[CA4A 1.6] piasta tył - wymiana |
Autor |
Wiadomość |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 18:31 [CA4A 1.6] piasta tył - wymiana
|
|
|
szumi mi łozysko w tylnym prawym kole, kupiłem juz piaste z łozyskiem i chce zabrac sie do wymiany i... tak jak w temacie, jesli ktoś potrafiłby mi opisac krok po kroku co nalezy zrobic aby wymienic piaste wraz z łozyskami w tylnym kole w colcie CA0 4G92 1,6
z góry dziekuje i obiecuje odwdzięczyc sie punkcikami
[ Dodano: 19-03-2007, 18:49 ]
znalazłem podobny temat na forum ale jst tak strasznie ogólnikowo napisane a ja niestety z mechaniką za duzo wspolnego nie mam i wszystkiego w zasadzie sie ucze wiec jesli ktos mógłby to wytłumaczy jak przedszkolakowi bede baaardzo wdzięczny |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:36, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 19:45
|
|
|
Ja rozumiem oszczedzac ale za 50pln z FV zrobi Ci to specjalista razem z gwarancja. |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 21:24
|
|
|
to nie chodzi o oszczednosc ...
bardziej o satysfakcje zrobienia czegos samemu ...
bo nie wiem jak Tobie ale mi spędzenie całego popołudnia w garażu przy aucie i zrobienie czegos własnymi rekami daje dużo wiecej satysfakcji niz pojechanie z autem na godzine do mechanika i pojscie na łatwizne... |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-03-2007, 21:48
|
|
|
Z tyłu masz bębny czy tarcze? ABS?
Jak bębny to podnosisz auto
odkręcasz dużą nakrętkę piasty (nie wiem jaki klucz w CA0)
spuszasz ręczny
ściągasz bęben
piasta jest Twoja - zsuwasz starą, nasuwasz nową, zakładasz bęben zakręcasz nakrętkę (180Nm) |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 17:07
|
|
|
Z tyłu są bebny, bez ABSu
:]
dzieki za pomoc i wyjasnienie, jak tylko przyjdzie znów wiosna napewno to zrobie
dzieki jeszcze raz i pozdrawiam |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2007, 08:54
|
|
|
Od siebie dodam, że wprawne ręce zrobią to w ciągu 15-20 minut. Dla osoby robiącej to po raz pierwszy godzina-dwie i po sprawie. Ważne, byś nie dokręcił za mocno nowej piasty, bo może szybko paść. |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2007, 15:47
|
|
|
dzieki za rade i tak bede zabierał sie za to dopiero jakos na weekendzie wiec licze ze bedzie juz ciepło i ze pójdzie gładko
dzieki za rady |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-03-2007, 11:13
|
|
|
Wiekszy problem moze byc z odkreceniem. U wujka zlamalem 2 klucze oczkowe-mozliwe ze byly kiepskiej jakosci (a chcial tylko sprawdzic okladziny na tarczach ham. ). Klucz to chyba 30. |
|
|
|
 |
|