Otwarty przez: mkm 10-11-2014, 16:23 |
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-12-2014, 12:26
|
|
|
Hugo napisał/a: | Juiceman, u mnie już prawie nie wibruje przy przyśpieszaniu (...) załozyłem ramkę ozdobną do radia i wyregulowałem tylne prawe drzwi na zawiasach |
Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-12-2014, 12:34
|
|
|
KsiadzRobak, na 99% to nie podróbka tylko jawny chińczyk
I z tego co pamiętam to Hugo ma soczewki na H1 więc podrabianie jest mniej dochodowe od D2S Trzeba po prostu zmienić przetwornice na inne chińskie |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-12-2014, 15:24
|
|
|
KsiadzRobak napisał/a: | Palniki made in china? Polecam jeszcze film o podróbkach: | Pewnie, że tak Co do zmatowiałych kloszy, mam je w stanie idealnym, wstawione soczewki od Hyundai'a ze zregenerowanymi odbłyśnikami. |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 17-12-2014, 15:31
|
|
|
Niestety może to być wada palnika. Raz się naciąłem na takie - kupione w Mercedesie, opakowanie z nadrukiem gwiazdy, podobno zapasy magazynowe w wyprzedaży. Jeden był OK, a drugi palnik gasł po jakimś czasie, czasem się nie włączał wcale, czasem po upływie jakiegoś czasu.
Wymieniłem na inne i wszystko od tej pory działa już kilka lat. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-12-2014, 22:03
|
|
|
komarsnk napisał/a: | Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję | Też masz "syndrom półosi" w swoim Galu? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-12-2014, 09:50
|
|
|
Hugo napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję | Też masz "syndrom półosi" w swoim Galu? |
Powoli zaczyna być wyczuwalny niestety ale tylko na drugim biegu na niskich obrotach więc mam na to radę - kręcę go wyżej i po problemie |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-12-2014, 12:14
|
|
|
komarsnk napisał/a: | tylko na drugim biegu na niskich obrotach | Dokładnie. Najpierw wyreguluj tylne prawe drzwi (bo bezkosztowo), jak nie pomoże to ramka do radia z alle... za 18 zł powinna załatwić sprawę |
|
|
|
 |
Marcelinho
Mitsumaniak No Risk,No fun
Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 587 Skąd: Łomianki/W-wa
|
Wysłany: 18-12-2014, 17:04
|
|
|
Hugo sorry że w tym temacie ale dostałeś PW? |
_________________ BLACK STREET BANDIT
Galant 2.4 GDI RalliArt
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-12-2014, 21:58
|
|
|
Marcelinho, mam zablokowane pw. Mogę odbierać, ale nie mogę odpisywać. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-12-2014, 22:49
|
|
|
Była chwila czasu próbowałem już wszystkiego co możliwe jeśli chodzi o szumy z okolic lusterek podczas jazdy i wpadłem na, jak się później okazało, genialny pomysł. Okleiłem szczeliny pomiędzy lusterkami bocznymi a ich podstawami taśmą klejącą:
Szumy zniknęły CAŁKOWICIE. Jechałem do 140 km/h i ciiiiisza z okolic lusterek, tylko szum opon.
No więc byłem już w domu...
Znalazłem płaską uszczelkę z gumy EPDM o szerokości 9 mm i grubości 3 mm. Niestety zmieściła się tylko w miejscach widocznych poniżej, ale i tak jest za gruba, bo słychać, że podczas składania i rozkładania lusterek silniczki mają ciężko. Do tego niedługo chcę zamontować składanie/rozkładanie lusterek po zamknięciu/otwarciu auta z pilota, więc nie może tak być:
Mało tego po złożeniu lusterek uszczelka wygląda fatalnie. Odbyłem jazdę próbną i... szumy powróciły. Wniosek jest prosty: uszczelka w tym miejscu nic nie daje i można ją odkleić, problem leży w szczelinie poziomej, którą zaznaczyłem czerwonymi strzałkami na poniższych zdjęciach:
Zacząłem oglądać tą szczelinę i EUREKA. Zwróćcie uwagę co wskazuje strzałka. Jest to pasek uszczelki (takiej jakby parcianej), która pierwotnie spełniała rolę uszczelki w tej szczelinie. Po latach widać jak została poszarpana przez wiatr i w ogóle nie spełnia swojej roli. Sprawdziłem 13 szt. lusterek zewnętrznych od Galantów EA z roczników 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 i mój 2001 i w każdych ta uszczelka była w takim stanie Więc jednak Japończycy nie wypuścili Gala EA z takim "szumiącym" bublem, na początku, dopóki uszczelka była cała, nie szumiało.
Czy ktoś z Was również zwrócił uwagę na duże krople deszczu pojawiające się na bocznych przednich szybach w narożniku przy podstawie lusterka, które podczas jazdy przemieszczają się w niewielkim zakresie po szybie. Nie zauważyłem tego w żadnym innym aucie. A oto na 99% powód ich powstawania:
Dwie szczeliny (lewej nie udało się uchwycić) przez które powietrze przeciska się podczas jazdy powodując utrzymywanie się tych dużych kropel na szybach bocznych.
I TO JEST WŁAŚNIE MIEJSCE POWSTAWANIA SZUMÓW! Szczeliny na dole między podstawą lusterka a jego obudową. Żadne doklejanie uszczelek na drzwiach, we wnękach drzwi, doginanie ramek itp. Teraz tylko znaleźć odpowiednia uszczelkę (max. 2 mm grubości) i tam wkleić. Pewnie nawet 1,5 mm grubości by starczyła, ale nie mogę nic takiego znaleźć. Myślałem o piankowej, ale nie wiem czy pianka powstrzyma pęd powietrza i widzę tylko białe, a musiałaby być czarna.
Jest, ale grubość 5 mm, nie wiem do ilu się ściśnie: http://allegro.pl/uszczel...4906989003.html |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-12-2014, 23:11
|
|
|
Czyli zaklejenie tych szpar przy lusterkach zlikwiduje te śniące się po nocach posiadaczom Galantów szumy?
Aż jutro sam spróbuje z taśmą i potwierdzę lub zaprzeczę Twoją tezę |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-12-2014, 23:39
|
|
|
Cytat: | Czyli zaklejenie tych szpar przy lusterkach zlikwiduje te śniące się po nocach posiadaczom Galantów szumy? | U mnie pomogło w 100%. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-12-2014, 09:58
|
|
|
Bartku, krawędziówka nie podejdzie, bo nie ma tam krawędzi żeby ją założyć, natomiast ta druga powinna być OK. Zrobię jeszcze jeden test, odkręcę lusterka z auta, odkręcę podstawę od obudowy, usunę oryginalną zniszczoną uszczelkę i przykleję piankową 5 mm. Mam tylko białą, ale na testy może być. |
|
|
|
 |
|