puszczając gaz i jednocześnie wciskając sprzęgło. Po wymianie nic nie gaśnie, ale wolne obroty trzyma na poziomie ok 1000 obr/min co jest trochę przesadą, ale śrubka od wolnych już nie ma skali, żeby zejść niżej, więc będę musiał dojść do tego inaczej. Silniczek krokowy kupiłem w e-pajero, wymiana zajęła mi z 5 minut. Stary silniczek wymyję w nafcie, naciągnę troche sprężynkę i sprawdzę, czy to coś da.

Ps. A te kasowniki luzu zaworowego już kupowałeś ? Drogie to jest ?
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 11-11-2014, 22:18   

Akurat o tej instalacji mało słyszałem, więc nie zabiorę na ten temat zdania. Jeśli chcesz się więcej o niej dowiedzieć poszukaj na LPG forum. Druga sprawa, na zdjęciach trochę słabo widać niektóre rzeczy, sprawdź czy wężyki doprowadzająca gaz od wtryskiwaczy do dyszy do kolektora są równej długości, napisz nam tu jakiej mniej więcej i gdzie masz wkręcone dysze w kolektor, chodzi o to by były jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych i najlepiej by było gdyby wtryskiwały tam gdzie benzynowe czyli praktycznie na zawór ssący.(mniej więcej pod tym samym kątem)

Inna sprawa obok cewek zapłonowych masz przykręcony moduł zapłonowy J723T, odkręć toto ustrojstwo od tej blachy i przypnij gdzieś z boku na "trytce" niech się nie grzeje niepotrzebnie, bo lubi się spalić od ciepła.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 11-11-2014, 22:35   

"Śrubka od wolnych" tak naprawdę nie odpowiada całkowicie bezpośrednio za wolne obroty. Nie można nią sobie tak do woli kręcić nie ustawiając jednocześnie odpowiednio TPSa. Chyba, że mówisz o jakiejś innej śrubce. Ta o której piszę, reguluje "wstępne" uchylenie przepustnicy.
Zajrzyj proszę do service manuala, tam jest dokładnie opisane jak należy postępować żeby poprawnie ustawić jałowe obroty. W skrócie i z pamięci (w twoim przypadku, kiedy masz już rozregulowany TPS) musisz: 0) zresetować komputer odłączając klemę 1) upewnić się, że linka otwarcia przepustnicy nie jest za mocno napięta (to banał ale raz tak miałem i trochę czasu mi zajęło zanim to zauważyłem) 2) ustawić wstępne otwarcie przepustnicy zgodnie z service manualem 3) ustawić odpowiednio TPS dla tego ustawienia otwarcia przepustnicy 4) odpalić silnik i przeprowadzić adaptację wolnych obrotów

Co do kasatorów luzu zaworowego, to wymieniałem lecz nie osobiście - podobno tylko oryginalne są warte zachodu. Tanie nie są (kosztu nie pamiętam, trzeba zadzwonić do ASO), ale mają pochodzić dłużej.
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 11-11-2014, 22:58   

Kaczka - dzięki, na pewno ten moduł przemieszczę. Kanały są jednakowej długości, dysze nie wiem gdzie są wpięte, podpytam gaziarza jak do niego zajadę.

Piotr - no muszę zrobić tak jak piszesz, bo teraz kręciłem tylko śrubką od obrotów, niczym innym. Muszę jeszcze znaleźć tego manuala o którym piszesz, bo póki co mam tylko ksiażkę o Pajero w pdfie :P
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 11-11-2014, 23:17   

Poszukaj, na forum są gdzieś linki.
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 12-11-2014, 12:57   

Cześć

Ściągnąłem polską instrukcję do pajero i angielskiego manuala (340 stron) i w ani jednym, ani drugim nie jest napisane jak ustawić wolne obroty. Jest jeszcze jakaś inna wersja manuala ?

Jakby ktoś był tak miły, to może podesłał by na brollyx@interia.pl ? :rolleyes:
 
 
moj.skarb 
Forumowicz

Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 81
Skąd: biała
Wysłany: 04-12-2014, 21:34   

skąd ściągnąleś tą instrukcje po polsku
_________________
marzenia się spełniają
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-12-2014, 21:39   

Instrukcje obsługi możesz pobrać z forum:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=80
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.