 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant 90' |
Autor |
Wiadomość |
lukas12125
Forumowicz Szczytek
Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-12-2014, 12:32 Galant 90'
|
|
|
Już brakuje mi sił i cierpliwości co to miśka
Po stwierdzeniu przez elektryka - Wymieniłem komputer (Komputer od kolegi z forum, oczywiście sprawny, oraz mój stary również będzie bo objawy nie ustąpiły)
Pali, tzn palił wczoraj normalnie, a dziś wychodze ze szkoły i widzę na desce C. Engine i dusi się samochód, aż w końcu zgasł, objawy?
-trzeszczące wszystkie wtryski ( raz trzeszczały, ale piszę bo nigdy tak nie było)
-stukot w silniczku bodajże podciśnienia (znajduje się koło numerów nadwozia)
-Przekaźnik stuka (tzn jeden elektromagnes załącza się, a od pompki paliwa zaskoczy po czym iskrzy i rozłącza)
-C. Engine raz świeci cały czas a raz gaśnie, zalezy jaki ma humor :c
Aż w końcu jak zaskoczył (Nie na długo) to jak najszybciej do domu a pod blokiem zobaczyłem że obroty skaczą jak szalone, Najpier faluje 1300-1500 a jak spada i osiąga stan neutralny to znów podnosi do 1300-1500. Wyregulowałem śrubę żeby gaz zmniejszyć, i jak jest normalnie (Nie faluje tylko trzyma obroty na 900) to świeci c. engine. Po naciśnięciu gazu podnosi wskazówkę i faluje z 2-4 razy i spada wskazówka na 900. (Nie wiem czy to może być jeszcze związane z temperaturą? Był zimny to zgasł a jak już temperaturę złapał to jechał)
Nie ma u mnie w Białymstoku dobrego mechanika, może ktoś w was miał podobnie, może wie co to, ile kosztuje, czy opłaca się robić? Szkoda mi tego auta |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-12-2014, 14:58
|
|
|
Objawy jak przy padnietym ECU, no ale musi być OK, skoro po wymianie na ine jest to samo. Może jakaś wtyczka nie łączy? |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 19-12-2014, 15:04
|
|
|
Przecież jak się CE świeci, to można błędy wymrugać i wiele się wyjaśni... |
|
|
|
 |
lukas12125
Forumowicz Szczytek
Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-12-2014, 15:52
|
|
|
Nie zawsze swieci C.E |
_________________
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 19-12-2014, 16:27
|
|
|
ale błąd jest zapamiętany - do czasu resetu komputera (czyli zdjęcia klemy lub wyjęcia bezpiecznika oświetlenia wnętrza) |
|
|
|
 |
lukas12125
Forumowicz Szczytek
Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-12-2014, 22:50
|
|
|
Dodam że jak jest ciepły to pali normalnie, na zimnym już są problemy |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|