Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nietypowy problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
algro_uk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: Anglia
Wysłany: 09-12-2014, 09:49   nietypowy problem z odpaleniem

Witam.

Prosze wybaczyć jeśli powielam temat, ale nie znalazłem problemu takiego jak mój, mianowicie:

od pewnego czasu w zimne dni nie można go odpalic (l200 2,5 2003r), można zajechać aku i nic to nie da. jednakże nadchodzi taki moment i załapuje na ząbek. świece nowe - dzialajace..
dodam tez ze po poluzowaniu nakrętek na wtryskach nie leci paliwo. komputer nie pokazał żadnych błędów, filtr paliwa prawie nowy, pompka na filtrze pompuje paliwo...

czy ma ktoś jakiś pomysł cóż mogłoby to być? nigdy z rana nie było problemu w cieplejszym czasie....

dodam tylko, że auto ma założone zawory zwrotne na dolocie paliwa i na powrocie..

dzięki
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-12-2014, 10:11   

Jak nie leci na wtryskach paliwo. To sprawdź czy do zaworka na pompie dochodzi prąd.
Ew. wykręć go i zobacz czy działa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
algro_uk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: Anglia
Wysłany: 09-12-2014, 10:20   

rozumiem, że chodzi o zaworek na pompie pomiędzy przewodami od wtrysków..?

[ Dodano: 09-12-2014, 11:04 ]
ok.. do zaworka nie dochodzi prąd. czy wiesz co moze być tego przyczyną? kabel wygląda ok..
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-12-2014, 11:15   

sprawdź zaworek, nie kabel. albo sprawdź czy dochodzi napięcie. Zaworek może być brudny, rozwalony lub spalony.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
algro_uk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: Anglia
Wysłany: 09-12-2014, 11:29   

sorki za nieścisłość

zaworek wykręcony - działa po podłączeniu napięcia

ale po włączeniu zapłonu brak napięcia w kablu dochodzącym do zaworka.

pali się kontrolka silnika
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-12-2014, 11:59   

Bezpiecznik?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
algro_uk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: Anglia
Wysłany: 09-12-2014, 12:14   

kurcze no ja laikiem jestem ale bezpieczniki sprawdziłem - wszystkie ok. te duże też.

po podłączeniu prądu na krótko auto pali i znika kontrolka silnika:) czy wiesz gdzie jest przekaźnik od pompy? i czy możliwe aby on był tu winowajcą?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-12-2014, 13:57   

pod maską w jednej obudowie z bezpiecznikami.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
algro_uk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: Anglia
Wysłany: 12-12-2014, 16:29   

Dzieki za podpowied kolego. Jak na razie problem tak czy inaczej pozostaje tajemnica:-) zaden z tutejszych mechanikow nie chce sie tego podjac, a w servisie mitsubishi powiedzieli 95 funtow plus VAT za godzinę... (co najmniej 2 godziny:-)) jak sie cos rozjasni dam znac.

Nowość: pojawiły sie błedy. zczytane mignieciami kontrolki; 14 i 56 (tudzież 1456) czy ktoś wie co to oznacza? dzięki

[ Dodano: 08-03-2015, 09:50 ]
Wiem, ze temat juz stary, ale dalej zaden mechanik nie znalazl przyczyny...

Za to ja odkrylem, ze w nagorszy mroz, po podgrzaniu miejsca pod kierownica, auto pali na dotyk... Coz to moze byc? Immo? Stycznik?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.