 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Otwarty przez: Hubeeert 06-12-2009, 00:12 |
Nasz Galant E33 |
Autor |
Wiadomość |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-09-2011, 21:10
|
|
|
To Twoje auto? nie poznaje O_o następnym razem weź go przez zlotem umyj |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 26-09-2011, 22:18
|
|
|
Stare, prawdziwe Mitsubishi, aż kipi niezawodnością Nie możesz pomalować sobie tych ramek drzwi na czarno? Max. kilka godzin roboty. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:21
|
|
|
Kurde kolor bomba itd. Kiedyś takie jeszcze kupię |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-09-2011, 01:28
|
|
|
Piekna, białe |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Dziadek2 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2012, 23:28
|
|
|
Kamil też miałem takiego i też biały tylko sedan. Ten jest ładniejszy od sedana. |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2012, 15:08
|
|
|
Ale pięknie się prezentuje!
Tylko ramki pomaluj.. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-12-2014, 22:28
|
|
|
Pochwaliłbyś się dalszymi losami najpiękniejszego Galanta E3 na forum |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-12-2014, 01:13
|
|
|
Już się chwalę. A oto Galant został oddany pod opiekę najlepszemu możliwemu kandydatowi do zaopiekowania się nim. Maretzky85, wystąp
Ostatnie 2 lata przestał, bo zamarzył mi się dohc, a że po raz 152 padła uszczelka pod głowicą...więc wyjąłem silnik spod komory...no i na tym się skończył zapał. Rozebrany, zdekompletowany, tak jak moje chęci. czekał tyle czasu. W końcu się doczekał...nowego właściciela Z jednej strony bardzo żałuję, a oglądając fotki z tego tematu to już w ogóle. Ale z drugiej...to była dobra decyzja. Nie stać mnie było na to auto. Nigdy na Galancie nie oszczędzałem, zawsze dostawał wszystko co najlepsze i nowe, to co potrzebował, i to czego nie też, na zapas, niech ma I prawdopodobnie dziś szybko zrujnowałby mój budżet. No bo przecież na NIM oszczędzać NIE MOGĘ Więc decyzja musiała zapaść taka a nie inna.
Ale, ciekawostka. Sprzedałem auto pod jednym warunkiem - po jego uruchomieniu, będę mógł go wypożyczyć na weekend, by znów poczuć jak to jest nim jeździć Już przeliczam pieniądze na wypadek, gdybym jednak chciał go odkupić
To auto to kawał życia, kawał mojej historii, a ten temat to taki pamiętnik, do którego czasem wrócę żeby powspominać. Podróże, osoby, sytuacje z nim związane. Dziś mam inne podejście do auta. Już tak nie dbam, nie inwestuję, nie przywiązuję się. Ma jeździć i tyle. Ale sentyment do Białasa pozostanie na zawsze. Sami wiecie jak to jest z pierwszym własnym autem... (nostalgia mi się załączyła)
I to tyle chwalenia się. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-12-2014, 09:32
|
|
|
Będzie przekładka VR-a, czy coś innego?
Jakieś aktualne foto by się przydało:) |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-12-2014, 07:29
|
|
|
Zobaczymy co będzie VRa nie będzie, bo napędów nie da się wsadzić, ale na pewno będzie coś fajnego
Oczywiście minimum DOHC, ale nic więcej nie będę mówić.
Na razie po 2 latach stania domaga się trochę pieszczot
Aktualne foto będzie jak będzie czysty, bo póki co brudzi się przy okazji robienia przy nim wielu rzeczy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-03-2015, 19:22
|
|
|
To ja może napiszę małą kontynuację tematu
Silnik został poskładany do kupy w formie jak najtaniej Do czasu aż będę miał pieniądz i czas coby prawilny zainstalować powinno wystarczyć.
Nie pytajcie jednak o szczegóły, bo będzie, że herezje szerzę
Póki co udało się ogarnąć hamulce - 276 zamiast 256, które bardzo domagały się wymiany, hamulce tył - po prostu nowy komplet i nowy płyn hamulcowy. Czekać mnie jeszcze będzie regeneracja tylnych zacisków, bo zdają się delikatnie podciekać, poza tym - zachowują się jak nowe, co mnie niezmiernie cieszy :>
Po takim czasie stania zmuszony byłem także wymienić łożyska kół przednich, nie będę się rozpisywać, jest Koyo
No i pierdoły z cyklu zacinający się zamek w drzwiach kierowcy, smarowanie mechanizmów otwierania drzwi, zawiasów itp. Generalnie wychodzenie z choroby sierocej Wszystko poogarniane.
Dodatkowo napiszę, że w drzwiach przednich wylądowały głośniki. Z wersji amerykańskiej, więc wygląda jak fabryka :>
Przednie drzwi pasażera dostały czarny mat tam gdzie spłowiały, jutro może uda się prysnąć jeszcze tylne
Galant dostał także podgrzewane stołki W prawym fotelu trzeba było szmaty przełożyć, coby zachować regulację siedziska i podparcie lędźwiowe. Wszystko zakończone sukcesem
W planach zrobienie silnika DOHC, który czeka pod ścianą.
Na koniec dodam, że galem tym bardzo miło się jeździ. Jedyne co, to jest głośniejszy niż moje poprzednie... Ale i na to przyjdzie czas
PS. Kamil - myśl nad teminem weekendowej przejaźdzki Teraz z nowymi hamulcami już można się bezpiecznie poruszać |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 06-03-2015, 01:51
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Póki co udało się ogarnąć hamulce - 276 zamiast 256, które bardzo domagały się wymiany |
Jestem ciekawy czy do jakiegoś rekina albo innego E3 pasowałyby te tarcze, bo szkoda byłoby je wywalać, praktycznie nowe niezużyte TRW, lekko przyrdzewiałe do przetoczenia i hula przez kolejne lata.
Maretzky85 napisał/a: | Przednie drzwi pasażera dostały czarny mat tam gdzie spłowiały, jutro może uda się prysnąć jeszcze tylne |
Znaczy co?
Cytat: | Galant dostał także podgrzewane stołki W prawym fotelu trzeba było szmaty przełożyć, coby zachować regulację siedziska i podparcie lędźwiowe. Wszystko zakończone sukcesem |
Bardzo mnie to cieszy Nadmienić muszę, dla niewtajemniczonych, że swego czasu dorwałem angielski fotel kierowcy (czyli prawy) ze wszystkimi regulacjami przewidzianymi dla kierowcy, czyli standard + wysokość + lędźwie (bo w E3 fotel prawy w standardzie ma tylko przesuwanie przód/tył i pochylenie oparcia), i Marek teraz zrobił z niego podgrzewaną wersję. Wychodzi więc na to, że Galant jest w tej chwili na większym wypasie niż komukolwiek w fabryce się śniło, nie ma na świecie drugiego takiego E3 Maretzky85 napisał/a: | Na koniec dodam, że galem tym bardzo miło się jeździ |
Maretzky85 napisał/a: | PS. Kamil - myśl nad teminem weekendowej przejaźdzki |
Najpierw muszę ogarnąć rekina |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-03-2015, 11:55
|
|
|
kamilek napisał/a: | Znaczy co? |
Znaczy ramka drzwi pasażera
kamilek napisał/a: | do przetoczenia i hula przez kolejne lata. |
Po zdjęciu i ocenie, nawet do przetoczenia już nie bardzo się nadawały niestety |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|