Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Akumulator i swiece
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-12-2014, 10:50   

Sam wymienialem i wymiana jest banalnie prosta. Odkreca sie klemy i dodatkowa srubke mocujaca blokade aku. Czas wymiany, maks 15 min. A ze ustawienia radia szlag trafi to chyba normalne jesli zasilanie sie wylacza, no nie? Ustawiasz na nowo i git. Dobreja jakosci akumulator powinien miec wskaznik poziomu naladowania. Taki mialem w Tudorze ktory zamontowalem. Aha, pamietajcie ze do benzyny nie potrzebne sa akumulatory o wysokiej mocy rozruchowej jak do dizla. Tak wiec te 95Ah wydaje mi sie jest na wyrost. Mozna zejsc nizej i bedzie taniej i tez dobrze. Instrukcji obslugi nie posiadasz? Tam jest podane jaki dokladnie jest zalecany.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 07-12-2014, 19:05   

mitsu00 napisał/a:
Sam wymienialem i wymiana jest banalnie prosta. Odkreca sie klemy i dodatkowa srubke mocujaca blokade aku. Czas wymiany, maks 15 min. A ze ustawienia radia szlag trafi to chyba normalne jesli zasilanie sie wylacza, no nie? Ustawiasz na nowo i git. Dobreja jakosci akumulator powinien miec wskaznik poziomu naladowania. Taki mialem w Tudorze ktory zamontowalem. Aha, pamietajcie ze do benzyny nie potrzebne sa akumulatory o wysokiej mocy rozruchowej jak do dizla. Tak wiec te 95Ah wydaje mi sie jest na wyrost. Mozna zejsc nizej i bedzie taniej i tez dobrze. Instrukcji obslugi nie posiadasz? Tam jest podane jaki dokladnie jest zalecany.


Zdaje sobię sprawę że wymiana jest banalnie prosta.Raczej interesują mnie skutki.Jeżeli to tylko radio się skasuje to ok.pozdrawiam
 
 
vaha 
Forumowicz

Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 39
Skąd: PO
Wysłany: 08-12-2014, 08:45   

Wymieniałem świece w weekend. Padły mi wszystkie 4. Wymieniłem na Boscha, model 0250 403 002, oryginalne były Beru.

Jakie parametry posiada akumulator Boscha S5, który pasowałby do Outka 2.0 DiD?
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 11-12-2014, 19:41   

Zdecydowałem się na wymianę u elektryka.70 zł drożej (w cenie pomiar poboru prądu na postoju))ale w przypadku gdyby aku padło w czasie gwarancji Pan elektryk sam walczy z producentem.Zażyczyłem sobie 95Ah boscha zgodnie zresztą z zaleceniami boscha i niestety nie zmieścił się a powinien.Chciałem zostać przy bosch więc wstawiony został 75 Ah . Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-12-2014, 22:31   

elmundialo napisał/a:
Zdecydowałem się na wymianę u elektryka.70 zł drożej (w cenie pomiar poboru prądu na postoju))ale w przypadku gdyby aku padło w czasie gwarancji Pan elektryk sam walczy z producentem.Zażyczyłem sobie 95Ah boscha zgodnie zresztą z zaleceniami boscha i niestety nie zmieścił się a powinien.Chciałem zostać przy bosch więc wstawiony został 75 Ah . Pozdrawiam
No i wyszlo na moje :mrgreen: W benzynie nieprzewidziane i niepotrzebne sa mocarne akumulatory.... Tak wiec i miejsca na takowe brak.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 12-12-2014, 08:42   

mitsu00 napisał/a:
elmundialo napisał/a:
Zdecydowałem się na wymianę u elektryka.70 zł drożej (w cenie pomiar poboru prądu na postoju))ale w przypadku gdyby aku padło w czasie gwarancji Pan elektryk sam walczy z producentem.Zażyczyłem sobie 95Ah boscha zgodnie zresztą z zaleceniami boscha i niestety nie zmieścił się a powinien.Chciałem zostać przy bosch więc wstawiony został 75 Ah . Pozdrawiam
No i wyszlo na moje :mrgreen: W benzynie nieprzewidziane i niepotrzebne sa mocarne akumulatory.... Tak wiec i miejsca na takowe brak.


Widzisz producent zaleca 95Ah. Myślę że tu chodzi o elektronikę która pobiera jakiś tam prąd.Tak czy inaczej sprawdził u wielu producentów i nie znalazł takiej mocy o takich wymiarach.Bosch powinien nanieść poprawkę w katalogach.pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-12-2014, 11:41   

elmundialo napisał/a:

Widzisz producent zaleca 95Ah. Myślę że tu chodzi o elektronikę która pobiera jakiś tam prąd.Tak czy inaczej sprawdził u wielu producentów i nie znalazł takiej mocy o takich wymiarach.Bosch powinien nanieść poprawkę w katalogach.pozdrawiam
A ja nadal smiem twierdzic ze producent zaleca inne parametry akumulatora do wersji benzynowej. Instr. obslugi prawde powie.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 12-12-2014, 13:31   

95Ah to do diesla. Może ktoś pomylił wersję 2.0 w benzynie z dieslem 2.0 did. Elmundialo uzupełnij w swoim profilu jaki masz silnik, na przyszłość będzie prościej z poradami.
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 12-12-2014, 18:29   

paweldm napisał/a:
95Ah to do diesla. Może ktoś pomylił wersję 2.0 w benzynie z dieslem 2.0 did. Elmundialo uzupełnij w swoim profilu jaki masz silnik, na przyszłość będzie prościej z poradami.

Jeżeli ktoś się pomylił to Bosch bo zaleca do 2.4 MIVEC benzyna- 95 Ah. Sam sprawdziłem że tak jest właśnie.pozdrawiam

[ Dodano: 12-12-2014, 18:46 ]
mitsu00 napisał/a:
elmundialo napisał/a:

Widzisz producent zaleca 95Ah. Myślę że tu chodzi o elektronikę która pobiera jakiś tam prąd.Tak czy inaczej sprawdził u wielu producentów i nie znalazł takiej mocy o takich wymiarach.Bosch powinien nanieść poprawkę w katalogach.pozdrawiam
A ja nadal smiem twierdzic ze producent zaleca inne parametry akumulatora do wersji benzynowej. Instr. obslugi prawde powie.


To nie ma znaczenia w tej chwili.Ja mówiłem a raczej myślałem o producencie akumulatora.W mojej instrukcji od auta nie ma nic o parametrach akurat.
http://www.akumulatorybosch.pl/wyszukiwarka.php
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 12-12-2014, 22:00   

Chyba bosch się pierdol...ą, bo na wyżej wspomnianej witrynie podaje dla citroena c-crosera z silnikiem 2.4 akumulatory w zakresie 70-77Ah.
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 13-12-2014, 10:29   

paweldm napisał/a:
Chyba bosch się pierdol...ą, bo na wyżej wspomnianej witrynie podaje dla citroena c-crosera z silnikiem 2.4 akumulatory w zakresie 70-77Ah.


Tak, coś nie tak z tą stroną,ale na innych gdzie byłem też wyskakiwały akumulatory które u mnie się nie zmieszczą.Także ogólne przekłamanie jest co do Outka 2.4 Mivec. Będę niedługo w serwisie to dopytam .U mnie był oryginalny azjatycki bez oznaczeń a jedynie z wypalonym rocznikiem.Spisał się dobrze-6 lat.pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-12-2014, 13:09   

W instrukcji obslugi auta, bodajze w sekcji Dane Techniczne, na samym koncu podane sa parametry akumulatora w poszczegolnych wersjach silnikowych, EOT.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 14-12-2014, 20:39   

Fabrycznie były stosowane akumulatory yuasa, przynajmniej u mnie taki był, wytrzymał 6 lat i wymieniłem na taki sam.
 
 
Pietruk 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 12
Skąd: Łomża
Wysłany: 27-12-2014, 22:00   

U mnie siedzi jeszcze, a raczej już oddaje ducha
95D31L
Shin-Kobe Electric Machinery Co.,Ltd. - Google mówi że to Hitachi

Znalazłem że ma 630A rozruchowej,
I chyba 80 Ah - ale tu pewności nie mam bo nie nie mogę jednoznacznej odpowiedzi znaleźć.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-12-2014, 10:12   

Pietruk napisał/a:

Shin-Kobe Electric Machinery Co.,Ltd. - Google mówi że to Hitachi


U mnie tej samej firmy (9-tą zimę będzie kręcił)... Made in Japan. Więc dziwi mnie to:

[ Dodano: 28-12-2014, 10:13 ]
paweldm napisał/a:
Fabrycznie były stosowane akumulatory yuasa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.