nietypowy problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
algro_uk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 09-12-2014, 09:49 nietypowy problem z odpaleniem
|
|
|
Witam.
Prosze wybaczyć jeśli powielam temat, ale nie znalazłem problemu takiego jak mój, mianowicie:
od pewnego czasu w zimne dni nie można go odpalic (l200 2,5 2003r), można zajechać aku i nic to nie da. jednakże nadchodzi taki moment i załapuje na ząbek. świece nowe - dzialajace..
dodam tez ze po poluzowaniu nakrętek na wtryskach nie leci paliwo. komputer nie pokazał żadnych błędów, filtr paliwa prawie nowy, pompka na filtrze pompuje paliwo...
czy ma ktoś jakiś pomysł cóż mogłoby to być? nigdy z rana nie było problemu w cieplejszym czasie....
dodam tylko, że auto ma założone zawory zwrotne na dolocie paliwa i na powrocie..
dzięki |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-12-2014, 10:11
|
|
|
Jak nie leci na wtryskach paliwo. To sprawdź czy do zaworka na pompie dochodzi prąd.
Ew. wykręć go i zobacz czy działa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
algro_uk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 09-12-2014, 10:20
|
|
|
rozumiem, że chodzi o zaworek na pompie pomiędzy przewodami od wtrysków..?
[ Dodano: 09-12-2014, 11:04 ]
ok.. do zaworka nie dochodzi prąd. czy wiesz co moze być tego przyczyną? kabel wygląda ok.. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-12-2014, 11:15
|
|
|
sprawdź zaworek, nie kabel. albo sprawdź czy dochodzi napięcie. Zaworek może być brudny, rozwalony lub spalony. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
algro_uk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 09-12-2014, 11:29
|
|
|
sorki za nieścisłość
zaworek wykręcony - działa po podłączeniu napięcia
ale po włączeniu zapłonu brak napięcia w kablu dochodzącym do zaworka.
pali się kontrolka silnika |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-12-2014, 11:59
|
|
|
Bezpiecznik? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
algro_uk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 09-12-2014, 12:14
|
|
|
kurcze no ja laikiem jestem ale bezpieczniki sprawdziłem - wszystkie ok. te duże też.
po podłączeniu prądu na krótko auto pali i znika kontrolka silnika:) czy wiesz gdzie jest przekaźnik od pompy? i czy możliwe aby on był tu winowajcą? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-12-2014, 13:57
|
|
|
pod maską w jednej obudowie z bezpiecznikami. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
algro_uk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 12-12-2014, 16:29
|
|
|
Dzieki za podpowied kolego. Jak na razie problem tak czy inaczej pozostaje tajemnica:-) zaden z tutejszych mechanikow nie chce sie tego podjac, a w servisie mitsubishi powiedzieli 95 funtow plus VAT za godzinę... (co najmniej 2 godziny:-)) jak sie cos rozjasni dam znac.
Nowość: pojawiły sie błedy. zczytane mignieciami kontrolki; 14 i 56 (tudzież 1456) czy ktoś wie co to oznacza? dzięki
[ Dodano: 08-03-2015, 09:50 ]
Wiem, ze temat juz stary, ale dalej zaden mechanik nie znalazl przyczyny...
Za to ja odkrylem, ze w nagorszy mroz, po podgrzaniu miejsca pod kierownica, auto pali na dotyk... Coz to moze byc? Immo? Stycznik? |
|
|
|
 |
|