Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] podmuchy wiatru
Autor Wiadomość
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
  Wysłany: 17-12-2014, 14:56   [EA5A/W 2.5] podmuchy wiatru

Witam jestem tu nowy ale juz od dluzszego czasu przegladam to forum. Moj problem dotyczy galanta w kombi chodzi o to ze jest on czuly na podmuchy bocznego wiatru i przy wyprzedzaniu wiekszych samochodow. Czy moze to byc przez delikatnie sciete od zewnatrz opony przednie (nalewki)? Zawieszenie sprawne zbierznosc ustawiona. I jeszcze jedno jakie sa lub moga byc objawy wywalony swozni wachacz gornego przedniego ?
Pozdrawiam i sorki za taka litanie :P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-12-2014, 17:41   

Wyniki z ustawiania geometrii i pomairu zawieszenia na stacji okregowej by sie przydały ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
Wysłany: 17-12-2014, 18:28   

Zapomnialem dodac ze opony byly lekko sciete po tamtej zimie a zbierznosc robilem niedawno po wymianie wachacza. Zmienie jeszcze na chwile kola na letnie i zobacze. Zawieszenie rozpinalem wachacze ok nie sprawdzalem tylko gornych przednich ale tez zobacze bo wydaje mi sie ze je slychac juz.
 
 
Evans 
Forumowicz


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 35
Skąd: Tczew
Wysłany: 17-12-2014, 19:59   

A może to wina łożysk? U mnie samochód przed wymianą też był bardzo wrażliwy na warunki panujące na drodze. Musiałem ciągle kontrować tor jazdy i mocno trzymać kierownicę.

Jeśli chodzi o sworzeń wahacza górnego to wymieniałem w zeszłym miesiącu. Jego zużycie charakteryzowały bardzo głośne stuki. Jakbym usłyszał to bym Ci powiedział czy to to.
 
 
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
Wysłany: 17-12-2014, 20:09   

Łozyska sprawdzane nie maja luzu nie słychac ich tez.
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 18-12-2014, 06:41   

Wrzuć rozpórkę pomoże zdecydowanie... ale co przyczyną jest tego to nie wiem...
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 08-01-2015, 15:32   

Podłączam sie do tematu, u mnie dzieją sie cuda.
Galant sedan 2.0 '97.
Zrobione zawieszenie z przodu, nowe amory przód, geometria na zielono.
Brak luzu na kierownicy, ogólnie dobrze sie prowadzi, ale przy wyprzedzaniu albo podmuchach potrafi zmienić sam pól pasa co lepiej podnosi ciśnienie niż tvn
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 08-01-2015, 15:34   

bartek_fc, zawieszenie tylne? Opony? Ciśnienie w oponach?
 
 
bartek_fc 
Forumowicz

Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 42
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 08-01-2015, 15:52   

Ciśnienie i opony można wyeliminować mam dwa komplety obecnie 15 od Cari zimowki , na letnich 17 na nowych kapciach to samo. Ciśnienie regularnie sprawdzam różne stacje plus własny pierdzizegarek.

Tyl musze zweryfikować, jedyne co sie opieram to może być złudne, ze nie czuje żeby dupa uciekała raczej równo.

Teraz tylko znalezc ogarniętych ludzi od geometrii którzy najpierw wymieniają a potem ustawiają :)
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 26-12-2015, 19:10   

Ktoś coś wymyślił? Opony nowe, zawieszenie igła. Jedynie amortyzatory i sprężyny nie są nowe, ale też nic złego się z nimi nie dzieje. Ea2a.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-12-2015, 20:27   

artufcb napisał/a:
Jedynie amortyzatory

Amortyzatory maja duży wpływ
Jak dla mnie to jest przyklejony do drogi progresywne zawieszenie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 26-12-2015, 21:35   

Nie rozumiem
 
 
shirkan87 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: Jasło
Wysłany: 27-12-2015, 14:51   

Podepnę sie do tematu . w moim przypadku to wygląda tak .pacjent galant 2,5v6 99r w awansie .padły mi amortyzatory z tylu wiec zmieniłem i przy wymianie okazało sie ze po bieżniku na zimówkach pozostało tylko wspomnienie wymieniłem amortyzatory i teraz wszystko jeździ okej tylko pojawiło uczucie podczas jazdy po koleinach ze delikatnie rzuca tyłem na boki i tak jak by tył chciał sobie jechać inna droga niż reszta auta na normalnej równej drodze wszystko okej .pomóżcie bo za niedługo jadę z powrotem za granice i nie będę nial opcji żeby to ogarnąć . myślałem już jakieś tuleje wahaczy czy coś do zmiany ? po allegro patrzyłem ale z marnymi efektami (a i od czasu do czasu dziwne stukanie sie da słyszeć z tylu )
 
 
mapi 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 6
Skąd: małopolska
Wysłany: 30-12-2015, 18:10   

Pierwsza sprawa: amortyzatory (mogą być na zielono, ale różnica w tłumieniu może być duża), druga geometria, trzecia drążek stabilizatora. Poza tym samochód na dużych kołach jest bardziej podatny na koleiny których przecież nie brak. Efekt jest taki że przód swoje a tył swoje. Sprawdziłem na swoim miśku (17) i na firmowym vivarze (16). Poprzednio miałem marysię na 14 i czasem jeździłem golfem żony również na 14
_________________
Tylko rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki.
Na cuda potrzebuję siedem dni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.