Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5 V6] Manual SuperSelect blokada tylnego mostu
Autor Wiadomość
MacRow 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V20 3500 24V Long LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: Białystok
  Wysłany: 09-12-2014, 14:23   [3.5 V6] Manual SuperSelect blokada tylnego mostu

Witajcie.

Krowa jest ze mną już 12 lat, ma 389.000 km (z czego 321.000 na LPG!) i powoli zaczyna nawalać. Czego nie mam jej za złe ;)

A więc po dłuższym postoju jest problem z blokadą środkowego dyferencjału. Trzeba się naszarpać w pozycji 4HLc, żeby lampka zaczęła migąć i blokada się włączyła. Ale ja nie o tym.

W pozycji 4HLc, kiedy środkowa blokada już zaskoczy, próbuję zablokować tylny most. A więc:

1. wciskam przycisk,
2. lampka tylnego mostu zaczyna migać,
3. sprężarka zaczyna pracować,
4. sprężarka przestaje pracować,
5. lampka dalej miga,
6. sprężarka dopompowuje,
7. po kilku chwilach lampka gaśnie i sprężarka też już nie podejmuje pracy.

Wiecie, co jej dolega?
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 11-12-2014, 18:02   

sprawdź czujnik w tylnym moście. być może blokada fizycznie się załącza a kontrolka mryga bo nie dostaje sygnału z czujnika. aby to sprawdzić mozesz wypiąc kostke od czujnika i zrobić mostek/ zwore po czym spróbować załaczyć blokade. Jak kontrolka będzie się świeciła oznacza to, ze padł czujnik.

Przyczyna rownież moze być nieszczelność ukladu podciśnienia miedzy kompresorem a głowką mostu. w sumie od tego bym zacząl. najszybszy sposób aby to sprawdzic ? Ściągnij wężyk przy główce mostu i załacz blokade, gdy kompresor bedzie pracowal sprawdz czy czuć zasysanie powietrza. Jezeli nie to usuń nieszczelność ukladu.
 
 
Leonr2 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 12-12-2014, 15:24   

hej.
Mam podobny problem, tzn u mnie pompka pompuje cały czas, układ jest szczelny aż do mostu, a z odpowietrzenia w moście ucieka powietrze;( nie załącza blokady. Z tego co się zorientowałem przyczyną może być walnięta poduszka w moście.
próbowałem dowiedzieć się coś więcej na temat tej "poduszki" ,czy można ją gdzieś kupić, jak ona wygląda? itd niestety bez skutku.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-12-2014, 16:12   

Leonr2 napisał/a:
hej.
Mam podobny problem, tzn u mnie pompka pompuje cały czas, układ jest szczelny aż do mostu, a z odpowietrzenia w moście ucieka powietrze;( nie załącza blokady. Z tego co się zorientowałem przyczyną może być walnięta poduszka w moście.
próbowałem dowiedzieć się coś więcej na temat tej "poduszki" ,czy można ją gdzieś kupić, jak ona wygląda? itd niestety bez skutku.

Pompuje cały czas bo prawdopodobnie dziurawa jest poduszka w moście która odpowiada za załączanie blokady.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Leonr2 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 12-12-2014, 16:48   

tak też mi się wydaje, że jest walnięta ta poduszka. Może wiecie czy jest dostępna w serwisie? jak ona wygląda?
http://img26.imageshack.u...ifferential.jpg
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 12-12-2014, 21:09   

Według mnie to będzie 5 na schemacie ale niech się wypowie ktoś kto fizycznie miał to w ręce.
Powinien (siłownik) być dostępny na serwisie skoro jest wyszczególniony na schemacie.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-12-2014, 21:27   

dokładnie nr 5
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Leonr2 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 12-12-2014, 22:12   

Dziękuję bardzo za podpowiedz! A czytałem gdzieś, że forum jest martwe, a to nie prawda;) Mam nadzieję, że będzie to dostępne w serwisie.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-12-2014, 07:59   

Wyślij mi na PRV. nr vin. poszukam to.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.